آموزش زمان بندی به روزرسانی منظم در ویندوز ESET

منابع محدود شبکه یا پهنای باند به روزرسانی های کمتری نیاز دارند (پیش فرض هر ساعت است) این مقاله در مورد محصولات زیر اعمال می شود.



زمان بندی آپدیت در ویندوز ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32




ESET هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند؟ به‌طور پیش‌فرض، محصولات ESET هر ساعت به‌روزرسانی‌های جدید را بررسی می‌کنند و حداقل یک بار در روز با موتورهای تشخیص جدید و به‌روزرسانی‌های ماژول به‌روزرسانی می‌شوند. به روز نگه داشتن ماژول های به روز رسانی بخش مهمی از به دست آوردن حداکثر سطح امنیت و حفاظت است. به‌طور پیش‌فرض، محصول ESET شما هر ساعت به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند و به‌روزرسانی‌های جدید را زمانی که در دسترس هستند دانلود می‌کند ( معمولاً 2 تا 3 بار در روز ). به روز رسانی آنتی ویروس ESET NOD32 را می توان به صورت دستی یا خودکار انجام داد. برای راه اندازی به روز رسانی، روی Update در پنجره اصلی برنامه کلیک کنید و سپس بر روی Check for updates کلیک کنید. تنظیمات نصب پیش فرض یک کار به روز رسانی خودکار ایجاد می کند که به صورت ساعتی انجام می شود.


می‌توانید به‌روزرسانی‌های خودکار را از طریق یک خط‌مشی پیکربندی کنید. به روز رسانی منظم ESET Internet Security بهترین روش برای اطمینان از حداکثر سطح امنیت در رایانه شما است. ماژول Update تضمین می کند که هم ماژول های برنامه و هم اجزای سیستم همیشه به روز هستند. در این آموزش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور می توان دریافت آپدیت را زمان بندی کرد طوری که خودمان زمان دریافت آپدیت را تعیین کنیم. این کار معمولا برای این انجام میشود که کار با اینترنت شما زیاد هست و نمیخواهید سرعت اینترنت شما برای صرف اپدیت شدن کمتر بشود.


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید .

2. بر روی Tools→ More tools کلیک کنید .


زمان بندی به روزرسانی در نود 32


3. بر روی Scheduler کلیک کنید .


نحوه زمان بندی آپدیت نود 32


4.به روزرسانی منظم خودکار را انتخاب کنید و روی ویرایش کلیک کنید. Regular automatic update → Edit .


نحوه زمان بندی آپدیت خودکار در نود 32


5.تیک کنار Enabled انتخاب کنید و Next را بزنید.


نحوه زمان بندی آپدیت خودکار در Eset


6.تنظیمات مورد نظر خود را برای زمان بندی کار انتخاب کنید ( توصیه می کنیم برای انجام کار به روز رسانی Repeatedly را انتخاب کنید ) و Next را بزنید.


نحوه زمان بندی آپدیت Eset


7.در Interval between task execution (دقیقه) ، تعداد دقیقه ها را برای انتظار بین بروزرسانی ها وارد کنید و روی Next کلیک کنید. تنظیم پیش فرض 60 است - درکل تغییر زمان بروزرسانی اتوماتیک معمولی توصیه نمی شود! این کار موقت می باشد برای اینکه زمانی که در حال استفاده ضروری اینترنت هستید پهنای باند شما اشغال نشود.


نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار آنتی ویروس ESET


8. گزینه At the next scheduled time و روی Next کلیک کنید .


نحوه غیرفعال کردن آپدیت خودکار آنتی ویروس نود 32


9. خلاصه ای از تنظیمات جدید شما نمایش داده می شود. گزینه Finish را کلیک کنید. ( به صورت اختیاری یک نمایه اولیه و ثانویه بروزرسانی را انتخاب کنید که تغییرات روی آن اعمال می شود ). از این نقطه به بعد ، به روزرسانی منظم محصول با توجه به فاصله تازه برنامه ریزی شده انجام می شود .


نحوه تنظیمات آپدیت Eset


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد