آموزش تغییر نسخه در آنتی ویروس نود 32 بدون پاک کردن نرم افزار

شما می توانید نسخه اینترنت سکیوریتی و هم نسخه آنتی ویروس نود 32 را فعال کنید. برای تعویض نسخه Eset نیازی به پاک کردن آن نیست



نحوه تغییر محصول در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32




کاربر گرامی در متن زیر آموزش تغییر نسخه نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم، توجه داشته باشید شما می توانید بدون پاک کردن نسخه آنتی ویروس نود 32 را به نسخه دیگر تبدیل کنید.


مراحل گام به گام تغییر نسخه Eset Nod 32

با توجه به لایسنس خریداری شده - شما میتوانید هم نسخه اینترنت سکیوریتی را فعال کنید هم نسخه آنتی ویروس نود 32. (لایسنس اینترنت سکیوریتی نسخه آنتی ویروس را نیز فعال می کند) - آنتی ویروس خود را اجرا کنید ، معمولا نرم افزار آنتی ویروس در گوشه پایین سمت راست دسکتاپ قرار دارد یا می توانید در قسمت سرچ ویندوز اسم آنتی ویروس خود را تایپ کرده تا برای شما نمایان شود.


آیا برای فعال کردن نیاز هست آنتی ویروس خود را پاک کنم؟


اگر آنتی ویروس اورجینال می باشد خیر نیاز نیست. بر روی Help and support کلیک کرده و سپس Change محصول را کلیک کنید.
محصولی را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید و روی ادامه کلیک کنید.


تبدیل آنتی ویروس نود 32 به اینترنت سکیوریتی


روی Activate کلیک کنید

راه اندازی مجدد بعداً را انتخاب کنید یا اکنون دوباره راه اندازی مجدد شوید. پس از راه اندازی مجدد محصول شما تغییر می کند.


تبدیل نود 32 به اینترنت سکیوریتی


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد