نحوه مجاز کردن برنامه های افزودنی Eset برای Mac

افزونه‌های Eset برای کار یکپارچه با macOS طراحی شده‌اند و تضمین می‌کنند که بهترین محافظت ممکن را بدون هیچ گونه مشکل سازگاری دریافت می‌کنید.



برنامه های افزودنی Eset برای Mac



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید Eset




اجازه دادن برنامه های افزودنی سیستم ESET در سیستم عامل Mac

امنیت پیشرفته: Eset طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد که می تواند به محافظت از مک شما در برابر بدافزارها، ویروس ها و سایر تهدیدات سایبری کمک کند. با استفاده از برنامه‌های افزودنی Eset، می‌توانید یک لایه امنیتی اضافی به دستگاه خود اضافه کنید و به خطر انداختن سیستم شما برای مهاجمان سخت‌ تر می‌شود.

بهبود تجربه گشت و گذار: افزونه های Eset می توانند با مسدود کردن وب سایت های مخرب، جلوگیری از پاپ آپ های ناخواسته و افزایش زمان بارگذاری صفحه وب، به بهبود تجربه آنلاین شما کمک کنند.

حفاظت جامع : Eset برای ارائه حفاظت جامع در برابر طیف وسیعی از تهدیدات شناخته شده است. با استفاده از برنامه‌های افزودنی Eset، می‌توانید از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته آن، از جمله محافظت در زمان واقعی، اسکن ویروس و اقدامات ضد فیشینگ استفاده کنید.

استفاده آسان: نصب و استفاده از افزونه های Eset آسان است، و آنها را به انتخابی ایده آل برای کاربرانی تبدیل می کند که بدون نیاز به صرف زمان زیادی برای پیکربندی تنظیمات امنیتی خود، حفاظت می خواهند.

سازگاری: افزونه‌های Eset برای کار یکپارچه با macOS طراحی شده‌اند و تضمین می‌کنند که بهترین محافظت ممکن را بدون هیچ گونه مشکل سازگاری یا مشکل عملکرد دریافت می‌کنید.


برنامه افزودنی سیستم مسدود شده است - System Extension Blocked

برنامه [ محصول ESET شما ] سعی کرد برنامه های افزودنی جدید سیستم را بارگیری کند. اگر می‌خواهید این برنامه‌های افزودنی را فعال کنید، تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی سیستم را باز کنید.


اجازه دادن برنامه های افزودنی ESET در سیستم عامل Mac


رایانه شما محافظت نمی شود - Your computer is not protected

برنامه‌های افزودنی سیستم مورد نیاز [ محصول ESET شما ] توسط macOS مسدود شد. برای فعال کردن محافظت :

Open System preferences را باز کنید و به نرم افزار سیستم از [ محصول ESET شما ] اجازه بارگیری دهید.


 برنامه های افزودنی ESET در سیستم عامل Mac


macOS Ventura (13)

1. روی Open System Settings کلیک کنید.

● اگر هیچ اعلانی را نمی بینید، در گوشه سمت راست بالای صفحه روی منوی Apple menu → System Settings → Privacy & Security کلیک کنید.


اجازه دادن به برنامه های افزودنی ESET در سیستم عامل مک


2. در بخش Security ، روی دکمه Details در کنار Some system software requires your attention before it can be used کلیک کنید.


برنامه های افزودنی Eset برای Mac


3. از Touch ID خود استفاده کنید یا روی Use Password... کلیک کنید و نام کاربری و رمز عبور خود را تایپ کنید، سپس روی Unlock کلیک کنید.


برنامه های افزودنی آنتی ویروس Eset برای Mac


4. روی ضامن های کنار همه گزینه های ESET کلیک کنید و روی OK کلیک کنید.


برنامه های افزودنی آنتی ویروس Eset برای سیستم عامل Mac


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت