بررسی آنتی ویروس نورتون - Norton

Norton علاوه بر امنیت بین پلتفرمی، پشتیبان‌گیری آنلاین میزبانی شده و چندین ویژگی امنیتی - سیستم کنترل والدین را در اختیار شما قرار می‌دهد.



بررسی Norton 360 Deluxe



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




هنگامی که از آنتی ویروس ساده به یک مجموعه امنیتی کامل ارتقا می دهید، انتظار دارید حفاظت شما تقویت شود و نورتون شما را ناامید نمی کند - همانطور که در آزمایش های ما توسط آزمایشگاه های مستقل نیز نشان داده شده است. در جایی که Norton AntiVirus Plus فقط از یک دستگاه ویندوز یا macOS محافظت می کند، Norton 360 Deluxe به شما امکان می دهد از دستگاه های Windows، macOS، Android و iOS محافظت کنید. نظارت بر وب تاریک، کنترل والدین و موارد دیگر اضافه می کند. کاربران ویندوز پیشرفت‌های ویژه‌ای از جمله محافظت از بانکداری آنلاین و 50 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی میزبان برای پشتیبان‌گیری آنلاین دریافت می‌کنند. همانطور که می بینید، این مجموعه عالی دارای تعداد زیادی ویژگی است.

نورتون به شدت بر اطمینان از استفاده مشتریان از تمام مزایای نورتون تاکید می کند. برای این منظور برنامه My Norton به چهره کلی مجموعه تبدیل می شود. این یک منظره طبیعت آرام بخش در سمت چپ دارد که تا حدودی یادآور پس زمینه های طبیعت در برنامه های امنیتی پاندا است. در سمت راست، هفت مولفه امنیتی مهم را فهرست می‌کند: امنیت دستگاه، نظارت بر وب تاریک، پشتیبان‌گیری ابری، مدیریت رمز عبور، کنترل‌های والدین و نظارت بر حریم خصوصی. در بالا تعداد مجوزهایی که استفاده کرده‌اید را به همراه پیوندی برای نصب حفاظت در دستگاه‌های بیشتر نشان می‌دهد.


بررسی آنتی ویروس نورتون


در طول پیکربندی اولیه نورتون از شما دعوت می‌کند تا آدرس‌های ایمیل بیشتری را برای Dark Web Monitoring اضافه کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که پشتیبان‌گیری ابری را در ابتدایی‌ترین سطح آن فعال کنید، به این معنی که از فایل‌های پوشه Documents شما در فضای ابری پشتیبان‌گیری می‌کند، بدون تلاش بیشتر از سوی شما. همانطور که نصب را در دستگاه فعلی خود به پایان می رسانید، نورتون از شما دعوت می کند تا از دستگاه های بیشتری محافظت کنید. این فرآیند با یک گشت و گذار ساده از ویژگی های My Norton به پایان می رسد.


نقد و بررسی آنتی ویروس نورتون


با کلیک کردن بر روی Device Security یک پانل بزرگ وضعیت امنیتی شما را به همراه آمارهایی مانند آخرین به‌روزرسانی و آخرین اسکن نشان می‌دهد. پنج پانل دکمه بزرگ به امنیت، ایمنی آنلاین، پشتیبان گیری، عملکرد و نورتون من پیوند دارند. با کلیک بر روی آخرین مورد به برنامه My Norton برمی‌گردید. با کلیک بر روی یکی از چهار صفحه دیگر، کل ردیف پانل‌ها به پایین اسلاید می‌شوند و دکمه‌های بیشتری مربوط به موردی که روی آن کلیک کرده‌اید نشان داده می‌شود. به عنوان مثال کلیک کردن بر روی Backup نمادهایی را برای Run Backup، Restore Files و Backup Sets نشان می دهد.


ویژگی های آنتی ویروس Norton 360 Deluxe و Norton AntiVirus Plus

البته این مجموعه Norton 360 Deluxe تمامی ویژگی های Norton AntiVirus Plus را در خود جای داده و حتی موارد بیشتری را نیز اضافه می کند. ما آنها را در اینجا خلاصه می کنیم.


علاوه بر اسکن‌های کامل، سریع و سفارشی آنتی‌ویروس، می‌توانید نرم‌افزار تهاجمی Norton Power Eraser را برای ریشه‌کن کردن تهدیدات مداوم اجرا کنید. اسکن کامل در آزمایش تا حدودی بیشتر از حد متوسط طول کشید، اما بهینه‌سازی اسکن اولیه به این معنی بود که اسکن مجدد تنها در 10 دقیقه به پایان رسید. اسکن Norton Insight برنامه‌های قابل اعتمادی را که نیازی به اسکن بدافزار ندارند شناسایی می‌کند و گزارش تشخیصی طیف وسیعی از مشکلات سیستم را شناسایی می‌کند. هر چهار آزمایشگاه مستقل تست آنتی‌ویروس که ما دنبال می‌کنیم، نورتون را در گزارش‌های منظم خود گنجانده‌اند، و معمولاً آزمایش‌ها را انجام می‌دهد. با این حال در آخرین آزمایش‌ها امتیازاتی را کسب می‌کند که به جای عالی، صرفاً خوب هستند. به عنوان مثال، نورتون معمولاً گواهینامه AAA (بهترین سطح از پنج گواهینامه) را از SE Labs دریافت می کند، اما در آخرین گزارش کمی به AA کاهش می یابد.


کارشناسان AV-Comparatives به هر محصولی که یکی از آزمایش‌های متعدد این آزمایشگاه را پشت سر بگذارد، گواهی استاندارد می‌دهند. محصولاتی که بیش از حداقل انجام می دهند می توانند گواهی پیشرفته یا پیشرفته + را دریافت کنند. در سه تستی که ما دنبال می کنیم، نورتون می توانست دو رتبه Advanced+ و یک Advanced داشته باشد که بسیار خوب است. در حال حاضر تنها بیت دیفندر توتال سکیوریتی با سه گواهینامه Advanced+ امتیاز بهتری دارد. با این حال، موارد مثبت کاذب (برنامه‌های معتبر یا سایت‌هایی که به‌عنوان خطرناک شناسایی شده‌اند) چند امتیاز نورتون را پایین می‌آورند و یکی از استانداردها، پیشرفته، و پیشرفته+ را باقی می‌گذارند. نورتون این بار نیز موفقیت های خود را دارد. این امتیاز 18 از 18 امتیاز را از موسسه AV-Test می گیرد. همچنین هر دو آزمون طاقت‌فرسا انجام شده توسط MRG-Effitas را با موفقیت پشت سر می‌گذارد. بیش از یک سوم محصولات آزمایش شده حداقل در یک مورد شکست خورده اند.


الگوریتم امتیازدهی انبوه نتایج حاصل از دو تا چهار آزمایشگاه را ترکیب می‌کند تا یک امتیاز کلی در مقیاس 10 امتیازی به دست آورد. آخرین نتایج، نورتون را از 9.8 به 9.3 کاهش می دهد. از سوی دیگر از بین محصولات آزمایش شده توسط هر چهار آزمایشگاه، تنها دو مورد بهتر عمل کرده اند. آخرین امتیاز کل Avast به 9.5 رسید، در حالی که Kaspersky با 9.7 در صدر فهرست قرار دارد. Bitdefender و AVG که تنها توسط سه آزمایشگاه آزمایش شده اند، در حال حاضر 9.8 امتیاز دارند. امتیاز نورتون خیلی هم بهترین نیست، اما با برندگان همراه است و تست‌های آزمایشگاهی تمام داستان نیستند.


نورتون در تست‌های حفاظت از بدافزارهای عملی کمی بهتر امتیاز گرفت و 9.7 از 10 امتیاز ممکن را به دست آورد، مانند آنتی ویروس ESET NOD32. در میان محصولات آزمایش شده با مجموعه بدافزار مشابه، فقط Webroot، McAfee و Malwarebytes بهتر عمل کرده اند و به ترتیب امتیازهای 9.8، 9.9 و 10 را کسب کرده اند. نورتون که با 100 نشانی اینترنتی میزبان بدافزار اخیراً کشف شده بود، با مسدود کردن دسترسی مرورگر به یک چهارم نمونه‌ها و حذف بیشتر بقیه با قرنطینه کردن بار بدافزار، از سیستم آزمایشی دفاع کرد. نورتون نیز مانند McAfee 100 درصد نمونه ها را به یک صورت شناسایی و مسدود کرد.


سایت‌های فیشینگ صفحات کلاهبرداری هستند که به سایت‌های ایمن می‌پردازند و سعی می‌کنند بازدیدکنندگان بی‌احتیاطی را فریب دهند تا اعتبار خود را ارائه دهند. نورتون با استفاده از چندین تکنیک مختلف 100% صفحات فیشینگ دنیای واقعی اخیر را که برای آزمایش استفاده می‌کردیم شناسایی کرد. نسخه macOS نورتون 360 نیز به همان اندازه مؤثر بود. F-Secure و McAfee نیز در آخرین آزمایشات خود 100٪ امتیاز کسب کردند، در حالی که Avast و Webroot SecureAnywhere Internet Security Plus 99٪ را به دست آوردند.


فایروال

فایروال نورتون همانطور که هر فایروال باید در برابر حملات خارجی محافظت کند، قوییست. همچنین هدف آن جلوگیری از سوء استفاده برنامه ها از اتصال شبکه شما است. سیستم کنترل برنامه به طور خودکار مجوزها را برای برنامه های خوب شناخته شده پیکربندی می کند و رفتار مجهول ها را مورد بررسی دقیق قرار می دهد.


ویژگی های آنتی ویروس نورتون


همه محصولات موجود در خط فعلی نورتون دارای پشتیبان محلی و آنلاین هستند. تنها تفاوت در میزان فضای ذخیره سازی آنلاین میزبانی شده توسط نورتون است. با آنتی ویروس، فقط 2 گیگابایت دارید، در حالی که این مجموعه 50 گیگابایت به شما می دهد. شایان ذکر است که خدمات پشتیبان آنلاین اختصاصی مانند IDrive معمولاً ظرفیت ذخیره سازی را در ترابایت اندازه گیری می کند، در حالی که اجزای پشتیبان در مجموعه های امنیتی فضای ذخیره سازی بسیار کمتری را ارائه می دهند. همانطور که قبلا ذکر شد، اگر درخواست فعال کردن پشتیبان‌گیری را در پیکربندی اولیه بپذیرید، نورتون به طور خودکار از فایل‌های مهم شما نسخه پشتیبان تهیه می‌کند.


نورتون از بازدید مرورگر شما از صفحات خطرناک جلوگیری می کند و چنین صفحاتی را با یک هشدار جایگزین می کند. اگر توصیه نورتون را نادیده بگیرید و به صفحه ادامه دهید، اکنون می توانید این کار را در حالت ایزوله انجام دهید. در این حالت، سرورهای نورتون صفحه را رندر می کنند و یک نسخه ایمن و سالم را به مرورگر شما ارسال می کنند. به روشی مشابه، محافظت از بانکداری آنلاین بازدیدهای شما از سایت های مالی شناخته شده را جدا می کند تا از هرگونه دخالت در تراکنش های شما جلوگیری کند. با نصب Norton شما، Norton Password Manager را دریافت می‌کنید که به‌صورت رایگان به‌عنوان یک محصول مستقل نیز در دسترس است. مدیر رمز عبور در همه دستگاه‌های شما همگام‌سازی می‌شود و همه وظایف رایج مدیریت رمز عبور را انجام می‌دهد. این شامل یک گزارش قدرت رمز عبور عملی، با به‌روزرسانی خودکار رمز عبور برای تعداد فزاینده‌ای از سایت‌های محبوب است، اما به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اشتراک‌گذاری ایمن و ارث بردن رمز عبور گسترش نمی‌یابد.


مانیتورینگ وب تاریک

نورتون خدمات کاهش سرقت هویت LifeLock را در سال 2017 به دست آورد. از آن زمان مجموعه‌های سطح بالای Norton دارای سطوح مختلفی از محافظت از سرقت هویت LifeLock هستند. Norton 360 Deluxe، که در اینجا بررسی شده است، با اشتراک LifeLock ارائه نمی شود، اما برخی از این فناوری LifeLock ویژگی Dark Web Monitoring را تقویت می کند. حتی قبل از اینکه کاری برای پیکربندی این ویژگی انجام دهید، ممکن است بر اساس آدرس ایمیل مرتبط با حساب Norton خود هشدار دریافت کنید. اما نظارت واقعی زمانی شروع می شود که از داشبورد My Norton وارد Dark Web Monitoring شوید و مجموعه اطلاعات شخصی خود را کامل کنید. صفحه آنلاین Dark Web Monitoring انواع مختلفی از داده های شخصی را فهرست می کند: حساب های بانکی، کارت های اعتباری، تلفن، آدرس، گواهینامه رانندگی، بیمه، برچسب بازیکن و ایمیل. این صفحه به این نکته اشاره می‌کند که طرح اصلی Norton 360 به اندازه برنامه‌هایی که شامل محافظت از سرقت ID LifeLock است، انواع اطلاعات را کنترل نمی‌کند.


درباره آنتی ویروس Norton


امنیت وب کم SafeCam

برخی از اطلاعات شخصی شما به راحتی به پول تبدیل می شود. یک فرد بدکار که اطلاعات کارت اعتباری یا حساب بانکی شما را می دزدد، معمولاً می تواند مقداری پول نقد کند، حتی اگر به سرعت حساب در معرض خطر را ببندید. این نوع سرقت اطلاعات شخصی بد است، اما قابل درک است. انواع مخوف‌تر جاسوس‌افزار وب‌کم لپ‌تاپ شما را زیر و رو می‌کنند، دوربین را بدون نور مشخص فعال می‌کنند و هر کجا که باشید به شما نگاه می‌کنند. سیستم حفاظتی نرم افزار جاسوسی SafeCam نورتون با هدف جلوگیری از سوء استفاده از وبکم شما توسط کاربران مخفی انجام می شود. مانند ویژگی مشابه در Kaspersky Internet Security، SafeCam پیش‌فرض اجازه دسترسی به دوربین را برای برنامه‌های خوب شناخته شده می‌دهد. اگر یک برنامه ناشناخته سعی کند دوربین را فعال کند، نورتون یک اخطار ظاهر می کند و به شما امکان می دهد برنامه را مجاز یا مسدود کنید، فقط یک بار یا همیشه. هنگامی که به تازگی یک ابزار ارتباط تصویری جدید را نصب کردید، با خیال راحت به پنجره بازشو پاسخ دهید و همیشه اجازه دسترسی را بدهید. اگر دسترسی دوربین را فعال نکردید، آن را مسدود کنید!


مجموعه ویژگی های فوق العاده

Norton 360 Deluxe با یک آنتی ویروس شروع می شود که در تست های آزمایشگاهی مستقل و تست های خود ما نمرات عالی کسب می کند و شامل مجموعه ای چشمگیر از اجزای امنیتی پاداش است. با مجموعه‌ای خیره‌کننده از ویژگی‌ها، بر این پایه بنا می‌شود. ویژگی‌های مجموعه‌ای مانند فیلتر هرزنامه، محافظت از فایروال، و دفاع در برابر حملات اکسپلویت و همچنین ویژگی‌های کمتر رایج مانند پاک‌سازی سیستم و پشتیبان‌گیری آنلاین را انتظار می‌رود. و برنامه My Norton اطمینان حاصل می کند که تمام امنیتی که حق دارید را در همه سیستم عامل ها دریافت کنید را در اختیار شما قرار دهد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد