نحوه نصب ESET SMS Tool روی اندروید

برای اینکه بتوانید در ESET Parental Control for Android برای کودک پیام ارسال کنید، باید نرم افزار ESET SMS Tool روی موبایل والدین نصب شده باشد.



ESET SMS Tool را روی دستگاه اندروید نصب کنید



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




1. برنامه ESET SMS Tool را دانلود کنید.

2. برای شروع نصب روی فایلی که دانلود کرده اید ضربه بزنید. فایل های اخیرا دانلود شده را می توانید در پوشه دانلودها پیدا کنید.


نحوه نصب ESET SMS Tool


3. به طور پیش‌فرض، دستگاه‌های Android به کاربران اجازه نمی‌دهند برنامه‌های دانلود شده در خارج از app stores را نصب کنند. فقط در صورتی برنامه ها را نصب کنید که به ناشر اعتماد دارید. اگر از شما خواسته شد، روی Settings ضربه بزنید.


نصب ESET SMS Tool در اندروید


4. بسته به دستگاهتان، روی نوار لغزنده کنار Allow from this source یا Unknown sources ضربه بزنید.


فعال سازی ویژگی SOS در Eset


5. روی Install ضربه بزنید.


نحوه نصب ESET SMS Tool روی گوشی


6. روی Next ضربه بزنید.

7. روی Finish ضربه بزنید.


ESET SMS Tool چیست؟


8. برای باز کردن برنامه ESET SMS Tool روی Open ضربه بزنید.


نحوه کار با ESET SMS Tool


9. شما ESET SMS Tool را نصب کرده اید. برای بستن برنامه روی Close ضربه بزنید. اکنون که ESET SMS Tool بر روی دستگاه شما نصب شده است، به طور خودکار ویژگی های غیر کاربردی را برای در دسترس قرار گرفتن در ESET Endpoint Security برای Android اعطا می کند.


نحوه ارسال پیام با ESET SMS Tool


▪ نصب از منابع ناشناس را غیرفعال کنید


توصیه می کنیم پس از نصب ESET SMS Tool، مجوز نصب برنامه ها را از منابع ناشناس حذف کنید. برای انجام این کار، روی Settings → Apps ضربه بزنید، روی سه نقطه برای باز کردن منو ضربه بزنید ← Special access → Install unknown apps ← روی مدیر فایلی که استفاده می‌کنید ضربه بزنید و روی نوار لغزنده Allow from this source ضربه بزنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد