راه های ایمن ماندن در شبکه های Wi-Fi عمومی

شما می توانید به راحتی از طریق هر مکان و بدون هزینه به اینترنت از طریق شبکه های عمومی Wi-Fi دسترسی پیدا کنید. اما آیا این شبکه ها امن هستند؟



امن ماندن در شبکه های Wi-Fi عمومی





با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز





امروز اطلاعات مهمی در باره استفاده از اینترنت و وای فای عمومی را برای شما آماده کرده ایم امیدواریم با خواندن آن لذت برده و تمهیدات لازم را بکار بگیرید.

امروزه ، Wi-Fi تقریباً برای همه "یک نیاز" است. این که آیا شما در حال بازدید از یک مرکز خرید یا ناهار خوری در یک رستوران هستید ، در فرودگاه منتظر هستید یا در کتابخانه می گذرانید ، می توانید به راحتی از طریق هر مکان و بدون هزینه به اینترنت از طریق شبکه های عمومی Wi-Fi دسترسی پیدا کنید. اما آیا این شبکه ها امن هستند؟ آیا انجام کارهای روزانه خود هنگام Wi-Fi عمومی ایمن است؟


اگرچه Wi-Fi عمومی یک نعمت است ، به خصوص وقتی که از خانه یا محل کار خود دور هستید و یا از مکان یا کشور دیگری بازدید می کنید ، در واقع تهدیدی برای حریم شخصی آنلاین شما محسوب می شود. هیچ چیز در جهان رایگان نیست ، و به همین ترتیب ، وای فای رایگان عمومی ، که به نظر می رسد بدون هیچ هزینه ای شما را یاری می کند ، در واقع می تواند اطلاعات شخصی و سازمانی شما را نیز سرقت کند. خطرات امنیتی زیادی در ارتباط با Wi-Fi عمومی وجود دارد ، از جمله نرم افزارهای مخرب ، سرقت داده ها ، جاسوسی ، هک رمز عبور و موارد دیگر .


امنیت Wi-Fi  عمومی


چند راه مشترک برای ایمن ماندن در Wi-Fi عمومی

Wi-Fi عمومی ریسک پذیر است ، اما در بسیاری از موارد اجتناب ناپذیر است. ما نمی توانیم خطرات امنیتی مرتبط با آن را از بین ببریم، اما اقدامات ایمنی زیادی برای اطمینان از امنیت آنلاین ما می توانیم انجام دهیم.


امنیت دستگاها

تعداد خوبی از نرم افزارهای ضد ویروس و آنتی ویروس قابل اعتماد در بازار موجود است. " خرید لایسنس Eset Internet security " محافظت از دستگاه شما با نرم افزار ضد ویروس به روز شده برای امنیت دستگاه ضروری است، اما وقتی از Wi-Fi عمومی استفاده می کنید ، این نیاز حتی بیشتر ضروری می شود.


در حالی که از اینترنت استفاده می کنید ، دستگاه شما در معرض خطر حمله ویروس ها و بدافزارها است که به میزبان اجازه می دهد تمام فعالیت های انجام شده از طریق دستگاه شما را کنترل کند. با استفاده از بدافزار ، میزبان می تواند علاوه بر داده های آنلاین خود ، به کلیه داده های آفلاین شما دسترسی پیدا کند و از این طریق ، می تواند از دستگاه شما برای اهداف غیرمجاز استفاده کند. بنابراین ، به روز ماندن دستگاه شما با نرم افزار امنیتی برای جلوگیری از خطرات داده های شما ضروری است .


تراکنش های مالی


نحوه  ایمن ماندن در شبکه های Wi-Fi عمومی


مهم نیست که چه اندازه اقدامات امنیتی را انجام دهید ، از بین بردن خطرات امنیتی مرتبط با Wi-Fi عمومی بسیار مشکل است. برای ایمن ماندن ، توصیه می شود هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی یا رایگان، فعالیت حساس خود را محدود کنید. Wi-Fi عمومی برای گشت و گذارهای گاه به گاه عالی است، اما برای هرگونه معامله پولی کاملاً نا امن است. هرگز معاملات بانکی آنلاین را انجام ندهید و در حالی که به Wi-Fi عمومی وصل هستید ، جزئیات کارت اعتباری خود را وارد نکنید. یک اشتباه کوچک می تواند ضرر مالی جدی برای شما ایجاد کند. همچنین ، از به اشتراک گذاشتن داده های سازمانی مخفی در هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی جلوگیری کنید ، زیرا این باعث می شود امنیت داده های شما آسیب پذیر باشد.


کلمات عبور پیچیده

چگونگی محافظت در برابر wifi عمومی


همه حساب های رسانه ای و ایمیل شما به یک رمز عبور احتیاج دارند و این بدانید که هیچ کس نمی تواند به شما دسترسی داشته باشد به جز شما. اما متأسفانه ، این درست نیست. شکستن گذرواژه کار سختی نیست ، به خصوص وقتی رمز عبور آسان باشد. بنابراین ، ایجاد رمزهای عبور قوی و غیرقابل شکست برای بهبود امنیت حساب شما ضروری است .

همیشه رمز عبور خود را با استفاده از ترکیبی منحصر به فرد از حروف بزرگ ، حروف کوچک ، اعداد و کاراکترها ایجاد کنید. هرگز از نام خود ، نام اعضای خانواده و یا روزهای تولد خود استفاده نکنید ، زیرا جزئیات این موارد آسان است حدس و رمزگشایی شود. اگر یک کاربر مکرر Wi-Fi عمومی هستید و اغلب از آن برای اتصال به حساب های خصوصی خود استفاده می کنید ، نیاز به رمزعبورهای قوی دو چندان می شود .


وب سایت های امن

حفظ امنیت شبکه های وای فای عمومی


وب سایت های زیادی در اینترنت وجود دارد ، اما همه آنها ایمن نیستند. برخی از سایت ها با "HTTPS" مشخص شده اند ، که نشان می دهد این سایت ها برای ارتباط با آنها بی خطر هستند. سایت های مشخص شده با این مخفف رمزگذاری کامل داده ها در وب سایت های خود را تضمین می کنند ، اما هیچگونه امنیت اطلاعاتی را از طریق دستگاه شما ارائه نمی دهند .

برقراری اتصالات ایمن در اینترنت ضروری است ، بنابراین همیشه با سایتهای قابل اعتماد که از HTTPS شروع می شوند ، ارتباط برقرار کنید. از کلیک بر روی پیوندهای مبهم یا ناشناخته خودداری کنید ، زیرا ممکن است با بدافزار مرتبط باشد. در حالی که ازWi-Fi عمومی استفاده می کنید ، شانس دریافت لینک های دعوت دستکاری شده افزایش می یابد ، بنابراین حتماً هنگام برقراری هرگونه ارتباط ، محتاط باشید .

در پایان شما می توانید برای اطلاع بیشتر درباره چگونگی ایجاد امنیت در وای فاهای عمومی "نکات مهم امنیتی برای استفاده کنندگان از Wi-Fi عمومی" را بخوانید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد