رفع خطای Installation has been interrupted هنگام نصب نود 32

هنگام نصب محصول ESET اعلان Installation has been interrupted" (Install error 1618)" دریافت می کنید



رفع ارور Installation has been interrupted در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس نود 32




هنگام نصب آنتی ویروس Eset اعلان Installation has been interrupted" (Install error 1618)" دریافت می کنید. «ارور Installation has been interruptedدر نود 32 » پیغام خطایی است که در هنگام نصب یا آپدیت نرم افزار آنتی ویروس نود 32 ظاهر می شود اما به دلایل مختلف فرآیند نصب متوقف یا قطع می شود. این خطا ممکن است به دلیل عوامل متعددی مانند سیستم مورد نیاز ناسازگار، برنامه‌ های متناقض، فایل‌ های نصب خراب، یا مجوز های اشتباه رخ دهد.


( نکته : عمده دلیل این خطا هنگام نصب آنتی ویروس نود 32 به عدم پشتیبابی مایکروسافت از ویندوز 7 می باشد. که آخرین نسخه آنتی ویروس Eset در ویندوز 7 نصب نمی گردد، لذا جهت نصب نود 32 بر روی ویندوز 7 ابتدا از سایت نسخه اصلی دانلود آنتی ویروس نود 32 را دانلود کرده و ابتدای نصب تیک گزینه new version را بر دارید تا آخرین نسخه نصب نشود. لازم به ذکر می باشد که بعد از نصب این نسخه و فعال سازی آنتی ویروس نود 32 می توانید آن را به نسخه های بالاتر آپدیت کنید. )


رفع خطای Installation has been interrupted


با نگاه کردن به تب Processes در Task Manager می توانید بررسی کنید که آیا یک سرویس نصب کننده ویندوز در حال اجرا است یا خیر. بسیاری از این خدمات قانونی هستند، مانند ارتقاء برنامه از مرورگر وب شما.


برای حل این مشکل نصب، دستورالعمل های زیر را با راه حل دنبال کنید.


راه حل I : سایر نصب های ویندوز را که در حال انجام هستند تکمیل کنید


این خطا معمولاً زمانی اتفاق می افتد که شما در حال نصب نرم افزار دیگری در ویندوز هستید یا در حال به روزرسانی نرم افزاری در رایانه باشید. هنگامی که سرویس Windows Installer به عنوان یک فرایند فعال ادامه یابد ممکن است با این خطا رو به رو شوید.


1. برای پایان دادن به نصب Eset و بستن پنجره خطای "Installation has been interrupted" روی Close کلیک کنید.

2. منتظر بمانید تا نصب های دیگر ویندوز روی سیستم شما کامل شود (مانند به روزرسانی های ویندوز).

3. با دوبار کلیک بر روی نرم افزار نصب که قبلاً بارگیری کرده اید ، نصب Eset خود را مجدداً شروع کنید.

اگر همچنان این خطای نصب را دریافت می کنید، به راه حل دوم در زیر بروید.


راه حل II : سایر وظایف نصب کننده ویندوز را پایان دهید


1. Task Manager را با فشار دادن Ctrl + Alt + Delete باز کرده و سپس روی Task Manager یا Start Task Manager کلیک کنید ( یا روی taskbar کلیک راست کرده و Start Task Manager را کلیک کنید ).

2. در برگه Processes (ممکن است لازم باشد روی More details کلیک کنید) ، تمام ورودی های "Windows installer" یا Windows 8.1 و نسخه های قبلی ، "msiexec.exe" را پیدا کنید. برای انتخاب هر ورودی کلیک کنید و سپس End Task یا End Process کلیک کنید.


خطای 1618 هنگام نصب نود32


بنابریان هنگامی نصب آنتی ویروس ESET با این پیام مواجه می شوید، به این معنی است که فرآیند نصب نرم افزار بر روی رایانه شما قبل از اتمام متوقف شده است. این وقفه می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد و باعث شود نرم افزار به درستی کار نکند یا اصلا نصب نشود، به طور کلی دلیل بالقوه برای این وقفه در نصب وجود دارد، از جمله:


نرم افزار ناسازگار : اگر آنتی ویروس یا نرم افزار دیگری روی رایانه خود نصب کرده باشید، می تواند در نصب NOD32 اختلال ایجاد کند. این دو برنامه ممکن است با یکدیگر تضاد داشته باشند و از نصب جلوگیری کنند.

فایل‌ های نصب خراب : اگر فایل‌ های نصب NOD32 خراب یا ناقص باشند، می‌تواند باعث عدم موفقیت در نصب شود. این ممکن است به دلایل مختلفی مانند دانلود معیوب یا مشکل در هنگام استخراج فایل های نصب رخ دهد. فایل های نصب را دوباره از وب سایت رسمی ESET دانلود کنید تا مطمئن شوید که نسخه کامل و بدون خرابی نرم افزار را دارید.

منابع سیستم ناکافی : اگر رایانه شما فضای خالی دیسک یا رم کافی ندارد، ممکن است نتواند مراحل نصب را کامل کند. NOD32 برای نصب و اجرای صحیح به مقدار مشخصی از منابع نیاز دارد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت