رفع ارور You’ll Need a New App to Open This exe File Error in Windows



ارور You’ll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 7/10/11



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




توجه : انجام تمام مراحل این آموزش اختیاری و مسئولیتی در قبال نگرفتن نتیجه بر عهده ما نیست. قبل انجام از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید



امروز برای شما یک آموزش بسیار کاربردی که دغدغه بسیاری از کاربران می باشد را آماده کرده ایم ، در ادامه آموزش با همراه باشید .

این خطا می تواند واقعاً ناامید کننده باشد وقتی که می خواهید یک فایل اجرایی را باز کنید و خطا ظاهر می شود. این خطا به شما امکان نمی دهد که پرونده را باز کنید و این زمانی است که باید با فورا مشکل را برطرف کنید. در حالی که برخی از مسائل نسبتاً آسانتر است ، اما بعضی از آنها واقعاً چالش برانگیز هستند. با این حال ، حل این خطا بسیار آسان است. بیایید چگونه می توانیم هنگام باز کردن پرونده .exe ، خطا را برطرف کنیم .


 رفع ارور You'll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 7 / 10


پیغام خطای «You’ll Need a New App to Open This exe File Error in Windows» معمولاً در ویندوز 7/10/11 هنگامی که می‌خواهید یک فایل اجرایی (.exe) را باز کنید ظاهر می‌شود که ویندوز آن را به عنوان یک برنامه معتبر نمی‌شناسد. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید:


1. ابتدا در پایین سمت چپ ویندوز دکمه start را بزنید و در قسمت search عبارت regedit راتایپ کنید در بالای پنجره بر روی regedit کلیک کنید .

2. در صفحه باز شده لیست Registry Editor نمایان می شود .

3. در اینجا بر روی عبارتHKEY_CLASSES_ROOT کلیک کنید تا لیست ها باز شود .


رفع ارور You’ll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 10


4. در همین لیست باز شده عبارت .exe را پیدا کرده روی آن دبل کلیک کنید .


نحوه  رفع ارور You'll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 7 / 10


5. در سمت راست لیستی باز می شود بر روی عبارت Default دبل کلیک کنید یا بر روی آن کلیک راست کرده و عبارت Modify را انتخاب نمایید .

در پنجره باز شده دقت کنید که در داخل کادر Value Data عبارت exefile نوشته باشد بر روی آن Ok بزنید .


ارور You'll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 7


6. حال در همان لیست HKEY_CLASSES_ROOT عبارت exefile را پیدا کنید و لیست کشویی آن را باز کنید و بر روی عبارت shell بعد open در نهایت بر روی عبارت command کلیک کنید .


چگونگی رفع ارور You'll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 11 / 10


7. حال در لیست باز شده سمت راست صفحه در سمت راست لیستی باز می شود بر روی عبارت Default دبل کلیک کنید یا بر روی آن کلیک راست کرده و عبارت Modify را انتخاب نمایید .

در پنجره باز شده در قسمت value Data مانند تصویر هر عبارتی که قبل از " %1"%* " هست را حذف کنید و Ok را بزنید .


آموزش کامل رفع ارور You'll Need a New App to Open This exe File Error in Windows 11


پنجره Registry Editor را ببنید و ویندوز را refresh کنید کار تمام هست. امیدواریم از این آموزش کاربردی نهایت استفاده را برده باشید و مشکل شما به راحتی رفع شده باشد.

همچنین وجود بدافزار را بررسی کنید: آلودگی به بدافزار گاهی اوقات می‌تواند باعث ظاهر شدن این پیام خطا شود. از نرم افزار آنتی ویروس خود برای اسکن سیستم خود و حذف هرگونه ویروس و بدافزار استفاده کنید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد