آموزش آپدیت کردن ویندوز 10 - windows 10

با انجام آپدیت ویندوز 10 خود دیگر نیاز نیست درایور های سیستم خود را بصورت یک به یک نصب کنید



آموزش آپدیت کردن ویندوز 10

با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




با انجام آپدیت ویندوز 10 خود دیگر نیاز نیست درایور های سیستم خود را بصورت یک به یک نصب کنید شما به راحتی قادر خواهید بود با آپدیت ویندوز 10 خود جدیدترین آپدیت درایور ها و آخرین ماژول های دیگر را دریافت کنید.

1. به اینترنت متصل شوید سپس بر روی علامت پنجره ویندوز سمت چپ کلیک کنید در پنجره باز شده بر روی گزینه Setting کلیک کنید و از پنجره باز شده بر روی گزینه Update & Security کلیک کنید .


آموزش آپدیت کردن ویندوز 10



2. در صفحه باز شده بر روی گزینه Windows Update کلیک کنید ، سپس در قسمت سمت راست بر روی گزینه Check For Update کلیک کنید .


آپدیت کردن ویندوز 10



3. بسته به اتصال به اینترنت شما و همچنین تعداد به روزرسانی های موجود در انتظار نصب ، جستجو ممکن است برخی از مدت ها طول بکشد. تا زمانی که ویندوز 10 به روزرسانی ها را جستجو کند ، برنامه تنظیمات به شما می گوید که ویندوز 10 "بررسی به روزرسانی ..." است.


دانلود آپدیت ویندوز 10



نحوه نصب آپدیت های ویندوز 10

1. با پایان یافتن جستجو ، ویندوز 10 نصب به روزرسانی های موجود را شروع می کند. برای هر یک از به روزرسانی های موجود در لیست در انتظار ، می توانید وضعیت را مشاهده کنید: خواه آن را بارگیری ، نصب کنید یا در انتظار راه اندازی مجدد برای تکمیل هستید .


آیا ویندوز 10 را آپدیت کنیم؟


2. می توانید اکنون راه اندازی مجدد را انجام دهید تا به روزرسانی ها بلافاصله نصب شوند


ویندوز 10


3. صرف نظر از زمان راه اندازی مجدد ویندوز 10 ، صفحه ای مانند صفحه زیر را به شما نشان می دهد ، که بر روی آن به شما می گوید که "در حال کار بر روی به روز رسانی" است و اینکه شما نباید "[...] رایانه خود را خاموش کنید" . اگر چنین کاری را انجام دهید ، ممکن است به روزرسانی ها با موفقیت نصب نشوند و سیستم عامل شما ممکن است به نوعی نقص داشته باشد.


آموزش آپدیت ویندوز 10


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد