فعال سازی ضد فیشینگ Anti-Phishing در آنتی ویروس Eset

فناوری ضد فیشینگ Eset در برابر به دست آوردن رمزهای عبور ، داده های بانکی و اطلاعات حساس توسط سایت های جعلی از شما محافظت می کند.



نحوه فعال سازی Anti-Phishing در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




آنتی ویروس ESET Internet Security دارای یک ماژول داخلی ضد فیشینگ است که می تواند از شما در برابر حملات فیشینگ محافظت کند. حملات فیشینگ نوعی حمله مهندسی اجتماعی است که در آن مهاجم سعی می‌کند شما را فریب دهد تا اطلاعات شخصی شما مانند رمز عبور یا شماره کارت اعتباری شما را بدزدد. مهاجم اغلب یک ایمیل برای شما ارسال می کند که به نظر می رسد از یک شرکت قانونی است، مانند بانک یا شرکت کارت اعتباری شما. ایمیل حاوی لینکی است که شما را به یک وب سایت جعلی که شبیه وب سایت واقعی است می برد. اگر اطلاعات شخصی خود را در وب سایت جعلی وارد کنید، مهاجم می تواند آن را بدزدد. به غیر از ایمیل فیشینگ، «ویشینگ» ( فیشینگ صوتی )، «smishing» ( فیشینگ پیامکی ) و چندین تکنیک دیگر فیشینگ که مجرمان سایبری دائماً در حال ارائه هستند نیز وجود دارد.


فعال سازی ضد فیشینگ Anti-Phishing در آنتی ویروس Eset


ماژول ضد فیشینگ ESET می‌تواند با بررسی همه ایمیل‌ هایی که دریافت می‌کنید برای نشانه‌ های فیشینگ "فیشنگ چیست؟" از شما در برابر حملات فیشینگ محافظت کند. اگر ماژول ایمیل فیشینگ را شناسایی کند، ایمیل را مسدود کرده و از باز کردن آن جلوگیری می کند. این ماژول همچنین می‌تواند با بررسی تمام وب‌ سایت‌هایی که برای نشانه‌های فیشینگ از آنها بازدید می‌کنید، از شما در برابر حملات فیشینگ محافظت کند. اگر ماژول یک وب سایت فیشینگ را شناسایی کند، وب سایت را مسدود کرده و از بازدید شما از آن جلوگیری می کند.


ماژول ضد فیشینگ ESET Internet Security ابزار ارزشمندی است که می تواند به شما در محافظت از خود در برابر حملات فیشینگ کمک کند. فناوری ضد فیشینگ برای شناسایی و مسدود کردن تلاش‌های فیشینگ طراحی شده است. فیشینگ تکنیکی است که توسط مجرمان سایبری برای فریب دادن کاربران به افشای اطلاعات حساس مانند نام کاربری، رمز عبور یا جزئیات کارت اعتباری با ظاهر شدن به عنوان یک نهاد قانونی، اغلب از طریق ایمیل‌ ها، وب‌سایت‌ ها یا پیام‌ های فریبنده استفاده می‌شود. اگر قبلاً از ضد فیشینگ ESET استفاده نمی کردید، توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید.


آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی و سایر محصولات Eset محافظت ضد فیشینگ را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد صفحات وب را که برای توزیع محتوای فیشینگ شناخته شده اند مسدود کنید. ما قویاً توصیه می کنیم که Anti-Phishing را فعال بگذارید ( Anti-Phishing به طور پیش فرض فعال است ).


هشدار احتمالی تلاش برای فیشینگ


هنگامی که به یک وب سایت فیشینگ دسترسی پیدا می کنید، اعلان زیر را در مرورگر وب خود دریافت خواهید کرد. با کلیک بر روی Ignore threat ( در نسخه 8 و پیش از آن، Proceed to the site ) می توانید بدون دریافت پیام هشدار به وب سایت دسترسی پیدا کنید. توصیه نمی شود به وب سایتی بروید که به عنوان یک وب سایت احتمالی فیشینگ شناسایی شده است.


ضد فیشینگ در نود 32


- هنگام تلاش برای بازدید از یک وب سایت یا دامنه خاص ، اخطار "هشدار: تهدید احتمالی فیشینگ" را دریافت می کنید

- نحوه حذف سایت فیشینگ از اسکن

- چگونه می توان Anti-Phishing را فعال یا غیرفعال کرد


نحوه بررسی وضعیت محافظت ضد فیشینگ نود 32


برای بررسی وضعیت حفاظت از فیشینگ خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در پنجره اصلی برنامه ، روی Setup → Internet protection کلیک کنید.


فعال سازی ضد فیشینگ در آنتی ویروس نود 32


2. اگر محافظت در برابر ضد فیشینگ فعال باشد ، نوار لغزنده سبز است و Enabled در قسمت Anti-Phishing protection نمایش داده می شود.


Anti-Phishing نود32


3. اگر محافظت در برابر ضد فیشینگ فعال نباشد ، نوار لغزنده قرمز است و برای همیشه Disabled یا Paused در قسمت محافظت در برابر ضد فیشینگ نمایش داده می شود. برای فعال کردن دوباره محافظت در برابر ضد فیشینگ ، مراحل زیر را دنبال کنید.


تست Anti-Phishing


برای آزمایش عملکرد ضد فیشینگ ، پیوند زیر (URL) در مرورگر وب خود باز کنید:


https://www.amtso.org/check-desktop-phishing-page


برای دیدن فعالیت ضد وب فیشینگ و محافظت از طریق ایمیل Tools → Log files → Filtered websites کنید. وب سایت های فیلتر شده را بررسی کنید. این شامل اطلاعات با پیوندهای بازدید شده (URL ها) است که پیدا شده است.


ضد فیشینگ را مجدد فعال کنید


1. روی Setup → Internet protection کلیک کنید.


فعال سازی ضد فیشینگ در آنتی ویروس Eset


2. روی نوار لغزنده کنار Anti-phishing protection کلیک کنید.


فعال کردن قابلیت ضد فیشینگ در آنتی ویروس NOD32


وب سایت ها را به لیست سفید اضافه کنید


لیست سفید فهرستی از وب‌سایت‌ هایی است که معمولاً توسط ESET مسدود می‌شوند، اما به این دلیل که شما به آنها اجازه داده‌اید قابل دسترسی هستند. وب‌سایت‌ های احتمالی فیشینگ که در لیست سفید قرار گرفته‌ اند پس از چند ساعت به‌ طور پیش‌فرض از لیست سفید منقضی می‌شوند. برای اجازه دسترسی دائمی به وب سایت فیشینگ بالقوه بدون وقفه از محصول ESET خود، مراحل زیر را دنبال کنید:


1. F5 را روی صفحه کلید خود فشار دهید تا به Advanced setup دسترسی پیدا کنید.

2. روی Web and EmailWeb access protection کلیک کنید، URL Address Management را گسترش دهید و روی Edit کلیک کنید.


چگونه می توان Anti-Phishing را در نود 32 فعال یا غیرفعال کرد


3. List of addresses excluded from content scan را انتخاب و بر روی Edit کلیک کنید.


Anti-Phishing در نود32 چیست؟


4. از پنجره Edit list روی Add کلیک کنید و آدرس URL را تایپ کنید. برای ذخیره تغییرات و خروج از تنظیمات پیشرفته، در هر یک از پنجره‌های باز روی OK کلیک کنید.


فعال کردن قابلیت ضد فیشینگ


5. با دسترسی به این URL، دیگر اعلان تهدید از محصول ESET خود دریافت نخواهید کرد.

در اینجا چند تکنیک متداول استفاده شده توسط نرم افزار آنتی ویروس ESET برای مبارزه با فیشینگ آورده شده است:


بررسی اعتبار وب سایت : نرم افزار آنتی ویروس ممکن است از پایگاه داده وب سایت های مخرب شناخته شده استفاده کند یا از الگوریتم های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل URL های وب سایت و تعیین قابل اعتماد بودن آنها استفاده کند. اگر یک وب سایت فیشینگ مشکوک یا شناخته شده شناسایی شود، آنتی ویروس دسترسی را مسدود می کند یا هشداری را به کاربر نمایش می دهد.

اسکن لینک : وقتی روی پیوندی در ایمیل یا صفحه وب کلیک می‌کنید، نرم‌ افزار آنتی ویروس ممکن است آن را در زمان واقعی اسکن کند تا الگوهای فیشینگ شناخته شده یا نشانه‌ هایی از قصد مخرب را بررسی کند. اگر تلاشی برای فیشینگ شناسایی شود، آنتی ویروس به شما هشدار می دهد یا دسترسی به سایت را مسدود می کند.

محافظت از ایمیل : نرم افزار آنتی ویروس اغلب با کلاینت های ایمیل ادغام می شود تا پیام های دریافتی و پیوست ها را برای تلاش های فیشینگ اسکن کند. محتوا، سرصفحه‌ ها و پیوند های درون ایمیل‌ ها را بررسی می‌کند تا تهدیدات احتمالی فیشینگ را شناسایی کرده و از تعامل شما با آنها جلوگیری کند.

پایگاه‌ های اطلاعاتی ضد فیشینگ : برنامه‌ های آنتی ویروس پایگاه‌ های اطلاعاتی وب‌ سایت‌ های فیشینگ شناخته‌ شده، آدرس‌های ایمیل یا سایر شناسه‌ هایی که معمولاً با حملات فیشینگ مرتبط هستند را به‌ روزرسانی می‌کنند. این پایگاه‌ های اطلاعاتی به شناسایی و مسدود کردن تلاش‌ های جدید فیشینگ بر اساس الگوها و اکتشافات کمک می‌کنند.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که نرم‌ افزار آنتی‌ ویروس محافظت مؤثری در برابر بسیاری از تلاش‌های فیشینگ ارائه می‌کند، اما همیشه احتیاط و پیروی از بهترین شیوه‌ ها برای ایمن ماندن آنلاین ضروری است. این شامل احتیاط در مورد ایمیل های مشکوک، کلیک نکردن بر روی لینک های ناشناس، و تایید مشروعیت وب سایت ها قبل از وارد کردن هرگونه اطلاعات حساس است.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد