آموزش رفع کند شدن ویندوز بعد نصب آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس Eset یکی از سریع ترین و سبک ترین آنتی ویروس های موجود در جهان می باشد که کمتر کسی بعد از نصب آن گله از کندی سیستم خود را دارد .



کند شدن ویندوز بعد نصب نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




آنتی ویروس Eset یکی از سریع ترین و سبک ترین آنتی ویروس های موجود در جهان می باشد، که کمتر کسی بعد از نصب آن گله از کندی سیستم خود را دارد. با این حال گاهی پیش می آید که کاربری بعد از نصب آنتی ویروس ایست از این مورد گلایه دارد که سیستم ویندوز موقع بالا آمدن یا به اصطلاح بوت شدن کند شده و به سختی بالا می آید. یا در زمان کار با کامپیوتر کندی سیستم غیر قابل تحمل می شود که کاربر را واردار به پاک کردن آنتی ویروس نصب شده روی سیستم خود را می کند.


این مورد به این دلیل اتفاق می افتد که آنتی ویروس نود 32 طوری طراحی شده که به طور پیش فرض هنگام راه اندازی سیستم برنامه ها و حافظه را اسکن میکند. تا از سیستم شما در برابر ویروس ها و بد افزار و باج افزار هایی که به سیستم شما در فرآیند راه اندازی حمله میکنند ، محافظت کن. برای حل این مشکل که بعد نصب آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز پیش می اید میتوانید این مراحل را انجام دهید تا مشکل رفع شود.


در نتیجه با انجام این روش شما به آنتی ویروس می فهمانید از این به بعد زمانی که شما میخواهید ، شروع به اسکن کردن کامپیوتر کند . برای ویرایش تنظیمات بررسی فایل راه اندازی خودکار سیستم ، مراحل زیر را دنبال کنید تا زمان کم اسکن شروع به کار کم باشد :


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. بر روی Tools - More tools کلیک کنید .


رفع کند شدن ویندوز بعد نصب آنتی ویروس نود 32


3. روی برنامه زمانبندی ( Scheduler ) کلیک کنید.


رفع کند  شدن ویندوز بعد از نصب Eset


4. بررسی خودکار پرونده راه اندازی را انتخاب کنید که ورود به سیستم را در ستون زمان راه اندازی نشان می دهد و سپس بر روی ویرایش کلیک کنید. Automatic startup file check - User logon - Edit


کندی ویندوز بعد از نصب نود 32


5. در پنجره باز شده ( Task details ) 4 بار بصورت پشت سرهم گزینه next را بزنید و در منوی scan priority گزینه مورد نظر یعنی همان ( When idle ) را انتخاب کنید و در انتها بر روی گزینه finish کلیک کنید .

این روش برای این بکار برده میشود که زمانی که شما با سیستم خود کاری نداشته باشید یا در حال استراحت می باشد و cpu سیستم شما در حال استفاده نیست آنتی ویروس شروع به اسکن کل سیستم کند .


آموزش افزایش سرعت کامپیوتر بعد از نصب نود32



کند شدن ویندوز بعد نصب نود 32 در نسخه 8 یا پایینتر

1. نرم افزار آنتی ویروس نود۳۲ را اجرا کنید و کلید F5 را از روی کیبرد وارد کنید تا وارد تنظیمات شوید.

2. از منوی قسمت چپ Tools و بعد از آن Scheduler را از قسمت راست انتخاب کنید.

3. با برداشتن تیک گزینه Automatic startup file check اسکن اتوماتیک در این نسخه غیرفعال می شود ولی اگر میخواهید زمان بندی کنید مانند روش بالا عمل کنید .


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد