فایل RECYCLE.BIN چیست؟ آیا ویروس است یا نه

برخی به طور تصادفی پوشه $ RECYCLE.BIN را در هر درایو رایانه مشاهده کرده اند. حتی در هارد دیسک خارجی، پوشه $ RECYCLE.BIN چیست؟ ویروس هست؟



آیا پوشه $ RECYCLE.BIN ویروس است؟



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید Eset




پوشه "$ RECYCLE.BIN" چیست؟

سوال بسیاری از کاربران : من اخیراً پوشه $ RECYCLE.BIN را در هر درایو مشاهده کردم. آیا این ویروس است؟ چگونه این را حذف کنم؟ من سعی کردم حذف کنم و یک پیام مانند "the file desktop.ini یک فایل سیستم است" دریافت کردم. ویندوز یا برنامه دیگری ممکن است دیگر به درستی کار نکند ». چیکار کنم؟ لطفا به من راه حل پیشنهاد دهید


پوشه $ RECYCLE.BIN چیست؟ در واقع $ RECYCLE.BIN به پوشه ای مخفی و محافظت شده از سیستم اشاره دارد که برای نگهداری فایل ها و پوشه هایی که شما حذف کرده اید استفاده می شود. این پوشه واقعی سطل بازیافت است که توسط سیستم ایجاد شده و به طور پیش فرض مخفی شده است.


پوشه $ RECYCLE.BIN به طور کلی یک پوشه معمولی سیستم است، نه یک ویروس. با این حال یک ویروس همچنین می تواند $ RECYCLE.BIN نامگذاری شود. باید بررسی کنید که آیا کامپیوتر شما طوری تنظیم شده است که فایل های محافظت شده از سیستم را مخفی کند و فایل ها و پوشه های پنهان را نشان ندهد.


پوشه $Recycle.Bin چیست؟


نحوه حذف $ RECYCLE.BIN


▪ کامپیوتر خود را به اجرا کنید.

▪ به پوشه $ RECYCLE.BIN بروید.

▪ روی آن راست کلیک کرده و Delete را انتخاب کنید.

▪ برای تأیید روی Yes کلیک کنید.

▪ وقتی پیام را می بینید روی Yes کلیک کنید - فایل ‘desktop’ یک فایل سیستمی است. اگر آن را حذف کنید ، ممکن است ویندوز یا برنامه دیگری به درستی کار نکند. منتظر بمانید تا حذف کامل شود.


نحوه حذف $ RECYCLE.BIN


نحوه بازیابی فایل ها از سطل بازیافت


بازگرداندن فایل ها از سطل بازیافت ویندوز بسیار آسان است. برای بازیابی فایل ها از سطل بازیافت باید موارد زیر را انجام دهید:

1. روی آن دوبار کلیک کنید تا باز شود یا راست کلیک کرده و Open را انتخاب کنید.

2. فایل ها و پوشه های مورد نیاز خود را در سطل بازیافت پیدا کنید.

3. فایلها و پوشه ها را انتخاب کرده و روی آن راست کلیک کنید.

4. از منوی باز شده گزینه Restore را انتخاب کنید. سپس آنها به محلی که قبلا بوده اند بازگردانده می شوند.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت