رفع پیغام we could not reach the activation server نود 32

این خطا به این دلیل ایجاد می شود: رایانه شما به درستی به اینترنت شما متصل نیست یا در تعارض با نرم افزاری دیگریست.



برطرف کردن پیام we could not reach the activation server نود 32

خطای برقراری ارتباط با سرور های ایست نود 32


با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز





مقدمه : پیام « we could not reach the activation server » معمولاً به این معنی است که نرم افزار آنتی ویروس قادر به اتصال به سرور فعال سازی خود نیست. این ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد، مانند تعمیر موقت یا خرابی سرور، مشکلات اتصال به اینترنت شما (DNS)، همچنین ممکن است به دلیل مشکل پیکربندی فایروال و مشکلات رجیستری ویندوز یا سایر نرم افزارهای امنیتی شما ایجاد شود. اگر همچنان این پیام خطا را دریافت می کنید، بهتر است برای رفع آن راهنمای زیر را بصورت کامل انجام دهید.


دلایل پیام we could not reach the activation server در آنتی ویروس Eset


1. نرم افزار آنتی ویروس اورجینال نمیباشد _ آنتی ویروس را بصورت اورجینال با لینک مستقیم دانلود کنید.

2. محدودیت اینترنت برای دسترسی به سرور های Eset.

3. رایانه شما به درستی به شبکه شما متصل نیست و اتصال اینترنت شما فعال نیست.

4. تعارض با نرم افزاری دیگر در دستگاه شما.

5. حذف نشدن آنتی ویروس بصورت کامل که مانع اتصال لایسنس جدید می شود.


در اکثر مواقع این پیام بخاطر محدودیت اینترنت می باشد که با عوض کردن DNS می توانید به راحتی لایسنس آنتی ویروس نود 32 خود را فعال نمایید، در ادامه با ما باشید :


برطرف کردن پیام we could not reach the activation server نود 32


6. هنگام فعال کردن آنتی ویروس نود 32 مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید زیرا بدون اتصال به اینترنت امکان فعال شدن آن وجود ندارد.

اگر پس از تأیید اتصال به اینترنت هنوز خطایی دریافت می کنید برای حل این موضوع بنا بر نسخه ویندوز شما 7 / 8 / 10 بر روی لینک زیر کلیک کنید و با تغییر DNS در کانکشن ویندوز مشکل را یکبار برای همیشه حل کنید. برای این کار آموزش رو به رو را دنبال و نمایید: ◀ مشاهده آموزش تغییر DNS ویندوز 7 / 8 / 10




دلیل دوم نصب آنتی ویروس کرک شده یا مسدود شدن ارتباط توسط آدرس های دیگر


1. ابتدا به مسیر C:\Windows\System32\drivers\etc بروید و فایل hosts را با نرم افزار Notepad یا Notepad++ باز کنید و مطمئن شوید هیچ DNS مسمومی برای دامنه edf.eset.com ثبت نشده است. فایل hosts باید بصورت این عکس زیر تمیز و بدون هیچ گونه متن و آدرس اضافی آلوده باشد.


رفع خطای  we could not reach the activation server نود 32


2. اما اگر به غیر از موارد داخل عکس بالا در پایین آن متن و آدرس های اضافی باشد میبایست آن را حذف نمایید.


آموزش پاکسازی بصورت زیر:


3. موارد اضافه را پاک کنید در صورتی که موارد را حذف نمودید ولی ذخیر نشد - پنجره ای باز میشود با انتخاب گزینه Notepad محتوای کامل داخل فایل را با نام hosts.txt در جای دیگری ذخیره کنید.

4. در مکان ذخیره جدید فایل را باز کرده و آن موارد اضافه را پاک نماید و سیو کنید.

5. حال به فایل اولیه در مسیر اولیه باز گردید و نام آن فایل اولیه که hosts نام دارد را تغییر دهید " نام دلخواه " و ذخیره کنید.

6. در این مرحله به فایلی که در مسیر جدید ایجاد کردید مراجعه کنید و آن را کپی کرده و به مسیر اولی" C:\Windows\System32\drivers\etc " باز گردانید.

7. حال لایسنس را فعال کنید.




جهت مشاهده تمامی خطا ها و پیغام های مربوط به نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید : ◀ مشاهده کلیه خطاهای ACT & ECP هنگام فعال سازی


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد