ESET LiveGrid® را فعال یا غیرفعال کنید

ESET LiveGrid® یک سیستم پیشگیری است که اطلاعات مربوط به تهدیدات کاربران در سراسر جهان را جمع آوری می کند. LiveGrid® شامل اطلاعات در مورد تهدیدات است.



چگونه ESET LiveGrid را فعال یا غیرفعال کنیم



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ESET LiveGrid® چیست؟

ESET LiveGrid یک سیستم حفاظت از بدافزار مبتنی بر - ابر است که توسط ESET، یک شرکت پیشرو در امنیت سایبری توسعه یافته است. این برای ارائه اطلاعات تهدید در زمان واقعی و پاسخ سریع به تهدیدات نوظهور طراحی شده است. LiveGrid با استفاده از الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده ها از میلیون ها نقطه پایانی در سراسر جهان کار می کند. این داده ها شامل اطلاعاتی درباره تهدیدات بدافزار جدید و در حال تکامل، و همچنین داده های شهرت فایل و سایر شاخص های تهدید می شود.


هنگامی که یک فایل جدید توسط نرم افزار آنتی ویروس ESET اسکن می شود، نرم افزار یک هش از فایل را به سرویس ابری LiveGrid ارسال می کند. سپس سرویس ابری هش را با پایگاه داده بدافزار شناخته شده خود مقایسه می‌کند و فایل را با استفاده از تکنیک‌های مختلف، از جمله تجزیه و تحلیل استاتیک، تحلیل رفتاری و الگوریتم‌های یادگیری ماشین تجزیه و تحلیل می‌کند. اگر فایل به عنوان مخرب شناسایی شود، نرم افزار آنتی ویروس ESET می تواند به سرعت تعاریف خود را برای محافظت از کاربران در برابر تهدید به روز کند. به این ترتیب، LiveGrid پاسخ سریع به تهدیدات در حال ظهور را ارائه می دهد و به محافظت از کاربران در زمان واقعی کمک می کند. به طور کلی، ESET LiveGrid یک جزء مهم از راه حل جامع حفاظت نقطه پایانی ESET است که اطلاعات پیشرفته تهدیدات و محافظت در زمان واقعی در برابر بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری را ارائه می دهد.


اگر محصول ESET خود را با استفاده از تنظیمات پیش فرض نصب کرده اید، احتمالاً ESET LiveGrid® از قبل فعال شده است. مراحل زیر را برای محصول ESET خود ( خانه یا کسب و کار ) دنبال کنید تا بررسی کنید که آیا ESET LiveGrid® فعال است یا خیر.


ESET LiveGrid چیست؟


تفاوت بین سیستم شهرت Enable ESET LiveGrid® و Enable ESET LiveGrid® سیستم بازخورد چیست؟


سیستم شهرت ESET LiveGrid لیست سفید و لیست سیاه مبتنی بر- ابر را ارائه می دهد. کاربر می‌تواند شهرت فرآیندها و فایل‌های در حال اجرا را مستقیماً از رابط برنامه یا منوی متنی با اطلاعات اضافی موجود از ESET LiveGrid بررسی کند.

سیستم بازخورد ESET LiveGrid اطلاعات مربوط به رایانه شما را در رابطه با تهدیدات تازه شناسایی شده جمع آوری می کند. این اطلاعات ممکن است شامل یک نمونه یا کپی از فایلی باشد که تهدید در آن ظاهر شده است، مسیر فایل، نام فایل، تاریخ و زمان، فرآیند ظاهر شدن تهدید در رایانه شما و اطلاعات مربوط به سیستم عامل رایانه شما. این اطلاعات به همراه گزارش های خرابی و سایر آمارهای مربوطه برای تجزیه و تحلیل بیشتر به آزمایشگاه تحقیقاتی ESET ارسال می شود. مشارکت کاربر به بهبود حفاظت کلی برای همه کاربران ESET و توانایی ارسال نمونه از محصول کمک خواهد کرد.


تست کنید که ESET LiveGrid® فعال است


1.فایروال ویندوز شما ممکن است ESET LiveGrid® را مسدود کند، بنابراین بررسی کنید که فعال است و به درستی کار می کند. برای بارگیری فایل آزمایش "cloudcar.exe" ، روی پیوند راه اندازی آزمون زیر کلیک کنید :


◀ Download CloudCar Testfile


2. اگر ESET LiveGrid® فعال باشد و به درستی کار کند ، پرونده در سرورهای ESET باز می شود و مسدود می شود. فایل روی رایانه شما بارگیری نمی شود و پیام زیر نمایش داده می شود:


فعال کردن ESET LiveGrid


محصولات ESET Home: ESET LiveGrid® را فعال یا غیرفعال کنید

فعال کردن ESET LiveGrid® (ویندوز)


1. پنجره اصلی برنامه Windows ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا Advanced Setup باز شود.

3. روی Detection Engine → Cloud-based Protection کلیک کنید. برای فعال کردن آن، روی کلید کنار Enable ESET LiveGrid® reputation system کلیک کنید و روی کلید کنار Submit anonymous statistics کلیک کنید تا امکان ارسال اطلاعات آماری درباره بدافزار جدید فراهم شود. روی OK کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید و از تنظیمات پیشرفته خارج شوید.


فعال کردن ESET LiveGrid ویندوز


فعال کردن ESET LiveGrid (مک - لینوکس)


1. پنجره اصلی برنامه محصول ESET Cyber Security خود را باز کنید.

2. روی Setup → Enter application preferences کلیک کنید.


فعال کردن ESET LiveGrid (مک - لینوکس)


3. در بخش Tools ، روی ESET LiveGrid® کلیک کنید.


رفع خطا livegrid نود 32


4. برای فعال کردن ESET LiveGrid®، کادر کنار Enable ESET LiveGrid® reputation system را انتخاب کنید یا برای غیرفعال کردن ESET LiveGrid® آن را از حالت انتخاب خارج کنید. برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.


خطا زرد رنگ livegrid در نود 32


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد