نحوه فعال یا غیرفعال کردن فایروال Firewall در نود 32

فایروال ترافیک ورودی و خروجی را کنترل می کند و امکان می دهد کنترل کنید کدام برنامه ها و فرآیندها می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند



فعال و غیرفعال کردن فایروال Firewall در Eset



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ESET یک شرکت امنیت سایبری معروف است که طیف وسیعی از محصولات امنیتی از جمله راه حل های آنتی ویروس و فایروال را ارائه می دهد. آنتی ویروس ESET Internet Security یک نرم افزار امنیتی جامع است که آنتی ویروس را با فایروال ارائه می کند تا از رایانه یا شبکه شما در برابر تهدیدات آنلاین مختلف محافظت کند. در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی فایروال آنتی ویروس ESET آورده شده است:


Firewall نود32 چیست


Antivirus Protection : فایروال آنتی ویروس ESET اسکن و شناسایی بدافزار ها، ویروس‌ ها، باج‌افزار ها، جاسوس‌ افزار ها و سایر تهدیدات مخرب را در زمان واقعی فراهم می‌کند. از روش های اکتشافی پیشرفته و تشخیص مبتنی بر امضا برای شناسایی و مسدود کردن تهدیدات شناخته شده و ناشناخته استفاده می کند.

Firewall Protection: فایروال داخلی ترافیک شبکه ورودی و خروجی را کنترل می کند و به شما امکان می دهد کنترل کنید کدام برنامه ها و فرآیندها می توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به سیستم شما کمک می کند و از حملات مبتنی بر شبکه محافظت می کند.

Network Attack Protection : فایروال آنتی ویروس ESET شامل مکانیسم‌ های محافظت از حمله شبکه است که فعالیت‌ های مشکوک شبکه، مانند اسکن پورت، حملات brute-force و سوء استفاده‌ های شبکه را شناسایی و مسدود می‌کند.

Web Protection: این نرم افزار همچنین ویژگی های محافظت از وب را ارائه می دهد که به شما کمک می کند هنگام مرور اینترنت ایمن بمانید. وب سایت های مخرب، تلاش های فیشینگ و سایر تهدیدات مبتنی بر وب را مسدود می کند تا فعالیت های آنلاین ایمن را تضمین کند.

Anti-Phishing : فایروال آنتی ویروس ESET دارای قابلیت‌ های ضد فیشینگ است که وب‌ سایت‌ های کلاهبرداری را که سعی در سرقت اطلاعات حساس شما، مانند اعتبار ورود به سیستم یا جزئیات مالی دارند، شناسایی و مسدود می‌کند.

Device Control : این ویژگی به شما امکان می دهد دستگاه های خارجی متصل به رایانه خود مانند درایوهای USB را مدیریت و کنترل کنید تا از انتشار بدافزار از طریق رسانه های قابل جابجایی جلوگیری کنید.


می توانید در آنتی ویروس نود 32 قانونی ایجاد کنید تا تمام اتصالات از طریق TCP و UDP باز شود. با استفاده از این روش سیستم تشخیص نفوذ (IDS) فعال خواهد ماند اما به شما توصیه می کنیم که فایروال را همیشه فعال نگه دارید به جز در هنگام تشخیص / عیب یابی مشکلات سیستم.


همیشه فایروال را دوباره فعال کنید


به یاد داشته باشید که پس از اتمام عیب یابی یا نصب سایر برنامه های نرم افزاری، با باز کردن پنجره اصلی برنامه و کلیک بر روی Enable Antivirus and antispyware protection مجدداً محافظت از آنتی ویروس و ضد جاسوس افزار را فعال کنید ( اگر رایانه شما راه اندازی مجدد شود، محافظت آنتی ویروس و ضد جاسوسی به طور خودکار روشن می شود ).


Firewall نود32 چیست


فایروال ESET را تا زمان راه اندازی مجدد سیستم متوقف کنید


برای عیب یابی مشکلات اتصال خود ، مراحل زیر را دنبال کنید تا فایروال را متوقف کنید. غیرفعال کردن فایروال توصیه نمی شود مگر بصورت موقت.

1. محصول Windows ESET خود را باز کنید.

2. روی Setup → Network protection کلیک کنید.


فعال کردن فایروال نود 32


3. روی ضامن کنار Firewall کلیک کنید.

4. Pause تا راه اندازی مجدد را انتخاب کنید و روی Apply کلیک کنید. فایروال ESET تا دفعه بعدی که رایانه خود را مجدداً راه اندازی می کنید متوقف می شود.


فعال کردن فایروال Firewall در آنتی ویروس نود 32


هنگامی که فایروال ESET متوقف می شود، وضعیت حفاظت قرمز می شود تا نشان دهد که حداکثر حفاظت تضمین نشده است و رایانه شما در برابر تهدیدات آسیب پذیر است.


نحوه فعال کردن فایروال اینترنت سکیوریتی نود 32


یک قانون برای اجازه دائمی تمام ترافیک شبکه ایجاد کنید


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET Windows خود را باز کنید.

2. کلید F5 را فشار دهید تا تنظیمات پیشرفته باز شود.

3. روی Protections → Network access protection کلیک کنید و Firewall را گسترش دهید. در منوی کشویی Filtering mode گزینه Interactive را انتخاب کنید.


ایجاد قانون برای اجازه دائمی تمام ترافیک شبکه در نود 32


4. در کنار Rules روی Edit کلیک کنید.


غیر فعال کردن فایروال اینترنت سکیوریتی نود32


5. روی Add کلیک کنید. در قسمت Name یک نام برای قانون خود تایپ کنید. Action را باز کرده و Allow را انتخاب کنید.


تنظیمات فایروال eset برای شبکه


6. Direction را باز کرده و Both را انتخاب کنید. روی OK کلیک کنید.


فعال کردن فایروال اینترنت سکیوریتی نود32


7. روی More filters کلیک کنید، روی گزینه Hide built-in (pre-defined) rules کلیک کنید تا فیلترها غیرفعال شوند و سپس روی Apply کلیک کنید.


Firewall آنتی ویروس


8. به انتهای لیست بروید و قانونی را که ایجاد کرده اید انتخاب کنید. روی فلش بالا کلیک کنید. این قانون شما را به بالا منتقل می کند و از اجرای آن اطمینان حاصل می کند.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد