آموزش نحوه غیرفعال کردن موقت آنتی ویروس نود 32

شما نیاز به عیب یابی یا نصب نرم افزار یا باز کردن سایتی را دارید که لازم است به طور موقت نرم افزار آنتی ویروس ESET خود را غیرفعال کنید.



نحوه غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




برای مدت کوتاهی محافظت Eset Internet Security را غیرفعال کنید.


شما نیاز به عیب یابی یا نصب نرم افزار یا باز کردن سایتی را دارید که لازم است به طور موقت نرم افزار آنتی ویروس نود 32 خود را غیرفعال کنید .


نکته : همیشه محافظت را دوباره فعال کنید:


به یاد داشته باشید که پس از اتمام عیب یابی یا نصب سایر برنامه های نرم افزاری، با باز کردن پنجره اصلی برنامه و کلیک بر روی فعال کردن محافظت و ضد جاسوس افزار، مجدداً محافظت را فعال کنید (اگر رایانه شما راه اندازی مجدد شود، محافظت آنتی ویروس و ضد جاسوسی به طور خودکار روشن می شود). با کلیک بر روی Enable Antivirus and antispyware protection - (Antivirus and antispyware protection به طور خودکار روشن می شوند) . محافظت از Antivirus and antispyware را دوباره فعال کنید.


آموزش غیر فعال کردن eset


1. محصول آنتی ویروس Eset خود را باز کنید .

2. روی Setup - computer protection کلیک کنید .


طریقه غیر فعال کردن نود 32 در ویندوز


3. روی Pause Antivirus and antispyware protection کلیک کنید .


غیرفعال کردن آنتی ویروس نود 32


4. مدت زمانی را که می خواهید محافظت غیرفعال شود از منوی کشویی انتخاب کنید و روی Apply کلیک کنید .


غیرفعال کردن آنتی ویروس Eset


5. فراموش نکنید بعد از انجام فعالیت مورد نظر محافظت را دوباره فعال کنید- زمانی که مجدد بخواهید فعال سازی را انجام دهید فقط کافیست در صفحه اول مانند عکس زیر عمل کنید .


غير فعال كردن آنتي ويروس نود 32 ویندوز 10


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد