زمان بندی اسکن در آنتی ویروس نود 32

برای انجام اسکن برنامه ریزی شده باید رایانه روشن باشد اسکن برنامه ریزی شده در زمان روشن بودن سیستم اجرا می شود.



زمان بندی اسکن در آنتی ویروس Eset



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




NOD32 یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس است که توسط شرکت ESET توسعه یافته است و قابلیتی را برای برنامه‌ریزی اسکن‌های ویروس به طور منظم فراهم می‌کند. ویژگی برنامه ریزی به شما این امکان را می دهد که اسکن های ویروسی خودکار سیستم خود را در یک زمان یا بازه زمانی مشخص تنظیم کنید. می‌توانید از زمان‌بندی NOD32 برای پیکربندی زمان و تعداد دفعاتی که می‌خواهید نرم‌ افزار آنتی‌ویروس رایانه شما را برای ویروس‌ها و سایر بدافزارها اسکن کند، استفاده کنید. شما می‌توانید اسکن‌های روزانه، هفتگی یا ماهانه را تنظیم کنید، و همچنین زمان دقیق روز را که می‌خواهید اسکن انجام شود را مشخص کنید.

با برنامه ریزی منظم برای اسکن ویروس، می توانید اطمینان حاصل کنید که سیستم شما همیشه در برابر تهدیدات احتمالی محافظت می شود. همچنین یک راه راحت برای اطمینان از اینکه فراموش نمی کنید اسکن را به صورت دستی اجرا کنید، می تواند مفید باشد، اگر مشغول هستید یا اغلب از رایانه خود دور هستید.


یک اسکن عمیق هفتگی از سیستم خود را برنامه ریزی کنید (توصیه می شود)


1. محصول آنتی ویروس نود 32 خود را باز کنید.

2. روی Tools → Scheduler کلیک کنید.

نسخه 16.0 یا قبل از آن: روی Tools → More tools → Scheduler کلیک کنید.


زمانبندی اسکن کامپیوتر با نود 32


3. روی Add task کلیک کنید.


زمانبندی اسکن نود 32


4. در قسمت Task details، نامی را برای کار جدید خود تایپ کنید. در منوی کشویی On-demand computer scan را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.


زمان بندی آپدیت خودکار در نود 32


5. در پنجره Task execution، هر چند وقت یکبار می خواهید کار شما اجرا شود را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید. در این مثال Weekly انتخاب شده است.


اسکن برنامه ریزی شده در Eset Nod32


6. در پنجره Task timeing، زمان و تاریخ اسکن برنامه ریزی شده را مشخص کنید. برای به حداقل رساندن احتمال وقفه، بهتر است زمانی را انتخاب کنید که از رایانه خود دور هستید. روی Next کلیک کنید.


زمان بندی اسکن در آنتی ویروس نود 32


7. در صورتی که کار در زمان برنامه ریزی شده اجرا نشود (مثلاً اگر رایانه خاموش است) زمان جایگزینی را برای اجرا تعیین کنید. برای جلوگیری از اجرا شدن نمونه‌هایی از وظایف یکسان روی هم، توصیه می‌کنیم در صورتی که Immediately, if time since last run exceeds a specified value را انتخاب کنید. در قسمت Time from last run (ساعت ها) عدد 24 را تایپ کنید و روی Next کلیک کنید.


زمان بندی اسکن خودکار در آنتی ویروس Eset


8. در منوی کشویی Profile ، اسکن In-depth scan را انتخاب کنید و کادرهای کنار اشیایی را که می‌خواهید اسکن برنامه‌ریزی‌شده شما هدف قرار دهد، انتخاب کنید. توصیه می کنیم بسته به نسخه ویندوز خود، This PC یا Computer را برای اسکن تمام اشیاء انتخاب کنید. روی OK کلیک کنید.


چگونه اسکن نود 32 را تنظیم کنیم؟


9. بر روی Finish کلیک کنید.


پیکر بندی اسکن نود 32


10. اسکن برنامه ریزی شده در پنجره Scheduler ظاهر می شود. از این نقطه به بعد، در زمان و فرکانسی که شما پیکربندی کرده اید اجرا می شود. اگر رایانه در حالت خواب یا هر حالت ذخیره انرژی دیگری باشد، اسکن انجام نمی شود. کامپیوتر باید کاملا روشن باشد.


اسکن Eset پیکر بندی


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد