تروجان بانکر چیست؟ نحوه حذف Trojan Banker

Trojan Banker یک ویروس است که به هکرها اجازه می دهد از راه دور به رایانه شما متصل شوند.



چگونه Trojan Banker را حذف کنیم؟



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید آنتی ویروس Eset




تروجان چیست؟

تروجان بانکر یک برنامه کامپیوتری مخرب است که برای دسترسی به اطلاعات محرمانه از طریق سیستم های بانکی آنلاین طراحی شده است. این نوع برنامه کامپیوتری با یک backdoor ساخته می‌شود که به اشخاصی اجازه می‌دهد به رایانه دسترسی پیدا کنند، یا در عوض ممکن است اعتبار مشتری بانک را با جعل کردن صفحه وب یک مؤسسه مالی کپی کند.

این یک شکل از اسب تروا است و می تواند به عنوان یک نرم افزار قانونی ظاهر شود تا زمانی که روی یک دستگاه کامپیوتری نصب شود. پس از نصب، Trojan Banker می تواند به فایل ها و سیستم های رایانه ای دسترسی پیدا کند، که مهاجمان از آنها برای انجام تراکنش های غیرمجاز، سرقت هویت مشتریان یا برداشت وجوه مشتری به حساب های مهاجمان استفاده می کنند.


خوراک های کلیدی


▪ تروجان بانکر یک بدافزار است که سعی می کند اعتبار مشتریان یک موسسه مالی را بدزدد یا به اطلاعات مالی آنها دسترسی پیدا کند.

▪ بسیاری از اوقات، یک تروجان بانکدار از وب سایت جعلی یک موسسه مالی برای هدایت داده های مشتری به مهاجم استفاده می کند، مانند سایر اسب های تروجان، تروجان بانکدار اغلب بی ضرر به نظر می رسد اما در صورت دانلود و نصب بر روی دستگاه یا رایانه می تواند باعث آسیب شود..


تروجان های بانکر


تروجان بانکر چیست؟


Banker Trojan یک اسب تروجان است که ترافیک را از وب سایت های بانکی و مالی آنلاین به وب سایت دیگری هدایت می کند، ظاهراً وب سایتی که مهاجم به آن دسترسی دارد. هنگامی که نرم افزار اجرا می شود، خود را بر روی کامپیوتر میزبان کپی می کند، پوشه ها را ایجاد می کند و هر بار که سیستم راه اندازی می شود، ورودی های رجیستری را تنظیم می کند. این فایل‌های کوکی خاص مربوط به امور مالی شخصی را جستجو می‌کند که توسط وب‌سایت‌های مالی در طول بازدید اینترنتی روی رایانه ذخیره شده‌اند.


اسب تروا می‌تواند تعدادی عملیات از جمله اجرای فایل‌های اجرایی، دانلود و ارسال فایل‌ها از راه دور، سرقت اطلاعات از کلیپ‌ بورد، و ثبت‌نام با زدن کلید را اجرا کند. کوکی‌ها و رمزهای عبور را جمع‌آوری می‌کند و ممکن است در صورت دستور، خود را از رایانه حذف کند. مصرف کنندگان و کسب و کارها باید از برنامه هایی که دانلود می کنند آگاه باشند، اما گاهی اوقات ممکن است اشتباهاتی رخ دهد و رایانه ها آلوده شوند. مجرمان در نحوه به دست آوردن اطلاعات مالی محرمانه پیچیده تر شده اند. ویروس‌های رایانه‌ای، بدافزارها و اسب‌های تروجان هنوز هم می‌توانند نام‌های کاربری و رمزهای عبور را بدزدند، اما بسیاری از آنها به سمت مجموعه‌ای بی‌درنگ حرکت می‌کنند و می‌توانند به روش‌های هوشمندانه پول را به حساب‌های دیگر منتقل کنند.


برای محافظت از خود باید فورا این ویروس را حذف کنید، اما نحوه انجام آن چگونه است؟ پیشنهاد می کنیم همیشه آنتی ویروس اورجینال نصب داشته باشید


مرحله اول : End System Processes


تروجان های بانکر با  End System Processes

1. کلیدهای "Ctrl"، "Shift" و "Esc" را همزمان فشار دهید تا Task Manager راه اندازی شود.

2. روی تب "Processes" کلیک کنید.

3. "hu2rcn.exe" را انتخاب کنید و روی "End Process" کلیک کنید.

4. مرحله 3 را برای "braviax.exe" و "winivstr.exe" تکرار کنید.

5. Task Manager را ببندید.


مرحله دوم : Delete Registry Entry


1. به منوی "Start" بروید و روی "Run" کلیک کنید.

2. "regedit" را تایپ کنید و "Enter" را بزنید تا ویرایشگر رجیستری شروع شود.

3. کلید زیر را یافته و حذف کنید:


HKEY_CURRENT_USER\software\Microsoft\windows\currentversion\run braviax


4. ویرایشگر رجیستری را ببندید.


مرحله سوم : Delete Files


حذف فایل در کامپیوتر


1. به منوی "Start" بروید و "Search" را انتخاب کنید.

2. گزینه "All Files and Folders" و hard drive را انتخاب کنید.

3. "Trojan.Banker.D" را تایپ کنید و "Enter" را بزنید. تمام نتایج جستجو را حذف کنید و این فرآیند را برای "braviax.exe"، "delself.bat"، "hu2rcn.exe"، "index.dat"، "karna.dat"، "~ie1.exe"، "05964d9ac9e2f74627330d7d8241c5ba" تکرار کنید. ," "3079669," "5391253," "5775181," "5831330," "5859193," "9618b7e414c3ab3200e0280aafe58725," "beep.sys," "beep.sys.sys. "

4. کامپیوتر خود را ریستارت کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت