آموزش زمان بندی بروزرسانی آنتی ویروس ESET در ویندوز

به روز رسانی آنتی ویروس ESET را می توان به صورت دستی یا خودکار انجام داد، در این آموزش ما زمان بندی آپدیت خودکار در نود 32 را به شما نشان میدهیم.



زمان بندی آپدیت خودکار در نود 32


ESET هر چند وقت یک بار بروزرسانی‌ها را بررسی می‌کند؟ به‌ طور پیش‌ فرض، محصولات ESET هر ساعت بروزرسانی‌های جدید را بررسی می‌کنند و حداقل یک بار در روز با موتورهای تشخیص جدید و بروزرسانی‌ های ماژول بروزرسانی می‌شوند. به روز نگه داشتن ماژول های بروزرسانی بخش مهمی از به دست آوردن حداکثر سطح امنیت و حفاظت است. به‌طور پیش‌ فرض، محصول ESET شما هر ساعت بروزرسانی‌ ها را بررسی می‌کند و بروزرسانی‌های جدید را زمانی که در دسترس هستند دانلود می‌کند ( معمولاً 2 تا 3 بار در روز ). به روز رسانی آنتی ویروس ESET "خرید لایسنس نود 32" را می توان به صورت دستی یا خودکار انجام داد. برای راه اندازی بروزرسانی، روی Update در پنجره اصلی برنامه کلیک کنید و سپس بر روی Check for updates کلیک کنید. تنظیمات نصب پیش فرض یک کار بروزرسانی خودکار ایجاد می کند که به صورت ساعتی انجام می شود.


می‌توانید بروزرسانی‌ های خودکار را از طریق یک خط‌مشی پیکربندی کنید. به روز رسانی منظم و خودکار ESET بهترین روش برای اطمینان از حداکثر سطح امنیت در رایانه شما است. ماژول Update تضمین می کند که هم ماژول های برنامه و هم اجزای سیستم همیشه به روز هستند. در این آموزش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور می توان دریافت آپدیت را زمان بندی کرد طوری که خودمان زمان دریافت آپدیت را تعیین کنیم. این کار معمولا برای این انجام میشود که کار با اینترنت شما زیاد هست و نمیخواهید سرعت اینترنت شما برای صرف اپدیت شدن کمتر بشود.


1. پنجره برنامه اصلی آنتی ویروس خود را باز کنید .

2. روی Tools → Scheduler کلیک کنید.

3. نسخه 16.0 یا قبل از آن: روی Tools → More tools → Scheduler کلیک کنید.


زمان بندی به روزرسانی در نود 32


4. Regular automatic update را انتخاب کرده و روی Edit کلیک کنید.

نحوه زمان بندی خودکار آپدیت Eset


5. بررسی کنید که کادر کنار Enabled انتخاب شده باشد و روی Next کلیک کنید.


نحوه زمان بندی آپدیت خودکار در نود 32


6. تنظیم مورد نظر خود را برای فرکانس زمان بندی کار انتخاب کنید (توصیه می کنیم Repeatedly را برای کار به روز رسانی انتخاب کنید) و روی Next کلیک کنید.


زمان بندی خودکار آپدیت در Eset


7. در فیلد فاصله بین اجرای کار Interval between task execution (min.) را تایپ کنید (تنظیم پیش فرض 60 است) و روی Next کلیک کنید.


نحوه تنظیمات زمان بندی آپدیت Eset


توجه : ESET تغییر زمان بروزرسانی خودکار معمولی را توصیه نمی‌ کند، زیرا فاصله زمانی طولانی‌ تر بین بروزرسانی‌ ها، سیستم شما را در معرض خطر بیشتری از تهدیدات قرار می‌دهد.
8. At the next scheduled time را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.

نحوه تنظیم کردن زمانبندی آپدیت در آنتی ویروس ESET


9. خلاصه ای از تنظیمات جدید شما نمایش داده می شود. روی Finish کلیک کنید (در صورت تمایل، یک نمایه بروزرسانی اولیه و ثانویه را انتخاب کنید که تغییرات روی آن اعمال شود). از این مرحله به بعد، بروزرسانی‌ های منظم محصولات طبق بازه زمانی برنامه‌ ریزی شده جدید شما انجام می‌ شود.

نحوه تنظیم کردن زمانبندی آپدیت در آنتی ویروس


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت