آموزش فعال کردن گزینه اسکن در کلیک راست نود 32

پس از نصب نود 32 به طور پیش فرض با راست کلیک کردن روی هر فایل یا درایو مورد نظر گزینه اسکن توسط نود 32 به منوی راست کلیک اضافه می شود.



فعال سازی اسکن فایل با راست کلیک در نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس Eset Internet Security




پس از خرید لایسنس نود 32 و نصب آن روی سیستم "نصب و فعال سازی آنتی ویروس Eset" به طور پیش فرض با راست کلیک کردن روی هر فایل یا درایو مورد نظر گزینه اسکن توسط نود 32 به منوی راست کلیک اضافه می شود. شما می توانید هر درایو یا دستگاه جانبی مورد نظر که به سیستم کامپیوتری خود متصل کرده اید را با راست کلیک روی آن بصورت کامل اسکن نمایید.

اما اگر به هر دلیلی این گزینه Scan with ESET در بعضی موارد غیر فعال بود و شما قادر به اسکن کردن درایوها یا دستگاه های متصل خود نبودید، میتوانید این مورد را به صورت دستی با آموزش گام به گام و تصویری زیر فعال کنید .


فعال کردن گزینه اسکن در نود 32


نحوه فعال کردن گزینه راست کلیک جهت اسکن نود 32 :


1. گزینه Scan with ESET NOD32 Antivirus یا Scan with ESET Intenet Security وقتی روی نام فایل یا نماد دسکتاپ راست کلیک می کنید در منوی زمینه نمایش داده نمی شود - چاره چیست؟

2. آنتی ویروس نود ESET را اجرا کنید .

3. جهت باز کردن صفحه تنظیمات پیشرفته F5 را از صفحه کلید کیبورد بزنید .

4. درسمت چپ پایین صفحه روی User Interface کلیک کنید بعد در سمت راست صفحه User Interface Elements را باز کنید . دکمه رو به رو Integrate into the context menu را فعال کنید و OK را بزنید.


فعال سازی اسکن فایل با راست کلیک در نود 32



کار تمام است، سیستم خود را ریستارت کرده، گزینه Scan برای کلیک راست فعال شد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد