رفع پیغام Your device will lose protection نود 32

این خطا بیان می کند که نسخه ویندوز شما به دلیل قدیمی بودن و عدم بروزرسانی و دریافت بخشی از به روزرسانی های ویندوز ممکن است نا امن باشد.



رفع پیام Your device will lose protection Eset در ویندوز



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت مشاهده علت قرمز يا زرد شدن نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:علت قرمز يا زرد شدن نود 32




امروز هم با یکی دیگر از آموزش های مفید و پرکاربرد برای آن دسته از کاربران عزیزی است که ویندوز 7 دارند و برای نصب نسخه آخر آنتی ویروس Eset به مشکل بر میخورند. در این پست میخوایم نحوه بر طرف کردن این پیغام که به دلیل قطع پشتیبانی شرکت مایکروسافت از ویندوز 7 می باشد و زمانی که آنتی ویروس نود 32 یا هر آنتی ویروس دیگری را نصب کنیم با همین پیغام مواجه می شویم را رفع کنیم. اما اول بیایم ببینیم که منظور چیست - پیام «Your device will lose protection» در آنتی ویروس Nod32 معمولاً به این معنی است که مشکلی وجود دارد که نیاز به توجه دارد. این پیام معمولاً زمانی ظاهر می شود که نرم افزار آنتی ویروس به درستی کار نمی کند یا ویژگی های حفاظتی آن فعال نیست. ( علت قدیمی بودن ویندوز و ناسازگاری نسخه جدید آنتی ویروس )


پیام Your device will lose protection و زرد شدن نود 32


هنگامی که این پیام ظاهر می شود، نشان می دهد که دستگاه شما در حال حاضر آسیب پذیر است و در برابر تهدیدات احتمالی مانند ویروس ها، بدافزارها یا سایر خطرات امنیتی محافظت نشده است. برای جلوگیری از آسیب احتمالی به دستگاه یا داده های شخصی، مهم است که فوراً برای رفع این مشکل اقدام کنید. برخی از دلایل رایج ظاهر شدن این پیام عبارتند از: اشتراک منقضی شده، نسخه نرم افزار قدیمی، به روز رسانی های از دست رفته یا سایر مشکلات فنی ویندوز. برای حل مشکل باید سعی کنید نرم افزار آنتی ویروس و ویندوز خود را به آخرین نسخه به روز کنید، یک اسکن بدافزار انجام دهید و مطمئن شوید که تمام به روز رسانی های لازم نصب شده است.


آموزش رفع ارور Your device will lose protection در آنتی ویروس Eset



این مشکل عمدتا در ویندوز 7 اتفاق می افتد و دلیل آن آپدیت نبودن ویندوز است ،که به دلیل عدم پشتیبانی شرکت مایکروسافت از نسخه های ویندوز7 و یا عدم به روزرسانی منظم ویندوز می باشد که به سادگی قابل حل است، این خطا بیان می کند که نسخه ی ویندوز شما به دلیل قدیمی بودن و عدم بروزرسانی و دریافت بخشی از به روزرسانی های بخش امنیتی ویندوز ممکن است نا امن باشد، در صورت مواجه شدن با این خطا : Your device will lose protection در آنتی ویروس Eset Internet security یا هر آنتی ویروس دیگری، حتما بر طبق مراحل زیر عمل کنید تا به سادگی مشکل شما برطرف شده و پیام خطا از آنتی ویروس شما پاک شود.


◀ روش اول : شما می توانید ویندوز خود را به روزرسانی کنید در این صورت مشکل خود به خود برطرف می شود.

◀ روش دوم : در صورت عدم دسترسی به آپدیت ویندوز می توانید به صورت دستی فایل زیر را دانلود کرده و فایل را اجرا کنید در نتیجه بروزرسانی ویندوز انجام می شود و پس از راه اندازی مجدد سیستم خطا برطرف شده رنگ آنتی ویروس شما از زرد به سبز تبدیل می شود،


آخرین به روزرسانی های Windows 7 Service Pack 1 (SP1) را نصب کنید:


KB4474419 ◀


Security Update KB4474419 for Windows 7 (32-bit)

Security Update KB4474419 for Windows 7 (64-bit)


KB4490628 ◀


Security Update KB4490628 for Windows 7 (32-bit)

Security Update KB4490628 for Windows 7 (64-bit)


◀ روش سوم : اگر ویندوز 7 شما برای بروزرسانی خودکار پیکربندی نشده است،این مراحل را طی کنید تا به سادگی مشکل برطرف شود.


( Start menu > Control Panel > System and Security > Windows Update > Check for updates and then click Install updates )


به اطلاع آن دسته از کاربران که هنوز از سیستم عامل ویندوز 7 استفاده می کنند، می رسانیم : که این روش همیشگی نخواهد بود و طبق گفته مایکروسافت در آینده نزدیک دیگر بروز رسانی جدیدی برای ویندوز نسخه 7 منتشر نخواهد شد، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که ویندوز خود را به نسخه 10 ارتقا دهید که دیگر با این نوع مشکلات مواجه نشوید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد