بیت دیفندر یا کسپرسکی - کدام آنتی ویروس بهتر است؟

آنتی ویروس Bitdefender و Kaspersky در بالای نمودارهای مختلف ارائه دهنده بهترین آنتی ویروس ظاهر می شوند.



مقایسه Kaspersky با Bitdefender



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت مشاهده مقایسه بهترین آنتی ویروس ها بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:مقایسه بهترین آنتی ویروس

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




آنتی ویروس Bitdefender و آنتی ویروس Kaspersky و آنتی ویروس Eset در بالای نمودارهای مختلف ارائه دهنده بهترین آنتی ویروس ظاهر می شوند. اگر دستگاه شما به بدافزار آلوده شده است، می توانید با اطمینان به هر دوی آنها برای مراقبت از هر تهدیدی اعتماد کنید. با این حال این سوال باقی می ماند: اگر بیت دیفندر و کسپرسکی را در کنار یکدیگر قرار دهیم، کدام بهتر است؟


برای فهمیدن آن هر دو ارائه دهنده را مورد آزمایش قرار می دهیم. در این مقایسه Bitdefender و Kaspersky ویژگی‌های آن‌ها، مجموعه ضد بدافزار، تأثیر بر عملکرد رایانه شخصی، برنامه‌ها می‌پردازیم. بنابراین اجازه دهید وارد نبرد بین Bitdefender و Kaspersky شویم.


بیت دیفندر در مقابل کسپرسکی: کدام حفاظت بهتری ارائه می دهد؟

مقایسه Kaspersky با Bitdefender


مقایسه قابلیت‌های حذف بدافزار، پیاده روی در پارک نیست. علاوه بر نرخ شناسایی بدافزار، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این شامل موارد مثبت کاذب و سطوح اثربخشی در برابر تهدیدات روز صفر است. طبق آخرین نتایج موسسه AV-TEST آنتی ویروس های Bitdefender و Kaspersky هر دو دارای حداکثر امتیاز هستند و گواهینامه های برتر محصول را دریافت کرده اند. علاوه بر این نمرات در تمام سیستم عامل های آزمایش شده از جمله ویندوز، macOS و اندروید یکسان بود. بنابراین، منصفانه است که نتیجه گیری کنیم که بر اساس این داده ها، محافظت بدافزاری با بالاترین کالیبر دریافت خواهید کرد.


یکی دیگر از آزمایشگاه‌های مستقل تست بدافزار - AV-Comparatives تفاوت‌هایی را پیدا کرد. در حالی که آنها 99.9٪ نرخ حفاظت با Bitdefender دریافت کردند، Kaspersky فقط 99.5٪ را مدیریت کرد. این تفاوت فاحشی نیست، اما همچنان به این معنی است که از 736 مورد آزمایشی، چهار ویروس عبور کرده اند. به نوبه خود Bitdefender رتبه Advanced+ را دریافت کرد، در حالی که Kaspersky فقط Advanced را کسب کرد. ما همچنین به نمرات SE Labs نگاه کردیم و متوجه شدیم که هر دو ارائه دهنده بالاترین امتیاز را گرفتند. این تعجب آور نیست زیرا اکثر آنتی ویروس ها ارزیابی AAA را از SE Labs دریافت می کنند. در نتیجه Bitdefender برنده می شود، اما این پیروزی با یک نخ آویزان است. هر دوی این ابزارها از بهترین ها هستند، و ما تعجب نمی کنیم اگر کسپرسکی را در جمع بندی ماهانه بعدی ببینم.


▪ برنده:
Bitdefender


حفاظت از بدافزار

هم بیت دیفندر و هم آنتی ویروس کسپرسکی ابزارهایی برای جلوگیری از ورود بدافزار به دستگاه شما دارند. اگر نسخه‌های پولی را دنبال می‌کنید، هر دو ابزار شامل نظارت هم‌ زمان هستند. این بدان معناست که حتی دانلود کردن یک فایل مخرب نیز به این راحتی قابل اجرا نخواهد بود. Bitdefender از پایگاه داده شهرت جهانی وب سایت برای نتیجه گیری اینکه آیا لینکی که می خواهید باز کنید خطرناک است یا خیر استفاده می کند. Kaspersky هم همین کار را می کند، اما به پایگاه های داده متفاوتی متکی است و به طور بالقوه از الگوریتم های متفاوتی استفاده می کند (بنابراین تجربه شما ممکن است کمی متفاوت باشد).


وقتی نوبت به حفاظت از سیستم شما می‌رسد، هر دو ارائه‌ دهنده از یادگیری ماشینی برای ضبط بدافزارهای روز صفر نیز استفاده می‌کنند. آنها فقط آن را متفاوت می نامند. Bitdefender دارای Shield و Kaspersky دارای System Watcher است تا لاگ های سیستم شما را برای شناسایی فعالیت های مشکوک اسکن کند. این یک سطح بالایی از محافظت در برابر انواع تهدیدات سایبری است.


اسکن کردن

اسکنرها یک سرویس آنتی ویروس هستند. بنابراین به طور طبیعی، کسپرسکی و بیت دیفندر هر دو گزینه های زیادی را برای برگرداندن هارد دیسک برای یافتن ویروس ها در اختیار شما قرار می دهند.


آنتی ویروس کسپرسکی با بیت دیفندر کدام بهتر است


Kaspersky روش‌های مختلفی را برای اسکن رایانه شما، بسته به زمان و آنچه انتظار دارید پیدا کنید، ارائه می‌کند. ابتدا Quick Scan برای بررسی همه مکان‌هایی که معمولاً بدافزار در آنجا یافت می‌شود وجود دارد. اگر چیزی را تشخیص دهد، اسکن کامل را درخواست می کند. این ابزار همیشه نتایج اسکن را با به روزترین پایگاه داده های بدافزار بررسی می کند تا همیشه نتایج دقیقی دریافت کنید.


Bitdefender همچنین چندین گزینه اسکن را ارائه می دهد. به عنوان مثال می‌توانید تهدیدها و برنامه‌های قدیمی را که می‌توانند مورد سوء استفاده قرار گیرند، اسکن کنید. پس از هر اسکن نموداری به شما داده می شود که نشان می دهد چند تهدید پیدا شده و چه تعداد از آنها قرنطینه شده اند. سایر نتایج بالقوه نگران کننده فقط نشان داده می شوند و به شما این امکان را می دهند که تصمیم بگیرید با آنها چه کاری انجام دهید.


حفاظت فایروال

اکثر سرویس های آنتی ویروس ممتاز یک فایروال نیز اضافه می کنند. این یکی از مهمترین اجزای امنیت دستگاه شما است. بر تمامی اتصالات ورودی و خروجی نظارت می کند و برنامه هایی را که به شبکه محلی دسترسی دارند را کنترل می کند. Kaspersky به شما اجازه می دهد تا ویژگی های شبکه خود را با جزئیات زیاد تغییر دهید. می توانید اتصالات از پورت های تصادفی را مجاز یا رد کنید، اتصالات خاص را مسدود کنید، قوانین اتصال را برای هر برنامه تنظیم کنید، و موارد دیگر. اگر می‌دانید دارید چه کار می‌کنید، فرصتی وجود دارد که شکاف‌هایی را که هکرها می‌توانند از آن‌ها سوء استفاده کنند، ببندید. در حالی که Bitdefender از نزدیک Kaspersky را دنبال می کند، در این زمینه خاص سفارشی سازی کمتری دارند. با این حال همچنان می‌توانید دسترسی برنامه، قوانین و تنظیمات آداپتور شبکه را تغییر دهید. حتی حفاظت از اسکن پورت وجود دارد که هر کسی را که سعی می کند به دنبال حفره های شبکه شما باشد خاموش می کند.


نمای کلی ویژگی ها


در حالی که اکثر حریفان Bitdefender قبلاً ناک اوت شده بودند، Kaspersky نیز با قدرت دفاع می کند. در مجموع Bitdefender دارای ویژگی های کمی بیشتر است، که برای ایجاد یک مزیت نسبت به Kaspersky کافی است. با این حال برتری آنقدر باریک است که می‌توان آن را به راحتی در پیچ بعدی واژگون کرد. همانطور که در حال حاضر است، Bitdefender قهرمان نهایی در این رده باقی مانده است.


▪ برنده:
Bitdefender


ویژگی های امنیتی

تفاوت بیت دیفندر با کسپرسکی


لازم نیست به دنبال تشابهات بین این خدمات باشید. به عنوان مثال Bitdefender's Advanced Threat Defense از نظارت بلادرنگ با شبکه حفاظتی جهانی اختصاصی خود استفاده می کند. به همین ترتیب مدل Kaspersky معادل است: Kaspersky Security Cloud همچنین نظارت تطبیقی را ارائه می دهد. بنابراین هر سرویسی را که در نهایت انتخاب کنید، رویکردهای مشابهی برای حذف بدافزار دریافت خواهید کرد. حفاظت از باج افزار یکی دیگر از ویژگی های داغ این روزها است. Bitdefender و Kaspersky هر دو دارای ابزارهای ضد باج افزار هستند، اگرچه آنها کمی متفاوت پیاده سازی می شوند. Bitdefender دارای یک ویژگی کاهش Ransomware است که در صورت آلوده شدن رایانه شخصی، از فایل های شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. در همین حال Kaspersky یک عملکرد رمزگشایی برای فایل‌های رمزگذاری شده شما ارائه می‌کند و الگوهای باج‌افزار را برای متوقف کردن بدافزار در مسیرهای خود شناسایی می‌کند.


در مورد امنیت شبکه هر دو ارائه دهنده فایروال و سایر سپرهای شبکه را به مجموعه خود اضافه می کنند. علاوه بر این Bitdefender پروفایل های وای فای عمومی و مشاور امنیت وای فای را ارائه می دهد. هر دو برای افزایش محافظت از دستگاه شما طراحی شده‌اند، زمانی که به هات اسپات‌های عمومی متصل هستید یا می‌خواهید مطمئن شوید که فایروال شما خوب است. اما آنتی ویروس کسپرسکی شامل فایروال نیز می شود، اما فقط در طرح توتال سکیوریتی آن ها در دسترس است. یک ویژگی انحصاری که بیت دیفندر دارد، محیط Rescue است. این به شما امکان می دهد هارد دیسک خود را در زمانی که سیستم عامل شما بوت نشده است اسکن کنید. این به شما امکان می دهد تا انواع بدافزارهایی را که به عمق فایل های سیستم نفوذ کرده اند حذف کنید. Kaspersky این ویژگی را به طور جداگانه ارائه می دهد و آن را در مجموعه آنتی ویروس گنجانده نمی شود.


ویژگی های بیت دیفندر و کسپرسکی


از نظر ویژگی‌های اضافی هر دو ارائه‌دهنده ابزارهای ضد ردیاب، خردکننده‌های فایل، مدیریت رمز عبور و ابزارهای ضد سرقت را ارائه می‌دهند. به سختی می توانید دو سرویس مشابه را پیدا کنید. برخی از تفاوت های ویژگی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی از آنها Profiles است که فقط در مجموعه آنتی ویروس Bitdefender گنجانده شده است. این یک افزودنی بسیار راحت است زیرا می توانید میزان استفاده از منابع خود را بر اساس فعالیت خود تغییر دهید. بنابراین اگر در حال کار یا بازی هستید و به منابع بیشتری نیاز دارید که به کار مورد نظر اختصاص داده شود، می توانید نمایه مطابق را تغییر دهید. این به بیت دیفندر می گوید که با پاپ آپ ها شما را اذیت نکند و از قدرت پردازش کمتری استفاده کند. هیچ معادلی در کسپرسکی وجود ندارد. تنها چیزی که Kaspersky نسبت به Bitdefender دارد یک پاک کننده حریم خصوصی است. آثار فعالیت شما را در دستگاه حذف می کند. بنابراین، اگر از دستگاهی استفاده کرده اید و می خواهید آن را به شخص دیگری منتقل کنید، این ابزار مفیدی برای خلاص شدن از شر ردپاهای جزئیات شما خواهد بود.


تأثیر بر عملکرد رایانه

«سبک بودن» لزوماً به معنای «مصرف کمی منابع سیستم» نیست. به همین دلیل ما هر دو آنتی ویروس را روشن کردیم و بررسی کردیم که آنها چقدر از منابع سیستم استفاده می کنند. هر چه بار CPU بزرگتر باشد، فضای کمتری برای کارهای دیگر وجود دارد. از آنجایی که آنتی ویروس‌ها برای زمان‌بندی اسکن پس‌زمینه شناخته شده‌اند، این امر می‌تواند تجربه شما را خراب کند، به خصوص اگر لپ‌تاپ قدیمی‌تری داشته باشید.


مقایسه Bitdefender و Kaspersky


اگرچه وقتی به نتایج نگاه می کنیم، به نظر می رسد که این سرویس ها سطح متفاوتی از بار را بر روی سیستم شما وارد می کنند. به نظر می رسد بیت دیفندر CPU فشرده تر است. در طول یک اسکن کامل، 66٪ از CPU ما را استفاده کرد، در حالی که Kaspersky فقط به 32٪ نیاز داشت. این تقریباً نیمی از استفاده است.


Bitdefender یا Kaspersky کدام بهتر است؟


کسپرسکی تنها 16 درصد از 16 گیگابایت رم موجود من را استفاده کرد، در حالی که بیت دیفندر به 38 درصد نیاز داشت. این دو سناریو استفاده متفاوت را ترسیم می کند - اگر از یک دستگاه واقعا کند و قدیمی استفاده می کنید، Kaspersky مناسب تر خواهد بود. بیت دیفندر می تواند بر روی چنین سیستم هایی سنگین باشد.


▪ برنده:
Kaspersky


برنامه های دسکتاپ

یکی از ویژگی های دسکتاپ استفاده از Bitdefender و اسکنر Kaspersky به طور مستقل از خود آنتی ویروس است. هر دو رایگان هستند و در نظر گرفته شده اند که به عنوان مجموعه کامل استفاده شوند. این مورد توسط کاربرانی که فقط می خواهند یک اسکن سریع داشته باشند مفید است.


کسپرسکی


خود برنامه ها بیشتر به سیستم عامل شما بستگی دارند. بدیهی است که کاربران macOS، طبق معمول، در مقایسه با آنچه که کاربران ویندوز دریافت می‌کنند، بسته پایین‌تری را دریافت خواهند کرد.


بیت دیفندر


به عنوان مثال با Kaspersky در macOS می‌توانید پارامترهای مختلفی مانند آنتی ویروس فایل، مسدودکننده حمله وب، به‌روزرسانی برنامه‌های قدیمی و وارد حالت امن برای کودکان را تغییر دهید. علاوه بر این macOS Bitdefender به شما امکان می دهد پوشه هایی را به لیست تماشا اضافه کنید تا از باج افزارها جلوگیری کنید، محافظت از ماشین زمان را اضافه کنید، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم را مسدود کنید و سایت های فیشینگ را مسدود کنید. با ویندوز شما کل مجموعه را دریافت خواهید کرد، و هر دو سرویس چیزی را عقب نمی‌اندازند. تنها عامل محدود کننده برنامه اشتراک شماست.


در مورد خود برنامه‌ها هر دو ارائه‌ دهنده رابط کاربری جذاب بصری را انتخاب می‌کنند، که حتی کاربران مبتدی را هم گیج نمی‌کند. با چند کلیک می توانید اکثر ویژگی ها را پیدا کنید. سایر اطلاعات مهم مانند وضعیت حفاظت نیز با رنگ ها نشان داده می شود. چیزی که می‌توان هر دو نقطه قوت آنتی‌ویروس را در نظر گرفت این است که آن‌ها ابزارهایی فراتر از محافظت از بدافزار ارائه می‌کنند. شما مدیران رمز عبور، مرورگرهای خصوصی و ابزارهای پاکسازی را دریافت خواهید کرد. این ارزش اضافی را فراهم می کند و به شما در توجیه خرید کمک می کند.


نتیجه گیری


بیت دیفندر در برابر کسپرسکی از نظر رقابت بسیار مساوی هستند. هر دو آنتی ویروس بسیار محکم به نظر می رسند و محافظت عالی در برابر بدافزارها را ارائه می دهند. تمام حوزه‌های کلیدی پوشش داده شده‌اند: نسخه رایگان، قیمت مقرون‌ به‌ صرفه، امتیازهای خوب تشخیص بدافزار، و رگباری از ویژگی‌های جایزه. با این حال Bitdefender یک برد را از کسپرسکی می‌دزدد، زیرا سرنخ‌های محدود آن‌ها افزایش می‌یابد. کسپرسکی تمام تلاش خود را می کند تا پا به پای آن پیش برود، اما در نهایت فقط کمی عقب مانده است. برای هر یک از امتیازات فروش کسپرسکی، بیت دیفندر یک پیشنهاد متقابل دارد. پیروزی‌های باریک جمع می‌شوند، که ترازو را به نفع Bitdefender منحرف می‌کند. جای تعجب نیست که این سرویس یکی از طولانی ترین پادشاهان آنتی ویروس ها است.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد