HIPS چیست؟ چه کاربردی در نود 32 دارد

سیستم پیشگیری از نفوذ میزبان HIPS از سیستم شما در برابر بدافزار و فعالیت ناخواسته که سعی در تأثیر منفی روی رایانه شما دارد، محافظت می کند.



HIPS چیست؟ چگونه می توان آن را در نود 32 فعال نمود



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS) از سیستم شما در برابر بدافزارها و فعالیت‌ های ناخواسته که تلاش می‌کنند بر رایانه شما تأثیر منفی بگذارند، محافظت می‌کند. HIPS از تجزیه و تحلیل رفتاری پیشرفته همراه با قابلیت های تشخیص فیلتر شبکه برای نظارت بر فرآیندهای در حال اجرا، فایل ها و کلیدهای رجیستری استفاده می کند. HIPS جدا از حفاظت از سیستم فایل بلادرنگ است و فایروال نیست. فقط بر فرآیندهای در حال اجرا در سیستم عامل نظارت می کند.


کاربران حرفه ای


کاربران می توانند مجموعه ای از قوانین سفارشی را تعریف کنند که به جای مجموعه قوانین پیش فرض مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، این نیاز به دانش پیشرفته در مورد برنامه ها و سیستم عامل ها دارد و در بیشتر شرایط توصیه نمی شود. به سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان ( HIPS ) - تنظیمات پیشرفته مراجعه کنید.


برای اطمینان از فعال بودن HIPS در سیستم خود ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:


1. محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Setup → computer protection کلیک کنید.


HIPS چیست؟ چگونه می توان آن را در Nod32 فعال نمود


3. مطمئن شوید که نوار کشویی کنار Host Intrusion Prevention System (HIPS) فعال باشد. اگر HIPS در سیستم شما غیرفعال شده است برای دستورالعمل ها برای فعال کردن مجدد HIPS اینجا را کلیک کنید.


نحوه فعال سازی HIPS در آنتی ویروس نود 32


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد