خرید لایسنس نود 32 برای اندروید 2 کاربره (یکساله)

خرید لایسنس نود 32 اندروید

لایسنس نود 32 اورجینال اندروید 2 کاربر یکساله - 365 روزه

ESET Edition 2024

 

سازگار با سیستم عامل : اندروید

قدرت بالا و استفاده کم از منابع

سازگاری با انواع تبلت و موبایل

اسکن فایل ها قبل و هنگام دانلود

حفاظت بلادرنگ در برابر تهدیدات ناشناخته

محافظت از تمام اطلاعات و ارتباطات، و Wi-Fi

قابلیت فعال سازی مجدد بعد از فرمت کردن اندروید را دارد

امنیت در اینترنت و جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به دستگاه

محافظت از تمام جنبه های زندگی دیجیتال شما با تخصص پیشرفته و یادگیری پیشرفته ماشین

دارای فایروال پیشرفته و قدرتمند، محافظت از پرداخت های بانکی، ایمنی در برابر باج افزار و بدافزار

 

370,000 تومان فروش ویژه

 

319 هزار تومان

 

 

 

 

 

بلافاصله بعداز خرید - کد لایسنس 20 رقمی اورجینال به ایمیل شما ارسال میگردد و فقط کافیست لایسنس را مستقیم در نرم افزار آنتی ویروس وارد کرده و آن را فعال نمایید. این لایسنس بصورت 365 روز کامل و قابلیت بدون محدودیت فعالسازی بعد فرمت دستگاه و حتی قابلیت جابجایی از دستگاهی به دستگاه دیگر را داراست. شما میتوانید بعد از فعالسازی از تمام قابلیت های آن استفاده کنید - آپدیت ها مستقیم از خود Eset ارسال میگردد.

 

 

 

فروش ویژه

خرید نود 32 مولتی دیوایس

لایسنس اورجینال ایست - 1 کامپیوتر + 1 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

569,000 تومان فروش ویژه

 

339 هزار تومان

خرید لایسنس مولتی دیوایس آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید نود 32 مولتی دیوایس

لایسنس اورجینال ایست - 2 کامپیوتر + 2 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

790,000 تومان فروش ویژه

 

549 هزار تومان

خرید لایسنس مولتی دیوایس آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید نود 32 مولتی دیوایس

لایسنس اورجینال ایست - 5 کامپیوتر + 5 اندروید یکساله (365 روزه)

  ✔ پشتیبانی از ورژن 13 تا 17 محصول 2024

  ✔ آنتی ویروس نود 32 / اینترنت سکیوریتی / اندروید

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد تعویض ویندوز دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه ویندوز ( 8 تا 11 ) 32 - 64 بیت + اندروید

1,270,000 تومان فروش ویژه

 

880 هزار تومان

خرید لایسنس مولتی دیوایس آموزش نود 32

 

فروش ویژه

خرید اندروید نود 32

1 کاربر - لایسنس اورجینال اندروید نود 32 یکساله (365 روزه)

  ✔ ورژن 2024

  ✔ پشتیبانی از آخرین نسخه

  ✔ قابلیت فعال سازی بعد فرمت یا تعویض دارد

  ✔ گارانتی بازگشت وجه و تعویض تا روز آخر

  ✔ نسخه اندروید

270,000 تومان فروش ویژه

 

209 هزار تومان

خرید لایسنس اندروید نود 32 آموزش نود 32

 

 

 

ضرورت استفاده از آنتی ویروس نود 32 اندروید

در دنیای امروز، دیگر کافی نیست فقط رایانه های خود را در برابر ویروس ها، بدافزارها، حملات فیشینگ و غیره محافظت کنید. همه ما به طور پیوسته به سراغ گوشی‌های هوشمند و دیگر انواع دستگاه‌های تلفن همراه خود رفته‌ایم و بیشتر ما از آن‌ها نه تنها برای تماس‌های تلفنی یا پیام‌رسانی، بلکه برای مرور اینترنت، اجرای انواع برنامه‌ها و حتی پرداخت آنلاین استفاده می‌کنیم. . این منجر به ضرورت محافظت از دستگاه های تلفن همراه ما نیز می شود. بدافزارها نیز می‌توانند بر آن‌ها تأثیر بگذارند، و برای مثال، اغلب حتی خطرناک‌تر از حملات به رایانه‌های ویندوزی هستند. این ما را به ESET می رساند، شرکتی که یکی از بهترین ابزارهای امنیتی را برای گوشی های هوشمند (و تبلت های اندرویدی) ایجاد کرده است. ما در مورد ESET Mobile Security صحبت می کنیم، یک برنامه آنتی ویروس و حفاظتی که مدت زیادی است در حال آزمایش و استفاده از آن بوده ایم. ما می‌خواهیم در این بررسی بیشتر در مورد آن به شما بگوییم، بنابراین در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه می‌تواند همه دستگاه‌های Android شما را در برابر انواع تهدیدات ایمن کند:

 

ESET Mobile Security چیست؟

 

 

لایسنس اندروید Eset

 

 

ESET Mobile Security یک برنامه امنیتی است که یک آنتی ویروس درجه یک را به همراه بسیاری از ابزارهای مختلف که با هدف خاص محافظت از دستگاه های Android تلفن همراه شما ایجاد شده اند، همراه می کند. می توانید ESET Mobile Security را به صورت رایگان از فروشگاه Google Play دریافت کنید. با این حال، اگر نسخه رایگان ESET Mobile Security را نصب می‌کنید، فقط به آنتی‌ویروس آن (فقط اسکن‌های دستی) و گزارش‌های امنیتی دسترسی دارید. اگر اشتراک Premium دریافت کنید، همه چیز را در ESET Mobile Security دریافت می‌کنید که دسترسی به آنتی ویروس (همه گزینه‌ها فعال است)، ضد سرقت، ضد فیشینگ، محافظت از پرداخت، قفل برنامه، فیلتر تماس، بازرس شبکه و ممیزی امنیتی است. .

 

برخی از ویژگی های اندروید نود 32

▪ رابط کاربری آن خوب و استفاده و درک آن آسان است

▪ محافظت در برابر بدافزار عالی است و موتور آنتی ویروس بسیار سریع است

▪ شما همیشه در برابر وب سایت های فیشینگ در همه مرورگرهای محبوب محافظت می شوید

▪ ماژول فیلتر تماس آن به شما کمک می کند تا از شر تماس های تلفنی ناخواسته خلاص شوید

▪ اگر از برنامه‌های مالی در تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنید، محافظت پرداخت یکی از ضروریات است

▪ Network Inspector به شما کمک می کند تا آسیب پذیری های شبکه Wi-Fi خانگی خود را اصلاح کنید

▪ هنگام استفاده از ESET Mobile Security، گوشی اندرویدی شما کند نمی شود

 

 

لایسنس اندروید Eset

 

 

برنامه ESET Mobile Security این کار در ایمن نگه داشتن گوشی هوشمند شما بسیار عالی است و این کار را بدون کند کردن آن انجام می دهد. موتور آنتی ویروس عالی کار می کند و بسیار سریع است و ماژول ضد فیشینگ به شما اجازه بارگذاری وب سایت های خطرناک را نمی دهد. علاوه بر این، سایر ابزارهای اضافی همراه ESET Mobile Security مفید هستند و به گونه ای طراحی شده اند که استفاده و پیکربندی آن آسان باشد. با توجه به اینکه قیمت اشتراک به هیچ وجه بالا نیست، ما معتقدیم که ESET Mobile Security یکی از بهترین برنامه های امنیتی اندروید است که می توانید برای خود و عزیزانتان تهیه کنید.

هنگامی که تمام تنظیمات اولیه را پیکربندی کردید، ESET Mobile Security رابط کاربری خود را بارگیری می کند و شروع به به روز رسانی پایگاه داده خود می کند و به دنبال آن اسکن خودکار دستگاه Android شما انجام می شود.

 

 

 اندروید نود 32

 

 

صفحه شروع برنامه ESET Mobile Security داشبوردی است که در آن اطلاعات و اعلان‌های سریعی درباره امنیت خود و نحوه بهبود آن دریافت می‌کنید. آخرین فعالیت های انجام شده را نمایش می دهد و به شما امکان دسترسی به تمام ماژول های امنیتی موجود در برنامه امنیتی را می دهد. داشبورد می‌تواند حاوی اطلاعات، اعلان‌ها و دکمه‌های بسیار زیادی باشد که ممکن است روی یک صفحه قرار نگیرند، بنابراین ممکن است مجبور شوید برای دیدن همه چیز روی آن پیمایش کنید.

 

 

 اندروید نود 32

 

 

ESET Mobile Security دارای دو حالت مختلف اسکن آنتی ویروس است، این امکان را به شما می دهد تا اسکن های خودکار را برنامه ریزی کنید، و همچنین شامل یک موتور اسکن آنتی ویروس بلادرنگ می باشد. هنگامی که آنتی ویروس را از ESET Mobile Security باز می کنید، با یک دکمه بزرگ Scan Device به استقبال شما می آید. به طور پیش فرض، با زدن این دکمه یک اسکن آنتی ویروس هوشمند راه اندازی می شود.

 

 

حالت مختلف اسکن آنتی ویروس اندروید  eset

 

 

محافظت در برابر فیشینگ

دیگر ویژگی های ضروری محافظت از وب و ضد فیشینگ است. ESET Mobile Security هر دو را دارد. ESET Mobile Security محصولی با کیفیت است و پایگاه داده خطرات آنلاین آن به طور دائم به روز می شود. ESET Mobile Security شامل یک ماژول ضد فیشینگ است که محافظت کارآمدی را در برابر وب سایت هایی که در کلاهبرداری های فیشینگ تخصص دارند ارائه می دهد. جهت فعال سازی قابلیت ضد فیشینگ لینک زیر را مشاهده بفرمایید : فعال سازی ضد فیشینگ اندروید نود 32

 

برنامه تلفن همراه ESET واقعا خوب است. اما فقط برای کاربران Android در دسترس است. این بسیاری از ویژگی های کلیدی را ارائه می دهد که ما انتظار داریم در یک برنامه آنتی ویروس اندرویدببینیم، مانند:

✔ اسکن بدافزار با استفاده از اسکنر سیستم و محافظت از بدافزار در زمان واقعی ، بدافزار ، باج افزار و جاسوس افزار مخصوص Android را مسدود کنید.

✔ شبکه های Wi-Fi را اسکن کنید تا مطمئن شوید به Wi-Fi عمومی ناامن یا مخرب وارد نشده اید که برای سرقت اطلاعات شما طراحی شده است.

 

 

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد