نصب و فعال سازی ESET Cyber Security & Cyber Security Pro مک نود 32

ESET Cyber Security Pro آنتی ویروس و نرم افزار امنیت اینترنت هستند که توسط ESET، یک شرکت امنیت اینترنتی اسلواکی توسعه یافته اند.



دانلود و فعالسازی سایبر سکیوریتی Eset



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32




ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro چیست و نحوه نصب آن چگونه است؟


ESET Cyber Security and ESET Cyber Security Pro محصولات آنتی ویروس و نرم افزار امنیت اینترنت هستند که توسط ESET، یک شرکت امنیت اینترنتی اسلواکی توسعه یافته اند. این محصولات نرم‌افزاری برای محافظت در برابر طیف وسیعی از تهدیدات امنیت سایبری، از جمله ویروس‌ ها، جاسوس‌ افزارها، حملات فیشینگ، باج‌ افزارها و سایر انواع بدافزار طراحی شده‌اند. سایبر سکیوریتی نسخه اصلی نرم افزار است، در حالی که سایبر سکیوریتی پرو شامل ویژگی های اضافی مانند فایروال شخصی، کنترل های والدین و محافظت در برابر فیشینگ است. هر دو محصول برای رایانه‌های مک در دسترس هستند و به گونه‌ ای طراحی شده‌اند که استفاده از آنها آسان باشد و در عین حال محافظت جامعی در برابر تهدیدات آنلاین ارائه دهد.


 سایبر سکیوریتی Eset


این نرم افزار راه حل های امنیتی برای کاربران Mac است. که کاربران مایکروسافت ویندوز به آن اعتماد کرده و مدت 25 سال به آن وابسته بوده اند. همچنین بدون کاهش سرعت سیستم ، از شما و شبکه شما در برابر تهدیدات ظهور یافته و چند پلتفرمی (مانند ویندوز ، لینوکس ، مک) محافظت می کند. فناوری پیشرفته اکتشافی تهدیدهای جدید را شناسایی و از بین می برد. کاربران خانگی و کاربران تجاری که پرونده ها یا ایمیل ها را بین سیستم عامل Mac و سایر سیستم عامل ها مانند Windows یا Linux به اشتراک می گذارند میتواند درمعرض انواع تهدیدات بدون اینکه خودشان بدانند قرار بگیرند


1. برای شروع نصب آخرین نسخه بر روی لینک مورد نظر که در رو به رو آمده کلیک کنید : Download latest version of ESET Cyber Security

2. روی نماد Install ESET Cyber Security دوبار کلیک کنید.


نصب و فعال سازی ESET Cyber Security



3. روی Continue کلیک کنید.


نصب و فعال سازی ESET Cyber Security pro


4. برای بررسی نیازمندی های سیستم - System requirements، روی سیستم مورد نیاز کلیک کنید. روی Continue کلیک کنید.


دانلود و نصب سایبر سکیوریتی و سایبر سکیوریتی پرو


5. روی Continue کلیک کنید. در پنجره گفتگو، روی Agree کلیک کنید.


آموزش نصب نود 32 بر روی سیستم عامل مک


6. روی Install کلیک کنید.


آموزش نصب نود 32 بر روی سیستم عامل لینوکس


7. هنگامی که از شما خواسته شد، با تایپ رمز عبور سرپرست خود یا با استفاده از شناسه لمسی، اقدام را تأیید کنید و روی Install Software کلیک کنید.

8. نصب ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا کامل شود. هنگامی که نصب با موفقیت انجام شد، روی Close کلیک کنید.


● پنجره های اعلان ممکن است همپوشانی داشته باشند

پس از نصب، پنجره های اعلان ممکن است روی هم قرار گیرند. پنجره ها را به طرفین ببرید، نصب کننده را ببندید و ادامه دهید.


آموزش نصب ESET Cyber Security سیستم عامل مک


9. روی Continue کلیک کنید.


آموزش نصب ESET Cyber Security


10. روی Enable All و Continue کلیک کنید.


آموزش نصب ESET Cyber Security Pro


11. پس از نصب، اعلان سیستم System Extension Blocked را دریافت خواهید کرد. برنامه های افزودنی سیستم را برای محصول ESET برای Mac خود مجاز کنید.

12. پس از مجاز کردن برنامه های افزودنی سیستم، باید به محصول ESET خود اجازه دهید تا تنظیمات پروکسی را برای محافظت از وب و ایمیل ESET اضافه کند. این گزینه توسط اپل برای افزایش حفاظت شما مورد نیاز است. روی Allow کلیک کنید.


آموزش نصب نود 32 بر روی سیستم عامل لینوکس


13. پس از مجاز کردن برنامه‌های افزودنی سیستم، اعلان محافظت از رایانه شما را از محصول ESET macOS خود دریافت خواهید کرد. برای دریافت حفاظت کامل، باید به محصول ESET خود اجازه دسترسی به داده های محافظت شده توسط کاربر را بدهید.

14. روی Activate with a License Key کلیک کنید.


سایبر سکیوریتی پرو نود 32


15. در قسمت License Key کلید مجوز خود را تایپ یا کپی/ پیست کنید و روی Activate کلیک کنید. اگر پنجره فعال‌سازی به‌طور خودکار باز نشد، در نوار منو، روی لوگو یا نماد ESET کلیک کنید. Open ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro را انتخاب کرده و روی Activate کلیک کنید.


ESET Cyber Security


16. در پنجره Allow Notification، مراحل اجازه دادن به اعلان‌ها را با کلیک کردن روی Allow در اعلان سیستم یا کلیک کردن Open System Preferences و فعال کردن Allow Notifications Toggle دنبال کنید. هنگامی که اعلان ها مجاز هستند، روی Continue کلیک کنید.


نحوه نصب Cyber Security Pro مک نود 32


17. روی Done کلیک کنید.


نحوه نصب آخرین نسخه سایبر سکیوریتی نود 32



ESET Cyber Security یا ESET Cyber Security Pro را به آخرین نسخه ارتقا دهید


1. پنجره اصلی برنامه آنتی ویروس را باز کنید.

2. اگر نسخه جدیدی در دسترس باشد، در پنجره اصلی برنامه، پیام «A new version of the product is available» را مشاهده خواهید کرد.

3. روی Learn more کلیک کنید تا پنجره جدیدی حاوی شماره نسخه ساخت جدید، لیست تغییرات نسخه جدید و سایر اطلاعات مهم نمایش داده شود.


حوه ارتقا به آخرین نسخه در ESET Cyber Security


4. برای دانلود آخرین نسخه روی Yes کلیک کنید.


نحوه ارتقا به آخرین نسخه در ESET Cyber Security pro


5. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا آخرین نسخه محصول ESET خود را نصب کنید.



سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت