مقایسه آنتی ویروس Bitdefender با Avast کدام آنتی ویروس بهتر است؟

این مسابقه شایسته نام نبرد تایتان ها است. بیت دیفندر اغلب بهترین سرویس آنتی ویروس در نظر گرفته می شود. سپس Avast است،



Bitdefender در مقابل Avast کدام آنتی ویروس بهتر است؟



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت مشاهده مقایسه بهترین آنتی ویروس ها بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:مقایسه بهترین آنتی ویروس

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




این مسابقه شایسته نام نبرد تایتان ها است. بیت دیفندر اغلب بهترین آنتی ویروس در نظر گرفته می شود. سپس Avast است، شرکتی که آنقدر بزرگ است که ارائه دهندگان کوچکتر سایبری را برای صبحانه می خورد و آنها را در زیرساخت های خود می گنجاند. هر دو ارائه دهنده نسخه رایگان دارند، هر دو به دلیل محصولات خود شناخته شده هستند. سوال باقی می ماند: کدام یک پیروز است؟ بنابراین در این مقایسه Bitdefender و Avast به نقاط قوت و ضعف هر ارائه‌ دهنده در دسته‌هایی مانند ویژگی‌ها، محافظت از بدافزار، قیمت‌گذاری، برنامه‌ها و پشتیبانی مشتری می‌پردازم. پس از این مطالعه کوتاه، ایده بسیار بهتری خواهید داشت که کدام یک بهتر است و چرا.


Bitdefender در مقابل Avast: کدام محافظت بهتری ارائه می دهد؟

یکی از سخت ترین چیزها برای مقایسه بین دو آنتی ویروس، قابلیت های محافظتی آنهاست. کیفیت آنتی ویروس نه تنها به توانایی شناسایی و حذف بدافزار بستگی دارد. بلکه می‌خواهید مطمئن شوید که سرویس شما فقط فایل‌های مضر را حذف می‌کند و داده‌های مهم سیستم را حذف نمی‌کند. طبق داده‌های موسسه AV-TEST، وقتی صحبت از محافظت به میان می‌آید، هر دو Avast و Bitdefender در ویندوز 6 امتیاز و در مک امتیاز 5.5 کسب می‌کنند. بنابراین، منصفانه است که بگوییم که باید انتظار عملکرد تقریباً مشابهی را داشته باشید، هر کدام که انتخاب کنید. با این گفته Bitdefender لیست ویژگی های دفاعی جامع تری را ارائه می دهد که آن را از لبه بالاتری قرار می دهد.


حفاظت از بدافزار

قابلیت‌های Avast برای محافظت از شما در برابر بدافزارها به شدت به نسخه اشتراک شما بستگی دارد. این به این دلیل است که Avast به شدت بر روی اسکن‌های مکرر پس‌ زمینه برای تهدیدهایی که از قبل در داخل سیستم هستند تمرکز می‌کند. با نسخه پولی تمرکز بسیار بیشتری روی حفاظت از شبکه وجود دارد.


مقایسه آنتی ویروس Bitdefender با Avast


تا حدودی همین امر در مورد Bitdefender نیز صدق می کند، با این حال این سرویس حتی در ابتدایی ترین نسخه خود، ابزارهای ایمنی شبکه بسیار بهتری دارد. بنابراین تنها با اسکنر آنتی ویروس و محافظت بلادرنگ باقی نخواهید ماند. چندین ابزار وجود دارد که به شما کمک می کند از اسکن های مکرر جلوگیری کنید. این نه تنها در منابع دستگاه شما بلکه در زمان شما نیز صرفه جویی می کند.


آنتی ویروس Bitdefender یا Avast


جایی که Bitdefender عقب است در اسکن های پس زمینه است. برای تکمیل یک اسکن کامل سیستم با Bitdefender حدود دو برابر زمانی که در Avast طول می کشد، زمان نیاز است. واحد آزمایشی ما یک درایو SSD 256 گیگابایتی نسبتاً نامرتب دارد و اسکن آن تقریباً دو ساعت طول کشید. تفاوت با اسکن های سریع چندان زیاد نیست، اما Avast فقط کمی بهتر عمل می کند. اگرچه یک نقطه ضعف این است که وقتی با Avast اسکن می کنید، تقریباً نمی توانید کار دیگری با دستگاه خود انجام دهید. با Bitdefender مقداری ذخیره سیستم باقی می‌ماند، بنابراین می‌توانید اخبار را مرور کنید یا ایمیلی بنویسید بدون اینکه سیستم شما کند شود.


حفاظت فایروال

هر دو ارائه دهنده دارای جعبه ابزار امنیت شبکه هستند. تصور این است که Avast زمان زیادی را صرف کرد تا رابط محافظت از شبکه خود را زیبا جلوه دهد و عملکرد آن را فراموش کرد. شما می توانید اسکن های مختلفی انجام دهید، اما به ندرت چیز مفیدی به شما می گویند. در بیشتر موارد، این سرویس نمی تواند تشخیص دهد که آیا برخی از دستگاه های ناشناخته در شبکه مخرب هستند یا خیر.


مقایسه بیت دیفندر با Avast


Bitdefender در مورد سفارشی سازی فایروال نیز هیچ چیز شگفت انگیزی ندارد. صرف نظر از این، کل ویژگی اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد و در پس زمینه کار می کند. فقط می‌توانید آن را راه‌ اندازی کنید و فراموش کنید تا زمانی که اعلانی دریافت کنید که می‌خواهید به یک اتصال مشکوک دسترسی پیدا کنید. به طور کلی، فایروال بیت دیفندر کمی کاربردی تر و راحت تر است.


کدام ویژگی های بهتری دارد - Bitdefender یا Avast؟

واضح است که Bitdefender ( که در رتبه شماره 1 در لیست بهترین آنتی ویروس ما قرار دارد ) آنقدر از Avast جلوتر است که به سختی یک رقیب است. وقتی از منظر پشتیبانی از چند پلتفرم به آن نگاه کنیم، Avast در ارائه این ویژگی به دستگاه های اپل تا حدودی بهتر است. با این حال، ویندوز بیشتر به نرم افزار آنتی ویروس نیاز دارد، بنابراین، ما آن ویژگی ها را مهم تر می دانم.


ویژگی های Bitdefender و Avast


Bitdefender’s Network Threat Prevention یک ابزار امنیتی اینترنتی است که از شبکه خانگی شما در برابر آسیب پذیری های شناخته شده، سوء استفاده ها، URL های بات نت و سایر تهدیدات مشابه محافظت می کند. به طور مشابه Avast امنیت شبکه Wifi را ارائه می دهد. در اصل این یک ابزار نظارتی است که اطمینان می دهد هیچ عامل مخربی در همان شبکه وجود ندارد. همچنین شامل محافظت از کش DNS است.


Bitdefender و Avast هر دو محافظت باج افزار را ارائه می دهند. وقتی صحبت از بیت دیفندر به میان می‌آید، این برنامه همچنین از مهمترین فایل‌ های شما کپی می‌کند و امکان بازیابی آن‌ها را در صورت تبدیل شدن به قربانی باج‌ افزار فراهم می‌کند. در مورد نرم افزارهای قدیمی نه با Bitdefender و نه Avast اشتباه نخواهید کرد. ویژگی ارزیابی آسیب‌ پذیری Bitdefender شبکه - ویژگی‌های دستگاه - نرم‌ افزار مورد استفاده شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و یک گزارش امنیتی شخصی‌ شده به شما ارائه می‌دهد که نکاتی را در مورد اینکه چگونه می‌توانید حتی خود را ایمن‌ تر کنید به شما ارائه می‌دهد. به طور مشابه Avast یک نرم افزار به روز رسانی دارد که برنامه های شما را به طور خودکار به روز می کند.


علاوه بر این Bitdefender و Avast هر دو دارای یک ویژگی بهینه سازی یا یک پاک کننده رجیستری هستند که مقداری فضا را خالی می کند و راه اندازی شما را کمی کارآمدتر می کند. اگر نگران ردیاب‌ ها هستید، از ویژگی Anti-ردیاب Bitdefender قدردانی خواهید کرد. این یک مسدود کننده همه منظوره است که برای به حداقل رساندن ردیابی که هنگام مرور وب با آن مواجه می شوید طراحی شده است. به طور مشابه Avast همچنین یک ابزار ضد ردیابی را در برنامه Premium خود ارائه می دهد.


بیت دیفندر بهتر است یا آواست


اگر گهگاه نیاز به استفاده از VPN دارید، تمام نسخه های Bitdefender دارای VPN هستند. مسلماً به 200 مگابایت در روز محدود است، اما همچنان در شرایط خاص مفید است. اکنون اگر می خواهید VPN با Avast داشته باشید، باید در Avast Ultimate سرمایه گذاری کنید. مانند اکثر برنامه های ضد بدافزار Bitdefender و Avast یک فایل خردکن ارائه می دهند. این ابزاری است که به شما امکان می دهد فایل ها را بدون امکان بازیابی آنها حذف کنید. در مواردی که با حجم زیادی از داده های خصوصی شخصی کار می کنید بسیار مفید است.


یکی از ویژگی های ضروری امروزه محافظت از وب کم و میکروفون است که توسط Avast و Bitdefender ارائه می شود. تمام درخواست های مشکوک به دوربین یا میکروفون شما را رد می کند. به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که هیچ کس به مکالمه شما گوش نمی دهد یا از طریق وب کم از شما جاسوسی نمی کند. همچنین ممکن است ابزارهای Anti-Theft Bitdefender را دوست داشته باشید - مجموعه ای از اقدامات ضد سرقت که از قفل کردن دستگاه شما تا ردیابی مکان آن را شامل می شود. این به ویژه مفید است زیرا در همه انواع دستگاه ها در دسترس است. در ضمن Avast چنین قابلیتی را فقط در اندروید ارائه می دهد.


یه چیز جالب دیگه هم هست هر دو برنامه آنتی ویروس دارای یک مرورگر هستند که ممکن است برای شما بسیار مفید باشد. در مورد Bitdefender، مرورگر Safepay را دریافت می کنید که با در نظر گرفتن پرداخت های ایمن ساخته شده است. در همین حال Avast دارای مرورگر امن Avast است که تبلیغات و ردیاب ها را مسدود می کند. ویژگی های منحصر به فرد - پس از مشاهده جدولی که ویژگی های منحصر به فرد را نشان می دهد، ممکن است متوجه شوید که بیت دیفندر بسیار بیشتر از Avast ارائه می دهد.


بیت دیفندر یا آواست


به عنوان مثال دارای یک ویژگی به نام Rescue Environment است – ابزاری برای حذف بدافزار که کار را هنگام راه اندازی مجدد دستگاه انجام می دهد. این یک ویژگی ضروری است زیرا نمی توانید برخی از انواع روت کیت ها را هنگام بوت شدن در سیستم حذف کنید، جایی که اکثر اسکن های سیستم خود را انجام می دهید. در مرحله بعد Bitdefender تشخیص می دهد که شما با دستگاه خود چه می کنید تا حالت های خاصی را تغییر دهد تا در هنگام تماشای یک فیلم یا بازی کردن، شما را آزار ندهد. این پروفیل های قابل تنظیم نامیده می شود.


بیت دیفندر یا آواست کدام بهتر است


همچنین یک فیلتر ایمیل اضافی سازگار با اکثر صندوق های پستی محبوب وجود دارد. با استفاده از آن، می توانید فیلترهای اسپم را برای فیلتر کردن ایمیل های ناخواسته تنظیم کنید. در صورت نیاز می‌توانید از کنترل‌های والدین Bitdefender نیز استفاده کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد محدودیت‌های دستگاه هوشمند را تنظیم کنید و نحوه استفاده از دستگاه و صفحات وب موجود را کنترل کنید. اگر ابزار کنترل‌های والدین Avast می‌خواهید، باید یک برنامه کاملاً مجزا تهیه کنید که فقط با اندروید و iOS سازگار است.


با این حال یک ویژگی وجود دارد که فقط Avast از آن برخوردار است. به آن Secure sandbox می‌گویند. اگر برنامه مشکوکی را دانلود کرده اید، می توانید آن را در یک باکس ایزوله اجرا کنید تا مطمئن شوید که ایمن است یا خیر. به سایر فایل‌های سیستم سرایت نمی‌کند، بنابراین روشی مناسب برای بررسی است. در آخر نتیجه گیری قابلیت های آنتی ویروس بیت دیفندر و آواست به طور کلی مشابه هم هستند، اما از لحاظ قیمت بیت دیفندر به مراتب از آواست پایین تر. نکته بعدی آواست در ایران خدمات نمیدهد و برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید آی پی خود را تغییر دهید. اما در نهایت انتخاب هر کدام از این 2 نرم افزار بسیار محبوب به استفاده کننده بستگی دارد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد