آموزش غیرفعال سازی VBS در ویندوز 11 برای افزایش سرعت

آموزش غیرفعال سازی VBS در ویندوز 11 برای افزایش سرعت
VBS مخفف Virtualization-based Security است. این بخشی از حافظه را ایزوله می کند و از آن برای میزبانی ویژگی های امنیتی ویندوز 11 استفاده می کند.


افزایش سرعت ویندوز11 با غیرفعال سازی VBS


اگر شما فردی هستید که علاقه زیادی به بازی دارید، این مقاله شما را شگفت زده خواهد کرد. چیزی به نام امنیت مبتنی بر مجازی روی سیستم وجود دارد. این واقعاً سیستم شما را در برابر هر گونه تهدید/ ویروس یا حمله ای که ممکن است به داده های شما آسیب برساند و باعث از دست دادن دائمی آن ها شود، محافظت می کند. غیرفعال کردن امنیت مبتنی بر مجازی در سیستم شما می تواند عملکرد بازی را افزایش دهد. اگر از سیستمی "خرید ویندوز 11" استفاده می کنید که صرفاً برای اهداف بازی اختصاص داده شده است، این مقاله به شما پیشنهاد می کند که VBS را برای تجربه بهتر بازی غیرفعال کنید. لطفاً به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه با غیرفعال کردن امنیت مبتنی بر مجازی VBS در ویندوز 11 عملکرد بازی را افزایش دهیم

1. کلید Windows را روی صفحه کلید خود فشار دهید و windows security را تایپ کنید.

2. مطابق تصویر زیر از نتایج جستجو بر روی برنامه Windows Security کلیک کنید.


نحوه غیرفعال سازی VBS


3. روی Device security در سمت چپ پنجره کلیک کنید.


نحوه غیرفعال سازی VBS در ویندوز


4. همانطور که در زیر نشان داده شده است، در قسمت Core isolation در صفحه امنیت دستگاه، روی Core Isolation details کلیک کنید.


نحوه غیرفعال کردن VBS در ویندوز 11


5. روی دکمه Memory integrity کلیک کنید تا آن را خاموش کنید تا عملکرد بازی را افزایش دهید.

توجه: اگر قبلاً غیرفعال شده است، اگر می‌خواهید از سایر تهدیدات / حملات مضر به سیستم خود ایمن شوید، می‌توانید آن را روشن کنید.


افزایش سرعت ویندوز11 با غیرفعال سازی VBS


6. برای اعمال تغییرات و تجربه عملکرد بهتر سیستم، سیستم خود را یکبار ریستارت کنید.

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت