آموزش نصب و فعال سازی کنترل والدین Eset

کنترل والدین ESET برای Android از کودکان در برابر تهدیدات در تلفن های هوشمند و تبلت های خود محافظت می کند.




آموزش نصب و فعال سازی کنترل والدین نود 32




با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز

 



مقدمه


کنترل والدین ESET برای Android از کودکان در برابر تهدیدات در تلفن های هوشمند و تبلت های خود محافظت می کند. این برنامه خود یک برنامه Android مستقل است که کاملاً با درگاه My ESET یکپارچه شده است تا والدین بتوانند با ورود به حساب My ESET خود، فعالیت آنلاین فرزند خود را از هر مرورگر وب کنترل و تنظیم کنند.


فیلترینگ وب مبتنی بر طبقه بندی کودکان را از دسترسی به محتوای وب نامناسب محدود می کند. برنامه Parental Control برای استفاده کودکان در نظر گرفته نشده است.

بلکه به گونه ای طراحی شده است که امکان ایجاد ارتباطات پاسخگو و انعطاف پذیر را فراهم می آورد. کودکان می توانند درخواست دسترسی به محتوا و برنامه های مورد نظر خود را بدهند.

والدین می توانند فعالیت فرزند خود را زیر نظر بگیرند و به چنین درخواست هایی پاسخ دهند یا از درگاه والدین یا از دستگاه Android خود (به شرطی که ESET Parental Control در دستگاه خود نصب کرده باشد).


نصب کنترل والدین نود 32:

اطمینان حاصل کنید که تنظیمات تاریخ و زمان تلفن اندرویدی خود را فعال و تنظیم کرده اید. توجه بفرمایید که نرم افزار را باید هم روی گوشی کودک و هم روی گوشی والدین نصب کنید


مرحله اول آموزش نصب Eset بر روی دستگاه اندرویدی والدین:


1- نرم افزار ایست کنترل والدین یا همان Parental Control را از گوگل پلی دانلود کنید: دانلود ESET Parental Control for Android

2- با کلیک کردن بر روی لینک دانلود بالا صفحه ای مانند عکس زیر برای شما تمایان می شود در این هنگام بر روی Play Store کلیک کنید.


نصب و فعال سازی کنترل والدین نود 32


3. بر روی Install کلیک کنید.


نصب کنترل والدین نود 32


4.پس از اتمام نصب ، روی Open کلیک کنید.

5. زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی Accept کلیک کنید.


فعال سازی کنترل والدین نود 32


6. Allow All را انتخاب نمایید و بر روی Next کلیک کنید.


نحوه نصب کنترل والدین نود 32


7.برای ادامه یک حساب my.eset.com لازم است روی ایجاد حساب کلیک کنید.


آموزش فعال سازی کنترل والدین ESET


8.فیلدهای موردنیاز را پر کنید ، روی کادر تأیید و شرایط استفاده از ESET را قبول کنید و سپس روی ایجاد حساب کلیک نمایید.


فعال سازی کنترل والدین ESET


9 پین والدین را ایجاد و تأیید کنید. از این پین برای تغییر تنظیمات کنترل والدین ESET در دستگاه فرزندتان استفاده می شود. به هیچ عنوان آن را گم نکنید.


نصب کنترل والدین ESET


10.اگر در قدم اول این نرم افزار را در دستگاه اندروید خود نصب کرده اید گزینه Parent در غیر اینصورت اگر در حال نصب بر روی دستگاه اندرویدی کودک هستید گزینه Child را انتخاب نمایید.


نصب کنترل والدین ESET در اندروید


11.روی تأیید را انتخاب کنید . نرم افزار کنترل والدین ESET بر روی دستگاه شما نصب شده است.



مرحله دوم : نصب نرم افزار Eset بر روی دستگاه اندرویدی کودک شما


1- تمام مراحل 1-11 بالا را تکرار کنید. با این تفاوت که در مرحله ای که اکانت خود را ساخته اید با اطلاعات ساخته شده خود لاگین شوید. و در مرحله آخر اینبار بجای گزینه Parent گزینه Child را انتخاب نمایید.


Parental control چیست


2.نام فرزند خود را تایپ کنید ، تاریخ تولد و جنسیت را نیز می توانید وارد کنید ، به صورت اختیاری یک عکس اضافه کنید و سپس روی ذخیره کلیک کنید.


نرم افزار محافظت از کودکان در فضای مجازی


3.کنترل والدین ESET برای اندروید برای عملکرد صحیح به دسترسی ها نیاز دارد. برای مجاز کردن مجوزهای سرویس کنترل والدین ، روی Next کلیک کنید.

4.بر روی parenta control کلیک کنید.


قفل والدین اندروید


5.برای فعال کردن کنترل والدین ، روی نوار کشویی کنار آن کلیک نمایید.


کنترل والدین


6. بر روی Allow کلیک نمایید.

7. بر روی Next کلیک نمایید.

8. بر روی Parental Control کلیک نمایید.


آموزش نصب و فعال سازی کنترل والدین آنتی ویروس نود 32


9.برای فعال کردن ، روی نوار کشویی کنار Allow tracking tracking کلیک نمایید.

10.بر روی Next کلیک نمایید.

11.برای فعال کردن Allow permission روی نوار کشویی کنار آن کلیک نمایید.


پرنتال کنترل اندروید


12.بر روی Next کلیک نمایید.

13. بر روی Active کلیک نمایید.

14. بر روی Continue کلیک نمایید.

15. بنا به اولویت ، روی گزینه Allow یا Deny روی آن کلیک نمایید . می توانید گزینه Allow انتخاب نمایید.


کنترل والدین ESET برای Android


16. بسته به نیاز خود ، روی یکی از تنظیمات کلیک نمایید تا به والدین اجازه دسترسی به موقعیت مکانی این دستگاه کودک را بدهد. پیشنهاد می شود بر روی گزینه اول Allow all the time .را انتخاب نمایید


کنترل والدین برای Android


17. بر روی Enable کلیک نمایید.

18. اکنون والدین کنترل در دستگاه فرزند شما نصب شده است.



امکانات کنترل والدین: ویژگی های برنامه عبارتند از


برنامه محافظت - مسدود کردن - با اجازه دادن برنامه های مناسب برای فرزندانتان بر اساس گروه سنی، آرامش خاطر بیشتری را برای والدین فراهم می کند. برنامه های نامناسب سن به طور خودکار مسدود می شوند.

برنامه نگهبان - محدودیت زمانی - بازی کردن بازی ها، به اشتراک گذاری با دوستان و بهبود مهارت های آنلاین برای کودکان مهم است. اما سایر فعالیت های خانواده نیز به همین ترتیب است. این ویژگی به شما امکان می دهد محدوده زمانی روزانه را برای برنامه های مورد نظر خود تنظیم کنید.

Web Guard - به کودکان اجازه می دهد بدون نیاز به محتوای نامناسب، اینترنت را کاوش کنند. به سادگی سن کودک را وارد کنید ، و دسته هایی از قبیل کار های غیر اخلاقی به طور خودکار مسدود می شوند.

Child Locator - موقعیت مکانی دستگاه های فرزندانتان را هر زمان که دوست دارید نشان می دهد و نگرانی در مورد مکانشان را در صورت فراموش کردن متن یا تماس با شما کاهش می دهد. موقعیت مکانی در درجه اول از GPS موجود در دستگاه تلفن همراه آنها تعیین می شود. اگر داده GPS در دسترس نباشد، می تواند مکان تقریبی را از طریق شبکه Wi-Fi یا GSM تعیین کند.

مناطق با هشدار - به والدین اجازه می دهد چندین منطقه ایجاد کنند. والدین هر بار که کودک وارد منطقه یا خارج از منطقه می شود، اعلان دریافت می کنند.

جادوگر راه اندازی کودک / والدین - به شما کمک می کند تا فقط در چند مرحله آسان ، کنترل والدین ESET را تنظیم کنید.

پورتال والدین (prindalcontrol.eset.com) - به شما امکان می دهد تا برای دسترسی به آمار و تنظیمات دستگاههای فرزندتان به راحتی از رایانه، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند خود ، به یک حساب من ESET وارد شوید. از درگاه والدین، ​​می توانید قوانین را مدیریت کنید، گزارش ها را مشاهده کنید. در مورد مسائل بهینه سازی احتمالی در دستگاه فرزند خود بیاموزید یا آنها را بیابید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد