نحوه فعال کردن ضد فیشینگ Anti-Phishing اندروید Eset

فیشینگ نوعی حمله مهندسی اجتماعی است که در آن مهاجم تلاش می کند قربانی را فریب دهد. فیشینگ در اندروید به نوعی از حمله سایبری اطلاق می‌شود



نحوه فعال کردن ضد فیشینگ Anti-Phishing نود 32 در اندروید



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید اندروید نود 32




فیشینگ اندروید چیست؟


فیشینگ نوعی حمله مهندسی اجتماعی است که در آن مهاجم تلاش می کند قربانی را فریب دهد. فیشینگ در اندروید به نوعی از حمله سایبری اطلاق می‌شود که در آن عوامل مخرب تلاش می‌کنند تا کاربران دستگاه‌های اندرویدی را فریب داده و اطلاعات حساسی مانند نام کاربری، رمز عبور، جزئیات کارت اعتباری یا سایر اطلاعات شخصی را به سرقت ببرند. مهاجمان معمولاً این کار را با جعل هویت اشخاص قابل اعتماد مانند بانک ها، خدمات آنلاین یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی و .... انجام می دهند تا اعتماد کاربر را جلب کنند. برای محافظت از خود در برابر حملات فیشینگ اندروید، مهم است که از علائم حمله فیشینگ آگاه باشید و یک آنتی ویروس اندروید معتبر نیز نصب داشته باشید، حملات فیشینگ در دستگاه‌های اندرویدی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله:


فیشینگ اندروید چیست؟


برنامه های جعلی اندروید : مهاجمان برنامه های مخربی را ایجاد می کنند که از برنامه های محبوب و قانونی تقلید می کنند. این برنامه‌های جعلی ممکن است قانع‌ کننده به نظر برسند و نام‌ها، نمادها و رابط‌های مشابهی با برنامه‌های اصلی داشته باشند. پس از نصب، آنها می توانند اطلاعات حساس را جمع آوری کنند یا اقدامات غیرمجاز انجام دهند.

فیشینگ پیامک / متن : همچنین به عنوان «smishing» شناخته می‌شود، این روش شامل ارسال پیام‌های متنی با محتوای فریبنده، مانند درخواست‌های فوری برای اطلاعات شخصی یا پیوند به وب‌سایت‌ های مخرب است. این پیام‌ها ممکن است به نظر از منابع قانونی باشند، اما برای فریب کاربران در ارائه جزئیات محرمانه‌ شان طراحی شده‌اند.

لینک های مخرب : مهاجمان ایمیل، پیام های رسانه های اجتماعی یا سایر اشکال ارتباطی حاوی لینک هایی جعلی ارسال می کنند. که به یک وب سایت یا درگاه منتهی می شود، این وب‌ سایت‌ ها و درگاها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه به سایت‌ های قانونی هستند و از کاربران می‌خواهند اعتبار ورود یا اطلاعات شخصی خود را وارد کنند، که سپس توسط مهاجمان ضبط می‌شود.

حملات همپوشانی : در این تکنیک، مهاجمان برنامه‌ های آلوده به بدافزار را ایجاد می‌کنند که می‌توانند صفحه‌ های لاگین یا فرم‌ های جعلی را در بالای برنامه‌ های قانونی پوشش دهند. هنگامی که کاربران سعی می کنند وارد سیستم شوند، اعتبار آنها توسط مهاجمان به سرقت می رود.


Anti-Phishing با رایج ترین مرورگر های وب موجود در سیستم عامل اندروید یکپارچه می شود. مرورگر های دیگر ممکن است به عنوان محافظت نشده فهرست شوند زیرا یکپارچگی کافی برای ضد فیشینگ را ارائه نمی دهند. توصیه می کنیم از مرورگرهای وب پشتیبانی نشده برای استفاده کامل از ویژگی Anti-Fishing استفاده نکنید.


مجوزهای دسترسی را برای Anti-Phishing فعال کنید


1. ESET Mobile Security را برای اندروید باز کنید.

2. روی Anti-Phishing ضربه بزنید.


فعال کردن Anti-Phishing نود 32 اندروید


3. روی Enable ضربه بزنید. ESET Anti-Phishing برای عملکرد صحیح به مجوزهای دسترسی نیاز دارد.


فعال کردن Anti-Phishing Eset اندروید


4. رویروی Allow ضربه بزنید. تنظیمات دستگاه شما باز می شود و شما اجازه دسترسی را در آنجا خواهید داد.


ضد فیشینگ اندروید


5. در صفحه Accessibility ، برای مشاهده مجوزهای دسترسی ، روی ESET Mobile Security ضربه بزنید. اگر ESET Mobile Security نمایش داده نمی شود ، برای مشخص کردن آن ، روی Installed Services ضربه بزنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است.


Anti-Phishing اندروید نود 32


6. در کنار Off، روی نوار لغزنده ضربه بزنید تا مجوزهای دسترسی را فعال کنید.


فعال کردن ضد فیشینگ اندروید


7. برای اجازه صحیح عملکرد مجوزهای ضد فیشینگ ، روی OK ضربه بزنید.


فعال کردن ضد فیشینگ ESET Nod32 برای Android


دکمه "OK" پاسخ نمی دهد

اگر وقتی روی آن ضربه می‌زنید OK پاسخ نمی‌دهد، و از Android 6 استفاده می‌کنید، ممکن است برنامه دیگری با استفاده از مجوز Draw over سایر برنامه‌ ها، دلیل آن باشد. برای فعال کردن قابلیت دسترسی برای ضد فیشینگ، باید مجوز Draw over other apps را برای این برنامه غیرفعال کنید. برای انجام این کار، به مسیر زیر بروید:


Setting → Apps.


روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و گزینه Draw over other apps را انتخاب کنید.

برنامه مشکل ساز را انتخاب کنید.

اجازه Permit drawing over other apps انتخاب کنید.

دوباره فعالسازی را تکرار کنید.


اگر از یک دستگاه سامسونگ استفاده می کنید، به آدرس زیر بروید:


Settings → Applications → Application Manager.

روی More در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و گزینه Draw over other apps / Apps that can see the top را انتخاب کنید.

روی برنامه مشکل دار ضربه بزنید تا مجوز آن مسدود شود.

دوباره فعالسازی را تکرار کنید.


8. ضد فیشینگ اکنون فعال است و شما در برابر حملات احتمالی فیشینگ محافظت می شوید.


ضد فیشینگ نود 32 چیست؟

برای محافظت از خود در برابر حملات فیشینگ در اندروید، رعایت این نکات ضروری است:


● در هنگام نصب برنامه ها محتاط باشید: فقط برنامه ها را از منابع مطمئن مانند فروشگاه Google Play دانلود کنید و قبل از نصب، مجوزهای برنامه را به دقت بررسی کنید.

● از کلیک بر روی لینک های مشکوک خودداری کنید: مراقب پیام های غیرمنتظره یا ایمیل هایی باشید که اطلاعات شخصی شما را می خواهند یا حاوی لینک های مشکوک هستند. قبل از کلیک بر روی هر پیوند، صحت فرستنده را بررسی کنید.

● دستگاه خود را به روز نگه دارید: به طور منظم سیستم عامل و برنامه های دستگاه Android خود را به روز کنید تا مطمئن شوید که آخرین وصله های امنیتی را دارید.

● از رمزهای عبور قوی و منحصر به فرد استفاده کنید: برای همه حساب های خود گذرواژه های قوی و منحصر به فرد ایجاد کنید و برای ذخیره ایمن آنها از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید.

● نصب نرم افزار امنیتی موبایل: استفاده از برنامه های امنیتی تلفن همراه معتبر "خرید آنتی ویروس اندروید Eset" را در نظر بگیرید که می توانند به شناسایی و مسدود کردن تلاش های فیشینگ کمک کنند..


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی، ویندوز، ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی، خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد

سایت نادمارکت