بررسی آنتی ویروس بیت دیفندر - Bitdefender

با نتایج آزمایشگاه آنتی ویروس و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها که بسیاری از مجموعه‌های امنیتی را غافلگیر می‌کند، Bitdefender یک انتخاب عالی است.



ویژگی های آنتی ویروس bitdefender



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




با نتایج فوق‌العاده آزمایشگاه آنتی ویروس و مجموعه‌ای از ویژگی‌ها که بسیاری از مجموعه‌های امنیتی را غافلگیر می‌کند، Bitdefender یک انتخاب عالی برای محافظت از رایانه شخصی شما است.


شروع کار با Bitdefender


مانند بسیاری از شرکت های امنیتی Bitdefender بیشتر بر روی داشبورد مبتنی بر وب خود به نام Bitdefender Central تمرکز می کند. ساده ترین راه برای شروع این است که یک کد فعال سازی را در حساب Bitdefender Central خود اعمال کنید. از آن داشبورد می‌توانید حفاظت را برای رایانه‌ای که استفاده می‌کنید دانلود کنید یا پیوندی را برای نصب در رایانه دیگری ایمیل کنید. از داشبورد می توانید اشتراک ها و دستگاه های محافظت شده خود را بررسی کنید. در اینجا نیز می‌توانید کنترل والدین را برای مجموعه‌های Bitdefender مدیریت کنید. همچنین دسترسی به سرویس جداگانه حفاظت از هویت دیجیتال Bitdefender را فراهم می کند. Bitdefender Central را بررسی کنید، آنتی ویروس خود را نصب کنید و آماده شروع کار هستید.


بررسی آنتی ویروس بیت دیفندر


پنجره اصلی آنتی ویروس Bitdefender یک داشبورد امنیتی را با منوی سمت چپ نمایش می دهد که دسترسی دقیق به ویژگی ها را ارائه می دهد. توصیه‌های امنیتی بالای بقیه پنجره را اشغال می‌کنند، با مجموعه‌ای از مواردی که محصول در زیر آن را Quick Actions می‌نامد. اقدامات سریع پیش‌فرض به شما امکان می‌دهد اسکن سریع، سیستم یا آسیب‌پذیری را راه‌اندازی کنید، حفاظت آنلاین Safepay را پیکربندی کنید. می‌توانید محصول را به گونه‌ای پیکربندی کنید که ویژگی‌هایی مانند File Shredder یا مدیریت رمز کیف پول را در نمایشگر اصلی اضافه کند، و می‌توانید ویژگی‌هایی را که زیاد استفاده نمی‌کنید تعویض کنید.


با کلیک بر روی Protection، Privacy یا Utilities در منوی سمت چپ صفحات ویژگی ها و تنظیمات ظاهر می شوند. به عنوان مثال صفحه Protection اسکن آنتی ویروس و آسیب‌پذیری را از جمله ویژگی‌های دیگر در خود جای می‌دهد. مدیر رمز عبور جمله موارد موجود در صفحه حریم خصوصی هستند. در بخش Utilities می توانید از File Shredder استفاده کنید یا سیستم Profiles را پیکربندی کنید.


محافظت آنلاین چشمگیر

با وجود اینکه آزمایشگاه‌ها از Bitdefender تمجید می‌کنند، ما همچنان به تجربه عملی ارائه شده توسط آزمایش حفاظت از بدافزار عملی خود نیاز داریم. این آزمایش زمانی شروع می‌شود که پوشه حاوی مجموعه‌ای از نمونه‌های بدافزاری را که خود مدیریت و آنالیز کرده‌ایم را باز می‌کنیم. به محض باز کردن پوشه Bitdefender اعلانی را نشان داد که می‌گفت: "ضد عفونی در حال انجام است... لطفا تا تکمیل شدن صبر کنید." ثابت شد که این یک انتظار طولانی بود - بیش از 10 دقیقه. وقتی تمام شد، پیوندی را برای نمایش آنچه که انجام داده بود ارائه داد. سیستم حفاظتی بی‌درنگ و دسترسی، 83 درصد از نمونه‌ها را در هنگام دید حذف کرد. ما آزمایش را با راه اندازی نمونه هایی که از این کشتار اولیه جان سالم به در بردند ادامه دادیم.


آنتی ویروس بیت دیفندر


Bitdefender بسیاری از نمونه‌های باقی‌مانده را در زمان راه‌اندازی یا اندکی پس از آن قرنطینه کرد، اگرچه در چندین مورد مانع از نصب فایل‌های اجرایی در سیستم آزمایشی توسط نصب‌کننده نشد. بیت دیفندر 94 درصد از نمونه ها را شناسایی کرد و 9.2 از 10 امتیاز ممکن را به دست آورد که خوب است اما عالی نیست. با این حال وقتی آزمایشگاه‌ها محصولی را عالی ارزیابی می‌کنند، ما به نتایج آنها وزن بیشتری نسبت به آزمایش‌های عملی خود می‌دهیم. Malwarebytes Premium که با همین مجموعه از نمونه‌ها آزمایش شد، به 100% تشخیص دست یافت و 10 امتیاز عالی کسب کرد. مک آفی با 9.9 امتیاز نزدیک شد و وبروت با 9.8 امتیاز در رده بعدی قرار گرفت.


از آنجایی که جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل بدافزارهای دنیای واقعی زمان زیادی را می‌طلبد، لزوماً از همان مجموعه نمونه برای چندین ماه استفاده می‌کنیم. برای بررسی اینکه چگونه یک آنتی ویروس با آخرین حملات مقابله می کند، از فید URL های میزبان بدافزار استفاده می کنیم که توسط شرکت آزمایشی MRG-Effitas مستقر در لندن ارائه شده است. به طور معمول اینها بیش از یک یا دو روز عمر ندارند. ما هر کدام را به نوبه خود راه‌اندازی می‌کنیم، URL‌هایی را که قبلاً از بین رفته‌اند دور می‌زنیم و ثبت می‌کنیم که آیا آنتی ویروس مرورگر را از URL خطرناک منحرف می‌کند، دانلود مخرب را حذف می‌کند یا بی‌حرکت می‌نشیند و کاری انجام نمی‌دهد.


ویژگی های آنتی ویروس bitdefender


محافظت از تهدیدات آنلاین Bitdefender در آزمایشات ما کار بسیار خوبی انجام داد و دسترسی به 91٪ از URL های میزبان بدافزار را مسدود کرد. مولفه آنتی ویروس معمولی 9% دیگر را در مرحله دانلود از بین برد تا در مجموع 100% محافظت کامل داشته باشد. مک آفی و نورتون نیز در تست های خود به 100% رسیدند. Microsoft Defender، G Data و Sophos Home Premium به 99 درصد محافظت دست یافتند.


حفاظت از فیشینگ بسیار خوب

بدافزار به رایانه یا داده‌های شما حمله می‌کند تا برای سازندگانش پول نقد جمع‌آوری کند، اما نوشتن کدهای مخربی که بتواند از ابزارهای آنتی‌ویروس مدرن عبور کند، کاری نیست که هر کسی بتواند انجام دهد. حملات فیشینگ مستقیماً برای آسیب پذیرترین مؤلفه کاربر انجام می شود. بدون نیاز به کدنویسی دقیق در سطح سیستم. آنها فقط باید از یک سایت بانکی یا صفحه حساس دیگری کپی کنند که به اندازه کافی متقاعد کننده باشد تا حداقل برخی از کاربران سایت را فریب دهد. پس از ورود جعلی کلاهبرداران صاحب حساب شما می شوند. این سایت های تقلبی به سرعت در لیست سیاه قرار می گیرند و حذف می شوند، اما فیشرها فقط سایت های جدیدی می سازند.


Bitdefender حدود 97 درصد از کلاهبرداری های فیشینگ تایید شده را شناسایی و به آنها هشدار داد. این بسیار خوب است، اما در آخرین آزمایش، امتیاز حتی بالاتر، 99٪ را کسب کرد. F-Secure، McAfee AntiVirus Plus و Norton در آخرین آزمایشات خود توانستند 100٪ از کلاهبرداری ها را شناسایی و مسدود کنند. برای بررسی عمیق تر این تهدید باید مقاله ما را در مورد نحوه جلوگیری از کلاهبرداری فیشینگ بخوانید.


حفاظت باج افزار پیشرفته

هیچ آنتی ویروسی کامل نیست. همه آنها گاهی اوقات یک حمله کاملاً جدید را از دست می دهند. مطمئناً در عرض چند روز اکثر شرکت‌های امنیتی به‌روزرسانی‌ جدید را ارائه می‌کنند که تهدید جدید را از بین می‌برد، اما وقتی باج‌افزار فایل‌های شما را خراب کرد، هیچ کمکی نمی‌کند. Bitdefender در لبه‌های پیشرفته حفاظت از باج‌افزار قرار داشته است و نسخه فعلی شامل چندین لایه محافظت در برابر باج‌افزار مخرب است که هدف آن محافظت از شما حتی در برابر انواع جدید باج‌افزار است. ویژگی Advanced Threat Defense اسکن معمولی آنتی ویروس را با تشخیص مبتنی بر رفتار، از جمله تشخیص رفتار باج‌افزار، تکمیل می‌کند. پیشگیری از تهدید شبکه، راه‌هایی را مسدود می‌کند که برخی از حملات باج‌افزار به آن‌ها تکیه می‌کنند. در اولین اشاره حمله احتمالی باج‌افزار Ransomware Remediation از فایل‌های مهم نسخه پشتیبان تهیه می‌کند و پس از خنثی کردن حمله توسط بیت دیفندر آنها را بازیابی می‌کند.


محافظت از باج افزار با بیت دیفندر


Safepay برای ایمنی آنلاین

امنیت آنلاین حتی زمانی که فقط در حال تماشای آنلاین ورزش هستید یا تصاویر را ارسال می کنید، مهم است، اما زمانی که وارد یک وب سایت مالی می شوید بسیار مهم است. Safepay Bitdefender به طور خودکار هنگامی که تشخیص دهد شما در شرف اتصال با یک سایت بانکی یا سایت حساس دیگر هستید، محافظت می کند. می توانید به آن بگویید که همیشه از Safepay در سایت مورد نظر استفاده کند یا هرگز از آن برای آن سایت استفاده نکند. Safepay یک دسکتاپ مخصوص به خود است، با یک مرورگر امن داخلی. فرآیندهای در حال اجرا در دسک‌تاپ Safepay هیچ ارتباطی با دسک‌تاپ معمولی ندارند. مرورگر Safepay به طور طبیعی از Wallet پشتیبانی می کند، اما دیگر برنامه های افزودنی مورد استقبال قرار نمی گیرند. حالت بانکی کسپرسکی تقریباً به همین روش کار می کند، اگرچه دسکتاپ جداگانه ای را باز نمی کند.


انتخاب برتر آنتی ویروس

Bitdefender محافظت عالی از بدافزار را ارائه می دهد، همانطور که با نمرات عالی آن از بسیاری از آزمایشگاه های تست مستقل نشان داده شده است. آزمایش‌های خود ما نشان می‌دهد که آن به ویژه در برابر تهدیدات مبتنی بر وب، از جمله سایت‌های میزبان بدافزار و صفحات فیشینگ مؤثر است. برای دفاع بیشتر در برابر باج‌افزار، رفتارهای باج‌افزاری را بررسی می‌کند و فایل‌هایی را که ممکن است قبل از شروع تشخیص مبتنی بر رفتار رمزگذاری شده باشند، بازیابی می‌کند. علاوه بر آن ویژگی‌های کافی را انباشته می‌کند که می‌تواند به عنوان یک مجموعه امنیتی واجد شرایط باشد. این واقعاً یک انتخاب عالی است.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد