ذخیره سازی تنظیمات Import / export در آنتی ویروس ESET

Import یا export تنظیمات پیکربندی ESET به فرآیند انتقال تنظیمات پیکربندی یک محصول ESET از یک دستگاه به دستگاه دیگر اشاره دارد.



نحوه ذخیره سازی تنظیمات پیکربندی در آنتی ویروس ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




منظور از تنظیمات پیکربندی Import / export در ESET چیست؟


Import یا export تنظیمات پیکربندی ESET به فرآیند انتقال تنظیمات پیکربندی یک محصول ESET از یک دستگاه به دستگاه دیگر اشاره دارد. ESET یک نرم افزار آنتی ویروس و امنیت اینترنتی محبوب است و به کاربران اجازه می دهد تا تنظیمات مختلف را بر اساس ترجیحات و نیازهای خود سفارشی کنند. وقتی تنظیمات پیکربندی را وارد می‌کنید، تنظیمات را از یک فایل پیکربندی ذخیره‌ شده قبلی کپی می‌کنید و آنها را در نصب دیگری از محصول ESET اعمال می‌کنید. این می تواند در شرایطی مانند راه اندازی چندین رایانه با پیکربندی یکسان یا انتقال تنظیمات به یک نصب جدید مفید باشد.


از طرف دیگر، هنگامی که تنظیمات پیکربندی را export می کنید، تنظیمات فعلی یک نصب ESET را در یک فایل پیکربندی ذخیره می کنید. سپس می توان این فایل را به اشتراک گذاشت یا برای بازیابی تنظیمات در زمان دیگری یا در رایانه دیگری استفاده کرد. Import یا export تنظیمات پیکربندی ESET فرآیند پیکربندی نرم‌افزار را ساده می‌کند و تنظیمات ثابت را در چندین نصب تضمین می‌کند.


Export کردن تنظیمات نود 32 در یک فایل XML


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Setup → Import / Export settings کلیک کنید.


نحوه Import و Export تنظیمات در آنتی ویروس ESET


3. Export settings را انتخاب کنید ، روی نماد Browse ( ... ) کلیک کنید تا نام و مکان پرونده را برای فایل .xml پیکربندی خود انتخاب کنید و سپس روی Export کلیک کنید اگر قصد دارید این تنظیمات را به رایانه دیگری صادر کنید ، فایل .xml را در یک درایو مشترک یا قابل حمل ذخیره کنید.


ذخیره تنظیمات ESET NOD32


تنظیمات خود را به رایانه دیگری ( Import ) وارد کنید


1. برای وارد کردن تنظیمات محصول Eset از رایانه ای به رایانه دیگر ، مراحل 1 و 2 ( بالا ) را در رایانه دوم تکرار کنید

2. Import settings را انتخاب کنید، روی نماد Browse ( ... ) کلیک کنید تا به فایل xml. که می خواهید Import کنید ( ذخیره شده در یک درایو عمومی یا یک درایو فلش USB ) بروید و روی Import کلیک کنید. رایانه دوم شما اکنون مشابه رایانه اول پیکربندی می شود.


نحوه ذخیره سازی تنظیمات ESET NOD32


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد