مسدود کردن سایت ها در آنتی ویروس نود32

با آنتی ویروس نود 32 به راحتی میتوانید این محدودیت ها را بر روی دستگاه های مورد نظر اعمال کنید پس با ادامه آموزش با ما همراه باشید.



مسدود کردن یک وب سایت در آنتی ویروس ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




مسدود کردن یک وب سایت با استفاده از ESET به معنای جلوگیری از دسترسی به وب سایت های خاص در رایانه یا شبکه شما با پیکربندی ویژگی حفاظت از دسترسی به وب است. ESET یک نرم افزار امنیتی است که شما را در برابر تهدیدات سایبری مختلف از جمله بدافزار، حملات فیشینگ و دسترسی غیرمجاز به وب سایت ها محافظت می کند. ویژگی حفاظت ESET به شما این امکان را می‌دهد تا وب‌ سایت‌ها یا دسته‌هایی از وب‌ سایت‌ها را که ممکن است برای رایانه یا کاربران شبکه شما مضر یا نامناسب باشند مسدود کنید.


با مسدود کردن یک وب‌سایت با استفاده از ESET، می‌توانید از دسترسی کاربران به سایت‌های بالقوه خطرناک یا مخرب مانند سایت‌های حاوی بدافزار یا کلاهبرداری‌های فیشینگ جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید دسترسی به وب‌ سایت‌هایی را که حواس‌ تان را پرت می‌کنند یا از دید شما برای سایر افراد مضر هستند، مانند رسانه‌های اجتماعی یا سایت‌های بازی، و غیره را مسدود کنید، که می‌تواند بهره‌ وری را بهبود بخشد. به طور کلی، مسدود کردن یک وب سایت یک راه ساده و در عین حال مؤثر برای افزایش امنیت رایانه یا شبکه شما و جلوگیری از دسترسی کاربران به وب سایت های نامطلوب یا مضر است. پس با ادامه آموزش با ما همراه باشید.


وب سایت مورد نظر را با آنتی ویروس نود 32 مسدود کنید


1. پنجره اصلی برنامه آنتی ویروس Eset خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.

3. روی Web and Email → Web access protection کلیک کنید و URL Address Management را گسترش دهید. روی Edit در کنارAddress list کلیک کنید.


بلاک کردن سایت با نود 32


4. لیست List of blocked addresses را انتخاب کنید و روی Edit کلیک کنید.


آموزش مسدود کردن سایت ها با نود 32


5. روی Add کلیک کنید، لینک های سایت هایی را که می خواهید مسدود کنید تایپ کنید و سپس روی OK کلیک کنید. برای خروج از تنظیمات پیشرفته روی OK در پنجره های باز کلیک کنید.


مسدود کردن سایت ها در آنتی ویروس ESET


نکته : حروف عام * و ? ممکن است استفاده شود. برای مثال، اگر می‌خواهید همه آدرس‌ها را از nk01.sample.com به nk98.sample.net مسدود کنید، باید تایپ کنید:


 مسدود کردن سایت ها


همچنین می توانید فهرست آدرس‌های مجاز را انتخاب کنید و دستورالعمل‌های مراحل 4-5 بالا را دنبال کنید تا آدرس‌های اینترنتی را برای وب‌سایت‌هایی که می‌خواهید مجاز کنید اضافه کنید. نکته : در مرحله چهار List of allow addresses را انتخاب کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد