آموزش غیرفعال کردن User Account Control در ویندوز 10 و 11

برای غیرفعال کردن UAC در ویندوز، منوی Start را باز کرده و UAC را جستجو کنید. Change User Account Control Settings را انتخاب کنید، سپس آن را روی Never Notify قرار دهید.



نحوه غیرفعال کردن کنترل حساب کاربری UAC در ویندوز 10 یا ویندوز 11


حتما برای شما پیش آمده که بخواهید نرم افزاری را نصب یا کار دیگری انجام دهید که مدام پنجره ای ظاهر می شود و از شما میخواهد که آن را تایید کنید ، آن پنجره User Account Control نام دارد یا به اختصار UAC، کنترل حساب کاربری یکی از ویژگی های امنیتی مهم ویندوز "خرید ویندوز" است. اگر یک برنامه در حال اجرا می خواهد به سیستم شما دسترسی کامل داشته باشد، باید با یک اعلان UAC بپرسد. اگر UAC را غیرفعال کنید، همه برنامه‌های در حال اجرا می‌توانند بدون درخواست اولیه، دسترسی Administrator داشته باشند. در اینجا نحوه غیرفعال کردن UAC در هر نسخه از ویندوز آمده است.


نحوه غیرفعال کردن UAC در ویندوز 11

1. ابتدا "UAC" را در منوی استارت جستجو کنید. "Change User Account Control" را از نتایج جستجو انتخاب کنید یا روی "Open" کلیک کنید.


نحوه غیرفعال کردن UAC در ویندوز 11


2. نوار لغزنده را تا انتهای گزینه "Never Notify" بکشید، سپس برای تایید انتخاب خود روی "OK" کلیک کنید. هر فعالیتی که به طور معمول UAC را بخواهد به طور خودکار مجوز داده می شود.


نحوه غیرفعال کردن کنترل حساب کاربری در ویندوز 11


نحوه غیرفعال کردن UAC در ویندوز 10


غیرفعال کردن User Account Control در ویندوز


1. ساده ترین روش برای انجام این کار با وارد کردن "uac" در قسمت ( Search ) جستجوی نوار زمینه خود می باشد . سپس بر روی " تغییر تنظیمات کنترل حساب کاربری کاربر" یا بر روی گزینه Open در سمت راست کلیک کرده یا روی آن Inter بزنید.


غیرفعال کردن User Account Control در ویندوز 10


2. این پنجره " تنظیمات کنترل حساب کاربری" را باز می کند ، که می توانید برای تغییر سطح امنیتی در ویندوز 10 استفاده کنید. مانند عکس آن را به قسمت پایین اسکرول کنید .


غیرفعال کردن User Account Control


3. بر روی OK کلیک کنید و در پنجره باز شده YES را انتخاب کنید ، کار تمام هست . روند غیرفعال سازی در ویندوز 7 و 8 نیز به همین روال می باشد.

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت