اضافه کردن IP به Trusted zone در آنتی ویروس ESET

اگر شما یک سری کامپیوتر را به هم متصل کرده اید و Eset را نصب کرده باشید. ممکن است در مواردی مانند اتصال، اشتراک گذاری محتوا به مشکل بر بخورید.



اضافه کردن IP به  در ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




شما نمی توانید رایانه یا دستگاه دیگری مانند چاپگر در شبکه خود متصل شوید، در این حالت یک آدرس IP یا محدوده ای از آدرس های IP را به لیست مورد اعتماد محصول ESET خود اضافه کنید. به عنوان مثال اگر شما یک سری کامپیوتر را به هم متصل کرده اید یا به اصطلاح شبکه کردید و آنتی ویروس Eset را نصب کرده باشید. برای هر سیستم ممکن است در برخی موارد مانند اتصال ، اشتراک گذاری محتوا و غیره به مشکل بر بخورید، این به این دلیل می باشد که انتی ویروس تمام ورودی ها را مسدود می کند. برای حل این مشکل می توانید در تنظیمات شبکه خود تمام IP های سیستم هایی که نود 32 در آن نصب هستند را برای انتی ویروس تعریف کنید تا دیگر آنتی ویروس آن را مسدود نکند.


جهت نحوه اضافه کردن آی پی های کامپیوترها جهت رفع مسدودیت توسط نود 32 با آموزش گام به گام و تصویری زیر همراه باشید .


1. پنجره برنامه اصلی محصول آنتی ویروس نود 32 خود را باز کنید.

2. دکمه F5 را زده تا صفحه تنظیمات باز شود .

3. بر روی مسیر زیر کلیک کنید :

Network Protection → Basic → Zones → Edit


اضافه کردن IP کامپیوتر ها در نود 32


4. در صفحه باز شده Trusted zone را انتخاب کنید و روی Edit کلیک کنید.


اضافه کردن IP به  در ESET


5. آدرس IP یا زیرشبکه دستگاه مورد اعتماد را در قسمت Remote computer address (IPv4, IPv6, range, mask) تایپ کنید و برای ذخیره تغییرات روی OK کلیک کنید.( هر تعداد IP که میخواهید )


نحوه اضافه کردن IP در آنتی ویروس ESET


6. اطمینان حاصل کنید که آدرس های IP که به تازگی به منطقه مورد اعتماد اضافه کرده اید در ردیف Trusted zone قابل مشاهده هستند. روی OK کلیک کنید تا پنجره مناطق فایروال بسته شود و سپس برای خروج از تنظیمات پیشرفته، روی OK کلیک کنید.


نحوه اضافه کردن IP به Trusted zone در آنتی ویروس ESET


کار تمام است، حالا آنتی ویروس Eset Internet security تمامی کامپیوتر ها را می شناسند و مانعی برای چرخش اطلاعات نیست.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد