بررسی آنتی ویروس کسپرسکی - Kaspersky

کسپرسکی تقریباً هر آنچه را که در مجموعه می خواهید ارائه می دهد. با محافظت در برابر هکرها و جدیدترین ویروس‌ها، باج‌افزارها و جاسوس‌افزارها



ویژگی های آنتی ویروس Kaspersky



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




هر مجموعه امنیتی در مقیاس کامل دارای حفاظت آنتی ویروس در هسته خود است. برخی از محصولات عبارتند از آنتی ویروس، فایروال، فیلتر هرزنامه، کنترل های والدین و موارد دیگر. سایرین مانند Kaspersky Total Security دارای تعداد زیادی ویژگی هستند که هر جنبه ای از امنیت را پوشش می دهند. از جمله مزایایی که این مجموعه فراتر از آنچه با مجموعه سطح ابتدایی کسپرسکی به دست می‌آورید اضافه می‌کند، رمزگذاری فایل، سیستم پشتیبان‌گیری، و سیستم کنترل والدین به‌طور جدی بهبود یافته است. این یک مجموعه تاثیرگذار است.

کسپرسکی —شما می‌توانید از مجوزهای خود در دستگاه‌های Windows، macOS یا Android استفاده کنید و برخی از مؤلفه‌های اختصاصی Total Security نیز از iOS پشتیبانی می‌کنند. برای شروع خرید خود را در پورتال وب My Kaspersky فعال کرده و سپس نرم افزار مناسب را دانلود کنید. کسپرسکی اینترنت سکیوریتی سطح مبتدی دارای شش دکمه برای شش ویژگی اصلی است: اسکن، به‌روزرسانی پایگاه داده، Safe Money، حفاظت از حریم خصوصی، محافظت برای کودکان، و My Kaspersky. وقتی Total Security را نصب می‌کنید، همان گروه شش نفره به اضافه دو دکمه دیگر را خواهید یافت: Password Manager و Backup and Restore. Kaspersky Security Cloud Free گروهی متشکل از هشت دکمه را نمایش می‌دهد، با پوشش محافظ ویژگی‌هایی را که نیاز به ارتقاء ممتاز دارند، شناسایی می‌کند.


درباره کسپرسکی


هر چهار آزمایشگاه مستقل آنتی‌ویروسی که دنبال می‌کنیم، Kaspersky را در مجموعه محصولات آزمایش‌شده خود گنجانده‌اند، و در تمام آخرین آزمایش‌ها نمرات کامل و تقریباً عالی را کسب کرده است. ما از یک الگوریتم برای نرمال کردن امتیازها در مقیاس 10 امتیازی و استخراج یک مجموع استفاده می‌کنیم - Kaspersky امتیاز 9.7 از 10 را کسب کرد. Bitdefender Internet Security امتیاز بالاتر، 9.9 امتیاز را کسب کرد، اما این بر اساس نتایج تنها سه آزمایشگاه بود. در گذشته Kaspersky در شناسایی سایت‌های فیشینگ کار بسیار خوبی انجام داده است - سایت‌های کلاهبرداری که به عنوان بانک یا سایر مؤسسات حساس ظاهر می‌شوند تا بتوانند اعتبار ورود شما را بدزدند. آخرین بار 100 درصد تشخیص را مدیریت کرد. امتیاز این بار هنوز خوب بود، 96 درصد.


ویژگی های کسپرسکی


قابلیت System Watcher کسپرسکی سایر لایه‌های محافظ را با تشخیص مبتنی بر رفتار تکمیل می‌کند. در حالی که همه انواع رفتارهای بدافزار را ردیابی می کند، به ویژه در محافظت از باج افزار مؤثر است. حتی با خاموش شدن سایر لایه‌های حفاظتی، نمونه‌های باج‌افزار دنیای واقعی ما را با موفقیت شناسایی و مسدود کرد. یکی از باج افزارهای قفل صفحه نمایش از کنار آن گذشت، اما ترکیب کلید قفل شکن کسپرسکی آن را شکست داد. فایروال مستحکم تمام اسکن های پورت و سایر حملات مبتنی بر وب را مسدود کرد. سیستم کنترل برنامه کسپرسکی بدون ایجاد مزاحمت برای کاربر، دسترسی برنامه ها به شبکه و منابع سیستم را مدیریت می کند و به هر برنامه یک سطح اعتماد اختصاص می دهد. در نسخه‌های قبلی می‌توانید از حالت برنامه‌های مورد اعتماد برای ممنوع کردن برنامه‌هایی که در بالاترین سطح اعتماد نیستند، استفاده کنید. با این حال این ویژگی هم پیچیده و هم کم استفاده بود، بنابراین Kaspersky آن را بازنشسته کرد.


محافظت در برابر حملاتی که از حفره‌های امنیتی در ویندوز و برنامه‌های محبوب سوء استفاده می‌کنند، معمولاً بخشی از کار فایروال در نظر گرفته می‌شود، اما در مورد Kaspersky مؤلفه آنتی‌ویروس وب آن را مدیریت کرده و به خوبی آن را مدیریت می‌کند. کسپرسکی 84 درصد از حملات اکسپلویتی که ما ایجاد کردم را شناسایی کرد و 74 درصد بیت دیفندر را شکست داد. فقط Norton 360 Deluxe در این تست موثر بوده است.


قابلیت های کسپرسکی


Kaspersky سیستم شما را برای وجود وصله های امنیتی از دست رفته بررسی می کند و به طور خودکار به روز رسانی های یافت شده را اعمال می کند. این شامل کنترل وب‌ کم برای محافظت از نرم‌افزارهای جاسوسی، و یک ویژگی فعال « ردیابی نشوید » است تا تبلیغ‌کنندگان و دیگران را از رد کردن عادت‌های شما در گشت و گذار دور نگه دارد. ویژگی Safe Money از تراکنش‌های مالی محافظت می‌کند و یک فیلتر ساده هرزنامه، هرزنامه را در حساب‌های ایمیل POP3 و IMAP شما علامت‌گذاری می‌کند. مجموعه سطح ابتدایی دارای کنترل والدین است، اما نسخه رایگان و با امکانات محدود Kaspersky Safe Kids است. با Total Security تمام ویژگی های کنترل والدین را دریافت می کنید. می‌توانید از مجوزهای Kaspersky Total Security خود برای نصب Kaspersky Internet Security برای Mac استفاده کنید، که آنتی‌ویروس انتخابی ویرایشگران برای Mac است. همانطور که از نام آن پیداست، این واقعا یک مجموعه امنیتی است، نه فقط یک آنتی ویروس.


Kaspersky Safe Kids

اولین باری که روی دکمه Protection for kids کلیک می‌کنید، مجموعه از شما می‌خواهد Kaspersky Safe Kids را نصب کنید، همچنین می‌توانید به صورت آنلاین به My Kaspersky بروید و نصب‌کننده مناسب را برای Windows، macOS، Android یا iOS دانلود کنید. توجه داشته باشید که به عنوان یک محصول جداگانه هزینه دارد. اگر برای طرح خانواده Total Security پول پرداخت کرده‌اید، بدون پرداخت هزینه اضافی ویژگی‌های برتر را دریافت می‌کنید. ما Safe Kids را بررسی کرده‌ایم و به آن چهار ستاره داده‌ایم. شما Safe Kids را به صورت آنلاین مدیریت می‌کنید، نمایه‌های کودک را تعریف می‌کنید و آن‌ها را با دستگاه‌هایی که هر کودک استفاده می‌کند تراز می‌کنید. هیچ محدودیتی برای نمایه‌های کودک یا دستگاه‌ها وجود ندارد. یک نماینده محلی در هر دستگاه قوانینی را که شما به صورت آنلاین تعریف کرده‌اید اجرا می‌کند و خلاصه‌ای از آن قوانین را به کودک می‌دهد.


می‌توانید Safe Kids را تنظیم کنید تا وب‌سایت‌ها را در 14 دسته مسدود یا مجاز کند، یا اجازه دسترسی را بدهد اما هشدار دهید که والدین اعلان دریافت خواهند کرد. همچنین می‌توانید محدودیت‌هایی را برای زمان و مدت استفاده کودک از هر دستگاه تعیین کنید. برای دستگاه های تلفن همراه، می توانید مکان کودک را بررسی کنید. یک سیستم geofencing پیشرفته به شما امکان می دهد مناطق امن را همراه با زمانی که کودک باید در هر منطقه باشد تعریف کنید.


بررسی کسپرسکی


پشتیبان گیری و بازیابی

پشتیبان‌گیری از فایل‌های ضروری به نوعی فرم نهایی امنیت است. اگر باج‌ افزار فایل‌های شما را از بین ببرد و کامپیوتر شما را خراب کند، می‌توانید از یک نسخه پشتیبان بازیابی کنید. Kaspersky یک سیستم پشتیبان گیری ساده ارائه می دهد که به شما امکان می دهد هر تعداد کار پشتیبان برای پشتیبان گیری محلی یا Dropbox نیاز دارید ایجاد کنید.


Webroot SecureAnywhere Internet Security Complete با 25 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین میزبانی شده برای پشتیبان گیری شما ارائه می شود. Norton 360 Deluxe 50GB به شما می دهد، در حالی که سایر بسته های Norton تا 500GB را ارائه می دهند. از آنجایی که این محصولات ذخیره‌سازی آنلاین امن را کنترل می‌کنند، می‌توانند ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند دسترسی از راه دور و همگام‌سازی فایل را ارائه دهند. با Kaspersky ذخیره‌سازی پشتیبان آنلاین را خودتان با پیوند با Dropbox تأمین می‌کنید، بنابراین این ویژگی‌های پیشرفته در دسترس نیستند.


بررسی و خرید کسپرسکی


رمزگذاری داده ها و ابزارهای دیگر

مانند AVG Internet Security - Unlimited و ESET و سایرین، سیستم رمزگذاری Kaspersky درایوهای دیسک مجازی به نام vault را برای نگهداری فایل های حساس شما ایجاد می کند. وقتی باز است، مانند هر درایو دیگری عمل می کند. وقتی قفل است، دسترسی به محتویات امکان پذیر نیست. برخلاف اکثر موارد Kaspersky بر روی فایل‌هایی که قصد محافظت از آنها را دارید، تمرکز می‌کند، نه فقط روی ایجاد درایو . به عنوان اولین گام در ایجاد درایو ، فایل‌ها و پوشه‌هایی را که می‌خواهید رمزگذاری شوند را روی برنامه می‌کشید یا با مرور آن‌ها فایل‌ها را انتخاب می‌کنید.


آنتی ویروس کسپرسکی چیست؟


بعد اندازه را انتخاب می کنید. به طور طبیعی، باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا فایل های انتخابی شما را در خود جای دهد. مانند بسیاری از این برنامه‌ها نمی‌توانید اندازه صندوق پس از ایجاد را تغییر دهید. اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، باید یک فضای جدید و بزرگتر ایجاد کنید و فایل های خود را به آن منتقل کنید. در مرحله بعد یک رمز عبور برای رمزگذاری ایجاد می کنید. این برنامه هشدار می دهد که اگر رمز عبور را فراموش کنید، نمی توانید فایل های خود را برگردانید. رمز عبور باید حداقل شش کاراکتر داشته باشد و دارای حروف بزرگ، حروف کوچک و اعداد باشد. Kaspersky قدرت رمز عبور را در حین تایپ رتبه بندی می کند و در صورت برآورده کردن الزامات آن را بررسی می کند.


به عنوان گام نهایی و بسیار هوشمندانه Kaspersky پیشنهاد می‌کند که نسخه‌های اصلی رمزگذاری نشده فایل‌های حساس شما را از طریق خردکن قرار دهد، به طوری که حتی ابزارهای بازیابی نیز نتوانند آنها را بازگردانند. به طور پیش‌فرض خردکن ناحیه داده‌های فایل را یک بار با صفر و یک بار با بیت‌های تصادفی بازنویسی می‌کند. این واقعا باید کافی باشد. اما اگر می‌خواهید واقعاً داده‌ها را پاکسازی کنید، می‌توانید برنامه خردکننده فایل را باز کنید و از بین ده‌ها الگوریتم دیگر که اکثر آنها مورد تأیید هستند، انتخاب کنید.


مقایسه کسپرسکی با سایر آنتی ویروس ها


نتیجه عالی اما گران


ارزش واقعی یک مجموعه بزرگ امنیتی در ویژگی‌هایی است که فراتر از آن چیزی است که مجموعه سطح ابتدایی مربوطه اضافه می‌کند. در این مورد، Kaspersky Internet Security و Kaspersky Total Security تعداد زیادی از ویژگی‌های امنیتی مؤثر را همراه با امنیت چند پلتفرمی ارائه می‌کند. ویژگی هایی که کسپرسکی توتال سکیوریتی اضافه می کند به طور کامل قابل اندازه گیری نیستند. سیستم کنترل والدین Kaspersky Safe Kids بسیار عالی است، اما همه به این ویژگی نیاز ندارند.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد