پیکربندی ESET برای شناسایی برنامه های ناامن و مشکوک

برنامه های بالقوه ناامن، مانند keyloggers و ابزارهای رمز عبور، می توانند کاربردهای قانونی داشته باشند اما می توانند از اجزای بدافزار باشند.



بهینه سازی آنتی ویروس نود 32 جهت شناسایی برنامه های ناامن و مشکوک



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ESET یک نرم افزار آنتی ویروس است که سیستم شما را در برابر انواع مختلف تهدیدات از جمله برنامه های ناخواسته، ناامن و مشکوک محافظت می کند. شناسایی چنین برنامه‌ هایی شامل شناسایی و علامت‌گذاری هر نرم‌ افزار یا پیکربندی‌ هایی است که خطرات بالقوه‌ای برای امنیت و یکپارچگی یک سیستم رایانه‌ای ایجاد می‌کنند. برنامه‌ های ناخواسته به نرم‌ افزار هایی اطلاق می‌شوند که کاربران عمداً آن‌ ها را نصب نکرده‌ اند، مانند ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تبلیغات مرورگر، یا برنامه‌های بالقوه ناخواسته (PUA). این برنامه ها ممکن است بر عملکرد سیستم تأثیر منفی بگذارند، حریم خصوصی را به خطر بیندازند یا تبلیغات ناخواسته را نمایش دهند.


نحوه کار با انتی ویروس eset


برنامه‌های نا امن آن‌ هایی هستند که دارای آسیب‌ پذیری‌ها یا نقاط ضعفی هستند که می‌توانند توسط مهاجمان برای دستیابی به دسترسی غیرمجاز برای انجام فعالیت‌ های مخرب بر روی یک سیستم مورد سوء استفاده قرار گیرند. این آسیب‌ پذیری‌ ها می‌تواند شامل نسخه‌ های نرم‌ افزار قدیمی، وصله‌های امنیتی از دست رفته یا پیکربندی‌ های ضعیف باشد. برنامه‌ های مشکوک معمولاً بر اساس رفتار یا ویژگی‌ هایی که نشان‌دهنده قصد مخرب بالقوه است، شناسایی می‌شوند. این می‌تواند شامل فعالیت‌ هایی مانند تلاش برای اصلاح فایل‌های مهم سیستم، ایجاد اتصالات شبکه غیرمجاز، یا نمایش الگ هایی باشد که معمولاً با بدافزار مرتبط است.


آنتی ویروس Eset "خرید Eset" از تکنیک های مختلفی برای شناسایی برنامه های نا خواسته، ناامن و مشکوک استفاده می کند. این تکنیک‌ها ممکن است شامل اسکن مبتنی بر امضا باشد که فایل‌ ها و پیکربندی‌ ها را با پایگاه داده تهدید های شناخته شده مقایسه می‌کند، و همچنین تجزیه و تحلیل اکتشافی، که رفتار مخرب بالقوه را بر اساس الگو ها و اکتشافی‌ ها شناسایی می‌کند. ESET همچنین از الگوریتم‌ های یادگیری ماشین و نظارت در زمان واقعی برای شناسایی تهدیدات نوظهور و آسیب‌پذیری‌ های روز صفر استفاده می‌کند. هنگامی که ESET برنامه نا خواسته، نا امن یا مشکوک را تشخیص می‌دهد، معمولاً به کاربر هشدار می‌دهد و گزینه‌ هایی را برای قرنطینه، حذف یا بررسی بیشتر ارائه می‌دهد. سپس کاربران می توانند اقدامات مناسب را برای کاهش خطرات و تضمین امنیت سیستم های خود انجام دهند


برای فعال یا غیرفعال کردن شناسایی برنامه های بالقوه ناخواسته ، ناامن یا مشکوک ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید


1. پنجره اصلی برنامه Windows ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.

3. روی Detection Engine کلیک کنید.

4. Real-Time & Machine Learning and Protection را انتخاب کنید و سپس مانند تصویر Potentially unwanted applications, Potentially unsafe applications و Suspicious applications را علامت گذاری کنید در نهایت OK را بزنید.


تنظیمات Real-Time & Machine Learning and Protection نود 32


5. کاربران که نسخه 13 را نصب دارند مانند عکس زیر :


شناسایی برنامه های ناامن و مشکوک در نود 32


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد