آموزش اسکن گوشی با ESET Mobile Security

اسکن منظم می تواند دستگاه شما را محافظت کند. فایل های مخفی و بالقوه مضر در دستگاه که ممکن است توسط تعاریف قدیمی ویروس قابل شناسایی نباشند.



نحوه اسکن گوشی اندروید با نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




Nod32 اندروید یک نرم افزار آنتی ویروس است که برای محافظت از رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها در برابر انواع مختلف بدافزارها از جمله ویروس ها، تروجان ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها و سایر نرم افزارهای مخرب طراحی شده است. هنگامی که یک گوشی اندرویدی را با Nod32 اسکن می کنید، نرم افزار تمام فایل ها و برنامه های موجود در دستگاه را برای علائم بدافزار بررسی می کند. اسکن تلفن اندرویدی با Nod32 می تواند به شما کمک کند هر بدافزاری را که ممکن است در دستگاه شما وجود داشته باشد شناسایی و حذف کنید. این می تواند امنیت کلی دستگاه شما را بهبود بخشد و از اطلاعات شخصی شما در برابر سرقت یا به خطر افتادن مجرمان سایبری محافظت کند.


علاوه بر این همچنین می‌تواند به شما کمک کند هر گونه آسیب‌پذیری را در سیستم عامل یا برنامه‌های گوشی اندرویدی و تبلت خود شناسایی کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا برای رفع این مشکلات و جلوگیری از حملات بعدی اقداماتی انجام دهید. به طور کلی، اسکن گوشی اندرویدی خود با Eset می تواند خیال شما را راحت کند چون میدانید دستگاه شما در برابر طیف گسترده ای از تهدیدات آنلاین محافظت می شود.


نحوه اسکن ESET Mobile Security برای اندروید


- اسکن منظم می تواند دستگاه شما را از موارد زیر محافظت کند. تهدیدهایی که قبل از نصب آنتی ویروس امنیتی ESET از قبل در دستگاه شما وجود داشته است.

- فایل های مخفی و بالقوه مضر در دستگاه شما که ممکن است توسط تعاریف قدیمی ویروس قابل شناسایی نباشند.


1. ESET Mobile Security را برای Android باز کنید.

2. بر روی Antivirus کلیک کنید.


ویروس کشی در اندروید نود 32


3. روی نماد سه نقطه منو ← Advanced settings ضربه بزنید.


آموزش اسکن نود 32 در اندروید


4. روی Scan level ضربه بزنید، سطح اسکن مورد نظر خود را که در زیر توضیح داده شده است انتخاب کنید، و روی نماد پیکان ضربه بزنید تا به تنظیمات آنتی ویروس برگردید.

Smart - محتوای کارت SD را علاوه بر انواع فایل های اسکن شده توسط اسکن سریع بررسی می کند.

In-depth - همه انواع فایل ها را در حافظه داخلی و کارت SD اسکن می کند.


آموزش ویروس یابی موبایل توسط نود 32


5. بر روی Scan Device ضربه بزنید.


اسکن گوشی اندروید با نود 32


5. وقتی اسکن کامل شد ، سطح اسکن ، مدت زمان و تعداد اشیا اسکن شده ، آلوده ، پاک شده و قرنطینه شده نمایش داده می شود. برای پایان دادن ، روی Close ضربه بزنید.


اسکن موبایل با Eset


اسکن منظم می‌تواند با شناسایی فایل‌های مخفی و بالقوه مضری که ممکن است با تعاریف قدیمی ویروس شناسایی نشوند، از دستگاه شما محافظت کند.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد