نحوه فعال سازی ESET Banking & Payment protection در نود 32

ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium محافظت از پرداخت را تضمین می کنند که از همه معاملات آنلاین در یک محیط مطمئن و امن محافظت می شود.



آموزش ESET Banking & Payment protection در نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ESET Banking and Payment Protection یک راه حل امنیتی است که به محافظت از تراکنش های بانکی و پرداخت آنلاین شما در برابر کلاهبرداری و بدافزار کمک می کند. این کار را با اسکن فعالیت آنلاین شما برای فعالیت مشکوک، مسدود کردن وب سایت های مخرب و محافظت از اطلاعات مالی شما انجام می دهد. برخی از مزایای استفاده از این قابلیت بسیار کارامد عبارتند از:


ESET Banking & Payment protection



محافظت در برابر کلاهبرداری آنلاین: ESET Banking and Payment Protection به محافظت از تراکنش های بانکی و پرداخت آنلاین شما در برابر کلاهبرداری کمک می کند. این کار را با اسکن فعالیت آنلاین شما برای فعالیت مشکوک انجام می دهد، مانند تلاش برای ورود به حساب های شما از دستگاه های غیرمجاز. اگر فعالیت مشکوکی را شناسایی کند، تلاش را مسدود کرده و به شما اطلاع خواهد داد.

محافظت در برابر بدافزار: ESET Banking and Payment Protection به محافظت از رایانه شما در برابر بدافزارها مانند ویروس‌ها، تروجان‌ها و باج‌افزارها کمک می‌کند. بدافزار می تواند اطلاعات مالی شما را بدزدد، به رایانه شما آسیب برساند یا حتی کنترل رایانه شما را در دست بگیرد. ESET Banking and Payment Protection می تواند با اسکن رایانه شما برای بدافزار و حذف آن در صورت یافتن بدافزار، از شما در برابر این تهدیدات محافظت کند.

حفاظت از اطلاعات مالی شما: حفاظت از بانکداری و پرداخت آنتی ویروس Eset به محافظت از اطلاعات مالی شما مانند شماره کارت اعتباری و رمز عبور کمک می کند. وقتی اطلاعات مالی شما را وارد فرم های آنلاین می کنید، این کار را با رمزگذاری اطلاعات مالی شما انجام می دهد. این امر سرقت اطلاعات مالی شما را برای مجرمان بسیار دشوارتر می کند.

آسودگی خاطر در پرداخت آنلاین: ESET Banking and Payment Protection می‌تواند خیال شما را راحت کند که بدانید از تراکنش‌های بانکی و پرداخت آنلاین شما محافظت می‌شود. می تواند به شما کمک کند از هزینه های مالی و عاطفی کلاهبرداری و بدافزار جلوگیری کنید.


اگر نگران امنیت تراکنش‌های بانکی و پرداخت آنلاین خود هستید، ESET Banking and Payment Protection گزینه خوبی برای بررسی است. این می تواند از شما در برابر کلاهبرداری، بدافزار و سایر تهدیدات آنلاین محافظت کند، ESET Internet Security و ESET Smart Security Premium هر کدام شامل فهرست داخلی از وب‌سایت‌های از پیش تعریف‌شده هستند که مرورگر محافظت‌شده ESET را فعال می‌کنند. مرورگر ایمن ارتباط بین صفحه کلید و مرورگر شما را رمزگذاری می‌کند تا امنیت بیشتری در برابر کیلاگرها برای تراکنش‌های بانکی، شماره کارت اعتباری و سایر داده‌های شخصی حساس فراهم کند.


مشکلات شناخته شده :


     ✔ برخی از نسخه های قدیمی 64 بیتی Chrome ممکن است پشتیبانی نشوند - ما نسخه جدیدی از مرورگر را توصیه می کنیم.

     ✔ مرورگری که از محیط Windows Metro ایجاد شده پشتیبانی نمی شود.

     ✔ Windows XP x64 پشتیبانی نمی شود


مرورگر ایمن حفاظت از بانک و پرداخت آنتی ویروس نود 32 را باز کنید


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Banking & Payment protection کلیک کنید. از طرف دیگر، می‌توانید برنامه حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET را از روی دسکتاپ خود باز کنید.


عال کردن قابلیت بانکداری ایست نود32



3. مرورگر ایمن ESET Banking & Payment Protection با حاشیه سبز رنگ اطراف آن و برچسب Secured by ESET در سمت راست پنجره مرورگر باز می شود. برای اطلاعات بیشتر و منوی تنظیمات، روی لوگوی ESET کلیک کنید، یا برای بستن روی نماد X کلیک کنید تا محافظت مرورگر ایمن خاموش شود.


نحوه فعال سازی ESET Banking & Payment protection در نود 32



پروتکل دسکتاپ از راه دور

اگر با استفاده از پروتکل دسکتاپ از راه دور (RDP) به مرورگر ایمن حفاظت شده بانکداری و پرداخت ESET دسترسی دارید، یک اعلان در پنجره مرورگر نمایش داده می شود.


اموزش نصب مرورگر محافظ نود 32



به وب سایت بانکی خود دسترسی داشته باشید


ESET Smart Security Premium و ESET Internet Security حاوی لیستی از وب‌سایت‌های از پیش تعریف‌شده هستند که اعلان حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET را فعال می‌کنند.


به بانکداری یا وب سایت پرداخت دلخواه خود دسترسی داشته باشید. اگر وب‌سایت در فهرست از پیش تعریف‌ شده وب‌سایت‌ها باشد، حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید وب‌سایت را با مرورگر ایمن باز کنید یا خیر. قبل از اینکه ادامه دهید، از بین دو تنظیماتی که در زیر توضیح داده شده است، گزینه Yes, open safe browser را کلیک کنید.


Remember choice for this website - مرورگر ایمن حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET دفعه بعد که از این وب سایت بازدید می کنید به طور خودکار باز می شود.

Ask every time - حفاظت از بانکداری و پرداخت ESET را خواهید دید با محافظت بیشتر به مرور ادامه دهید؟ هر بار که به این وب سایت پیمایش می کنید، درخواست دهید.


فعال کردن ESET Banking & Payment protection در نود 32


وب سایت های بانکی را اضافه یا حذف کنید


می‌توانید یک وب‌ سایت اضافه کنید یا فهرستی از وب‌ سایت‌های محافظت‌ شده را ویرایش کنید که به‌طور خودکار مرورگر ایمن بانکداری و پرداخت پرداخت ESET را باز می‌کنند.

1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود.

3. روی Web and Email → Banking & Payment protection کلیک کنید و برای فعال کردن آن، روی ضامن کنار گزینه Enable protected websites redirection کلیک کنید. مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید. پس از راه اندازی مجدد مرورگر، روی Edit در کنار Protected websites کلیک کنید.


برنامه eset banking & payment protection چیست


4. در پنجره Protected websites روی Add کلیک کنید و صفحه وب‌سایت بانکی را در فیلد مربوطه تایپ یا کپی / پیست کنید. برای ویرایش یا حذف وب‌سایت‌های موجود در صورت نیاز، روی «Edit » یا «Delete » کلیک کنید. در پنجره Add website نحوه باز کردن وب سایت را انتخاب کنید (در این مثال، مرورگر امن Secured browser انتخاب شده است). برای بستن پنجره ها و خروج از تنظیمات پیشرفته، روی OK → OK → OK کلیک کنید.


ESET Banking & Payment protection در نود 32


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد