حذف برنامه یا آدرس IP در آنتی ویروس ESET

گاهی اوقات شما می خواهید برنامه ها یا آدرس های IP را در ESET حذف کنید. فقط در صورتی باید یک آدرس IP را از IDS حذف کنید که مطمئن هستید ایمن است.



حذف یک آدرس IP از IDS در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




1. پنجره اصلی برنامه Windows ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا به تنظیمات پیشرفته دسترسی پیدا کنید.

3. روی Web and Email کلیک کنید، Protocol Filtering را گسترش دهید و سپس روی Edit در کنار برنامه های Excluded یا Excluded IP addresses بسته به نوع استثنایی که می خواهید ایجاد کنید، کلیک کنید.


آدرس IP را در ESET حذف کنید


4. روی Add کلیک کنید.


آدرس IP را در نود 32 حذف کنید


5. برنامه را انتخاب کنید یا آدرس IP را که می خواهید در پنجره Add application یا Add IP address حذف کنید، تایپ کنید. روی OK کلیک کنید.


فیلتر IP در ESET



6. حذف جدید در پنجره Excluded applications یا Excluded IP addresses نمایش داده می شود. برای خروج از Advanced setup روی OK و دوباره OK کلیک کنید.


فیلتر IP در nod32



فقط آدرس های IP ایمن را اضافه کنید

شما فقط در صورتی باید یک آدرس IP را از IDS حذف کنید که مطمئن هستید ایمن است.


دلایل مختلفی برای حذف یک آدرس IP از سیستم تشخیص نفوذ (IDS) در آنتی ویروس "خرید آنتی ویروس نود 32" وجود دارد. در اینجا چند سناریو ممکن است :


● ممکن است IDS آدرس IP را با عنوان مشکوک یا بالقوه مخرب علامت گذاری کرده باشد، اما پس از بررسی بیشتر مشخص می شود که کاذب است. در چنین مواردی، آدرس IP را می توان از IDS حذف کرد تا از مسدود کردن یا هشدارهای غیر ضروری جلوگیری شود.

● آدرس IP متعلق به یک منبع قانونی یا یک نهاد قابل اعتماد است که می‌خواهید اجازه دسترسی به شبکه یا سیستم خود را بدهید. شما در ابتدا به دلایلی آدرس IP را مسدود کرده اید و بعداً تشخیص می دهید که ایمن است، می توانید برای بازگرداندن دسترسی، آن را از IDS حذف کنید.

● اگر تغییری در پیکربندی شبکه شما ایجاد شده باشد، مانند یک فایروال جدید یا راه اندازی روتر، آدرس IP ممکن است دیگر تهدیدی نباشد یا به امنیت شبکه شما مرتبط نباشد. در چنین مواردی، حذف آدرس IP از IDS می تواند به ساده سازی اقدامات امنیتی شما کمک کند.

● گاهی اوقات، یک آدرس IP ممکن است باعث مشکلات اتصال یا تداخل با برخی برنامه ها یا خدمات شود. حذف آدرس IP از IDS می تواند به عیب یابی و رفع این مشکلات کمک کند.


چگونه آدرس IP را در آنتی ویروس نود 32 حذف کنیم؟


مهم است که توجه داشته باشید که حذف یک آدرس IP از IDS باید با احتیاط انجام شود و بر اساس ارزیابی کامل خطرات و پیامدهای احتمالی انجام شود، این مقاله برای محصولات زیر اعمال می شود:


● ESET Internet Security

● ESET Smart Security Premium


در برخی شرایط، سرویس تشخیص نفوذ ( IDS ) ممکن است ارتباط بین روتر ها یا سایر دستگاه های شبکه داخلی را به عنوان یک حمله بالقوه تشخیص دهد. برای دور زدن IDS می‌توانید آدرس امن شناخته‌ شده را به آدرس‌های حذف شده از منطقه IDS اضافه کنید.




یک آدرس IP به لیست استثناهای IDS از اعلان "Network threat blocked" که هنگام مسدود شدن اتصال ظاهر می شود اضافه کنید.


اگر اعلان‌های «Network threat blocked» را دریافت نمی‌کنید، به آموزش پایین بروید تا آدرس‌های IP را به صورت دستی از IDS حذف کنید.

1. روی Change handling of this threat در پنجره اعلان کلیک کنید.


حذف یک آدرس IP از IDS در آنتی ویروس نود 32


2. روی Allow کلیک کنید.


نحوه حذف یک آدرس IP از IDS در نود 32



لیست سیاه آدرس IP موقت

اگر روی Continue blocking کلیک کنید، آدرس IP به لیست سیاه آدرس IP موقت اضافه می شود.


3. آدرس IP مستثنی شده است. برای مشاهده استثنای جدید، روی Open IDS Exception Editor یا کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود، روی Personal Firewall کلیک کنید، Advanced را گسترش دهید و سپس روی Edit در کنار IDS exceptions کلیک کنید.


حذف آدرس IP در نود 32


3. استثنا IDS جدید در لیست است.


حمله اسکن پورت TCP


یک آدرس IP را به صورت دستی از IDS حذف کنید


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.است.

2. کلید F5 را فشار دهید تا Advanced Setup باز شود.

3. روی Network Protection کلیک کنید، Basic → Zones را باز کنید و سپس روی Edit در کنار Zones کلیک کنید.


یک آدرس IP را به صورت دستی از IDS از Eset حذف کنید


4. Addresses excluded from IDS را انتخاب کرده و روی Edit کلیک کنید.


فیلتر کردن IP در ESET


5. در پنجره Edit zone، آدرس IP دستگاهی که اشتباهاً به عنوان یک تهدید شناسایی شده است را در قسمت Remote computer address ( IPv4, IPv6, range, mask ) تایپ کنید و سپس روی OK کلیک کنید.


حذف آدرس IP در ایست نود 32


6. آدرس IP که اضافه کردید در پنجره Firewall zones قابل مشاهده خواهد بود. برای ذخیره تغییرات و خروج از تنظیمات پیشرفته، دوبار روی OK کلیک کنید.

دستگاه شما اکنون می‌تواند به شبکه خانگی شما متصل شود و دیگر نباید اعلان‌هایی درباره حملاتی که از یک آدرس IP داخلی که می‌دانید ایمن است دریافت کنید.


حذف برنامه یا آدرس IP در آنتی ویروس ESET


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد