خرید لایسنس آنتی ویروس های معتبر



ویروس ها، جدا از زندگی واقعی، وارد دنیای مجازی و دیجیتال ما شده و روزمره ما را تحت شعاع خود قرار داده است. با تهیه و خرید لایسنس آنتی ویروس های معتبر، ضمن تامین امنیت اطلاعات و حریم خصوصی خود، خرید مقرون به صرفه ای را تجربه خواهید کرد.


خرید لایسنس نود32


درباره ویروس های کامپیوتری


پیشرفت تکنولوژی، به همراه مزیت ها و ویژگی های مثبتی که برای آرامش و راحتی زندگی انسان دارد، نکات بد و آسیب زننده ای را نیز شامل می شود. از زمان معرفی اولین کامپیوتر ها تا به امروز، زندگی انسان ها دگرگون شده و سبک و سیاق جدیدی به خود گرفته است. پیدایش ویروس ها و اختلال در زندگی کاربران، موجب اختراع آنتی ویروس هایی شده که در اینجا قصد داریم نکاتی چند، درباره خرید لایسنس آنتی ویروس اورجینال به شما گوشزد کنیم پس با ما باشید.


آنتی ویروس نود32 | خرید آنتی ویروس


تاریخچه ی پیدایش ویروس ها


طبق منابع موجود، اولین بار در سال 1986 دو جوان پاکستانی ادعا کردند که موفق به کدنویسی و دیسکریپت برنامه ای شدند که درون یک دیسکت قرار گرفته و قادر است خود را وارد حافظه کامپیوتر کرده و و در هر دیسکتی که بعد از آن درون دستگاه قرار می گیرد کپی شود. به قول معروف، حالت واگیردار این برنامه باعث شد که به آن ویروس گفته شود. این ویروس اما، کاملا بی خطر بوده و تنها به عوض کردن برچسب دیسکت خلاصه می شد. اینگونه بود که از یک سال بعد، تقریبا ویروس های جدید نوشته و منتشر شدند که امروزه به شکل ها و گونه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. انواع بد افزار ها، باج افزار ها، سیستم های فیشینگ و تروجان ها از این قبیل ویروس های پیشرفته نسبت به اجداد خود هستند. درحال حاضر نمی توان با اطمینان کامل اعلام کرد که ما توانایی خواندن و یافتن تمامی ویروس ها را داریم. هکر ها و کد نویس های بلک هت، روزانه هفتگی و ماهانه درحال ساخت و توزیع انواع بدافزار ها بوده که تیم های زیادی هم در جبهه مقابل، سعی در مبارزه با این ویروس ها و ارائه بهترین آنتی ویروس ها هستند. درحال حاضر شاهد بیش از ده هزار ویروس مختلف مانند کرم ها (Worm) و EXE هستیم که می توانند شبکه های اجتماعی شما را نیز آلوده کند. اما خبر خوش اینجاست که آنتی ویروس های بسیاری وجود دارند که می توانند از شما در مقابل این ویروس ها محافظت کنند.


آنتی ویروس ها به دو روش رایگان و خرید لایسنس خلاصه می شود. مدل رایگان آنتی ویروس ها، به نوعی تبلیغاتی بوده و از تعداد ویروس های کمتر و محدودتری پشتیبانی می کند و بعد مدتی متوجه می شوید که نسخه رایگان آنچنان که باید امنیت سیستم شما را در مقابل جدیدترین ویروس های دنیا تامین نمی کند و آن موقع است که نیاز به خرید لایسنس آنتی ویروس را احساس خواهید کرد


شرکت eset internet security


آنتی ویروس eset internet security شاید یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برنامه های ضد ویروس و ویروس یابی دنیا به حساب می آیند که کاربران زیادی را تحت حفاظت خود درآورده اند. کمپانی ESET  در سال 1987 در اسلواکی تاسیس شده و هم اکنون بیش از 30 سال سابقه خدمات رسانی در حوزه امنیت شبکه و کامپیوتر را در کارنامه دارد. ESET درحال حاضر پرفروش ترین آنتی ویروس دنیاست که در بسیاری از کشور های پیشرفته دنیا نمایندگی دارد. eset internet security بروزرسانی های هفتگی و ماهانه ای دارد که با ورود ویروس های جدید، راه های جلوگیری از آن را در برنامه خود اضافه کرده و سیستم شما را درمقابله با جدیدترین ویروس ها مصون نگه می دارد. شما با خرید لایسنس eset internet security به صورت قانونی، به جدیدترین بروزرسانی این برنامه دسترسی خواهید داشت. خرید آنتی ویروس اورجینال از نکات حائز اهمیتی به حساب می آید که امنیت حریم خصوصی شما را تضمین می کند.


خرید لایسنس آنتی ویروس نود32 | ناد مارکت | خرید لایسنس نود 32



شرکت Kaspersky Lab Anti-Virus


یکی دیگر از آنتی ویروس های شناخته شده ی  دنیای دیجیتال، Kaspersky است. شرکت Kaspersky در سال 1997 توسط دو خواهر و برادر به نام های ناتالیا و یوگنی کسپرسکی در مسکو روسیه تاسیس شد. بر اساس رده بندی وب سایت TopTenReviews آنتی ویروس های کسپرسکی با 99.3 درصد ضریب امنیت، یکی از قوی ترین آنتی ویروس های دنیا شناخته شده که در حال حاضر بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد. پس از کش و قوس های فراوان میان واشنگتن و کرملین در آمریکا و روسیه، دولت فدرال آمریکا دستور جمع آوری و عدم استفاده از محصولات شرکت کسپرسکی به علت احتمال دسترسی دولت روسیه به اطلاعات کشور را داد. با این حال این موضوع تا به حال ثابت نشده و با این حال همچنان شاهد قویترین پشتیبانی از کاربران هستیم


شما نیز میتوانید با خرید لایسنس kaspersky، خیال خود را بابت امنیت سیستم و فضای مجازی خود راحت کنید. خرید لایسنس آنتی ویروس به شما کمک می کند از حداکثر قدرت این نرم افزار راحت کرده و نگرانی کمتری داشته باشید.


 خرید لایسنس و آشنایی به خصوصیات ضدویروس ها



بسیاری از ویروس ها، قابلیت چسبیدن به فایل های سالم شما و آلوده کردن موجودیت سیستم های شما را دارند. با استفاده از آنتی ویروس های نامعتبر و یا رایگان، امنیت شما حفظ نخواهد شد. بسیاری از ویروس ها بسیار پیشرفته و هوشمند می باشند. به گونه ای که هر آنتی ویروسی قادر به شناسایی آن ها نیست. برخی ویروس ها، برنامه های ضد ویروس نامعتبر و ضعیف را گول می زنند و آنتی ویروس شما، فایل صحیح و سالم شما را ویروس تشخیص داده و آن را حذف می کند.


با توجه به گستردگی تکنولوژی و شبکه های اجتماعی، خرید لایسنس کسپرسکی و خرید لایسنس eset nod32 به شما تضمین می دهد که آخرین بروزرسانی های رسمی را دریافت کرده و سیستم شما در مقابل هرگونه ویروس ایمن خواهد ماند.


برای خرید آنتی ویروس نود و خرید لایسنس نود 32 و همچنین آرشیو کامل کسپرسکی با لایسنس قانونی، می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس https://www.nodmarkets.com/ ضمن آگاهی از اطلاعات و ویژگی های موجود، نسبت به خرید آن نیز اقدام کنید.


خرید لایسنس آنتی ویروس |خرید آنتی ویروس اورجینال | خرید لایسنس نود32


تعدادی از آنتی ویروس های شناخته شده

Kaspersky

Eset nod32

Avira Anti-Virus

Norton Antivirus


خرید لایسنس آنتی ویروس ها امنیت حریم خصوصی شما را تامین می کنند. پس یکبار با خرید لایسنس ها، برای همیشه خیال خود را راحت کنید


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد