مقایسه آنتی ویروس نود 32 با کسپرسکی

آنتی‌ ویروس نود 32 و کسپرسکی در موارد مهمی مانند محافظت از بدافزار و تأثیر بر عملکرد سیستم، همتراز با یکدیگر هستند.



Kaspersky یا ESET کدام آنتی ویروس؟



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت مشاهده مقایسه بهترین آنتی ویروس ها بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:مقایسه بهترین آنتی ویروس

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ما در این مقاله مقایسه نهایی Kaspersky در مقابل ESET را برای شما گردآوری کردیم.

آمارها نشان می دهد که افراد تقریباً 10.5 ساعت در روز از اینترنت استفاده می کنند - برای موارد مختلف از تماشای فیلم گرفته تا مطالعه و کار و معاشرت. البته بسیاری از کارهایی که ما به‌صورت آنلاین با استفاده از تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های خود انجام می‌دهیم ضروری هستند و نمی‌توانید برای همیشه آفلاین شوید. اما احتیاط کلید است. و همانطور که می گویند، زیاده روی در هر چیزی به هیچ وجه خوب نیست. علاوه بر این اتکای ما به رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه - ما را بیش از هر زمان دیگری در برابر تهدیدات دیجیتال آسیب‌پذیر کرده و داده‌ها و حریم خصوصی ما را به خطر انداخته است.


آیا می دانید که در سال گذشته بیش از 5.6 میلیارد حمله بدافزار در جهان ثبت شده است؟ این آمار در گزارش تهدید سایبری SonicWall 2021 منتشر شد. نگران‌کننده‌ تر این است که این گزارش نشان می‌دهد که تعداد حملات باج‌ افزار در سال گذشته به اوج جدیدی رسیده و با افزایش 62 درصدی به نزدیک به 305 میلیون نفر رسیده است. دو عامل اصلی که به افزایش حملات باج‌ افزار کمک کرد، تأثیرات همه‌گیری کووید - 19 در سراسر جهان و رکورد بالای قیمت ارزهای دیجیتال بود. بنابراین همه ما باید بیشتر مراقب باشیم تا از حملات بدافزا - خود و عزیزانمان جلوگیری کنیم زیرا همیشه ایمن بودن بهتر از متاسف بودن است.


با پیروی از تکنیک‌های امنیت سایبری آزمایش‌ شده مانند به‌ روز نگه‌ داشتن برنامه‌ هایتان، حذف نرم‌افزارهای قدیمی که استفاده نمی‌کنید، قبل از کلیک کردن بر روی هر پیوندی، ایمیل‌ها را با دقت بخوانید، از گذرواژه‌های قوی استفاده کنید، بیشتر تهدیدات دیجیتالی را خنثی کنید. وقتی کارتان تمام شد از یک وب سایت خارج شوید و غیره. با این حال واقعیت غم انگیز این است که این همه دقت و اقدامات ایمن نمی تواند 100 درصد محافظت را تضمین کند. آنچه شما نیاز دارید نرم افزار آنتی ویروس قابل اعتمادی است که هم از تهدیدات دیجیتال رایج و هم در حال ظهور جلوگیری می کند. علاوه بر این برنامه‌های آنتی‌ویروس امروزی فراتر از محافظت از بدافزارها هستند و ویژگی‌هایی مانند مدیر رمز عبور، خردکننده فایل، کنترل‌های والدین، حفاظت از سرقت هویت، پشتیبان‌گیری ابری و موارد دیگر را ارائه می‌کنند.


در این مقایسه دقیق ما قصد داریم کسپرسکی را در مقابل ESET قرار دهیم تا ببینیم کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است. ما هر دو محصول را از نظر جنبه‌های مهم مختلف، از جمله ویژگی‌ها، محافظت از بدافزار، تأثیر بر عملکرد سیستم، رابط کاربری و محبوبیت ارزیابی خواهیم کرد. Kaspersky گزینه بهتری است زیرا ویژگی های مرتبط با حفاظت و ابزارهای اضافی بیشتری را در مجموعه های امنیتی خود نسبت به ESET ارائه می دهد. آزمایش‌های مستقل ثابت می‌کنند که هر دو نرم‌افزار محافظت عالی از بدافزار را با حداقل تأثیر بر عملکرد سیستم ارائه می‌کنند.


1. ویژگی های آنتی ویروس

بیایید ابتدا نگاهی به ویژگی های کسپرسکی بیندازیم.


مجموعه محصولات امنیتی کسپرسکی با نرم افزار Kaspersky Free شروع می شود که فقط با پلتفرم ویندوز سازگار است. این نرم‌افزار رایگان در برابر انواع مختلف تهدیدات بدافزار ( مانند ویروس‌ها، کرم‌ها، باج‌افزارها، تروجان‌ها ) محافظت می‌کند، اما بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته مرتبط با حفاظت یا ابزارهای کاربردی را در محصول نخواهید یافت.


اما زمانی که از نسخه رایگان به نسخه پولی کوچ میکنید، در سطوح بالاتر مجموعه دیگری است که فقط ویندوز دارد، به نام آنتی ویروس کسپرسکی. علاوه بر ارائه حفاظت درجه یک در برابر انواع تهدیدات بدافزار، محافظت چندلایه باج افزار، محافظت کامل از مرور وب، اسکنر آسیب پذیری ( بررسی نرم افزارهای قدیمی و سایر آسیب پذیری های قابل سوء استفاده ) و ویژگی حالت بازی ( اعلان ها را به حداقل می رساند ) ارائه می دهد. تجربه کاربری بدون وقفه). یک مجوز از مجموعه، یک سال حفاظت را برای یک رایانه شخصی فراهم می کند.


یکی دیگر از سطوح بالاتر کسپرسکی اینترنت سکیوریتی سازگار با چند پلتفرم است. این شامل همه چیزهایی است که در مجموعه قبلی یافت می‌شود، به‌علاوه یک ابزار فایروال ( ترافیک شبکه مخرب را فیلتر می‌کند و حملات را مسدود می‌کند )، یک مرورگر وب سخت‌شده ( به محافظت از جزئیات مالی شما در هنگام خرید / بانک آنلاین کمک می‌کند ) و یک ماژول کنترل والدین محدود ( بلاک‌های نامناسب محتوا برای کودکان است و به شما امکان می دهد فعالیت های آنلاین آنها را بررسی کنید ). محافظت در برابر جاسوسی وب کم / میکروفون نیز در محصول تعبیه شده است. این مجموعه با رایانه‌های شخصی، مک‌ها و تلفن‌های هوشمند سازگار است و بسته به تعداد دستگاه‌های تحت پوشش طرح، قیمت‌های متفاوتی دارد.


Kaspersky Total Security بسته آنتی ویروس رده بالای این شرکت است که تقریباً از تمام ویژگی ها و ابزارهای پیشرفته ای برخوردار است که می توانید انتظار داشته باشید در یک مجموعه بزرگ پیدا کنید. این شامل همه چیزهایی است که در مجموعه «امنیت اینترنتی» یافت می‌شود، به‌ علاوه یک ابزار مدیریت رمز عبور کامل ( تمام رمزهای عبور و سایر جزئیات شما را در یک انبار امن ذخیره می‌کند )، ابزار «تخریب‌کننده داده» ( به شما امکان می‌دهد فایل‌های محرمانه خود را به‌طور ایمن حذف کنید تا کسی نتواند آنها را بازیابی کنید )، و یک ابزار رمزگذاری ( کمک به ایجاد خزانه های دیجیتالی در درایو خود که در آن می توانید داده های مهم خود را ذخیره کنید ). یک ماژول کنترل کامل والدین نیز به همراه یک ابزار مفید پشتیبان ( به طور خودکار یک نسخه پشتیبان از اطلاعات شما ایجاد می کند) در بسته گنجانده شده است.


حال بیایید نگاهی به مجموعه ویژگی های ESET بیندازیم.


برخلاف کسپرسکی -ESET نسخه رایگان ارائه نمی دهد. محصول اولیه پولی این شرکت برای کاربران خانگی آنتی ویروس ESET NOD32 است که فقط از کاربران رایانه ( ویندوز، macOS و لینوکس ) محافظت می کند. تقریباً در برابر انواع تهدیدات بدافزار محافظت می کند. یک سطح بالاتر مجموعه ESET Internet Security است که از گوشی های هوشمند اندرویدی نیز محافظت می کند.


جدا از محافظت از بدافزارها و حملات باج‌افزار، مجموعه Internet Security از دسترسی هکرها به دستگاه‌های شما جلوگیری می‌کند، شبکه خانگی شما را ایمن نگه می‌دارد و یک مرورگر امن ارائه می‌دهد تا بدون نگرانی به خرید و بانک آنلاین بپردازید. در نهایت ESET Smart Security Premium پیشنهادی بالای این شرکت برای محافظت پیشرفته. این شامل همه چیزهایی است که در مجموعه های قبلی موجود است، به علاوه کنترل های والدین، یک ابزار مدیریت رمز عبور، و ماژول Secure Data ( یک ابزار رمزگذاری که درایوهای مجازی و ایمن ایجاد می کند که می توانید فایل های محرمانه خود را در آن نگهداری کنید ).


2. حفاظت از بدافزار

دفاع ضد بدافزار در قلب یک برنامه آنتی ویروس قرار دارد. اگر یک برنامه آنتی ویروس در شناسایی و حذف تهدیدات بدافزار از دستگاه شما خوب نیست، اصلاً ارزشش را ندارد. یک تهدید بدافزار ممکن است یک نرم افزار شناخته شده باشد، یا ممکن است ناشناخته باشد ( که بدافزار روز صفر نیز نامیده می شود ). قابل درک است که مکان یابی تهدیدات بدافزار روز صفر بسیار دشوارتر است زیرا توسط اسکنرهای سنتی مبتنی بر امضا قابل شناسایی نیستند.


Kaspersky


مقایسه آنتی ویروس کسپرسکی با نود 32


ESET


آنتی ویروس kaspersky یا eset


اکنون بیایید ببینیم که چگونه یک تست انجام شده توسط آزمایشگاه AV-Comparatives به Kaspersky و ESET امتیاز می دهد. این آزمایشگاه دو آزمایش را در این رابطه انجام می‌دهد: تست حفاظت از دنیای واقعی ( که در آن بردار وب است ) و تست محافظت از بدافزار ( که در آن بردارها می‌توانند USB یا درایوهای شبکه باشند که در آن بدافزار از قبل روی دیسک وجود دارد ).


جدیدترین تست حفاظت از دنیای واقعی در فوریه تا مه 2021 انجام شد. Kaspersky دومین جایزه برتر ADVANCED را دریافت کرد، معادل 2 ستاره از 3. آنتی ویروس به نرخ حفاظت 99.5 درصد دست یافت و 732 نمونه بدافزار از 736 را مسدود کرد. . از سوی دیگر ESET موفق شد 727 نمونه از 736 نمونه را مسدود کند و به میزان موفقیت 98.8 درصد دست یابد. محصول آنتی ویروس برای این عملکرد جایزه STANDARD ( 1 از 3 ستاره ) را دریافت کرد.


تفاوت آنتی ویروس نود 32 با کسپرسکی


در ادامه جدیدترین تست محافظت از بدافزار AV-Comparatives را بررسی خواهیم کرد که نتایج آن در مارس 2021 منتشر شد. از 10013 نمونه بدافزار کسپرسکی 10009 مورد (99.96 درصد) را مسدود کرد که به آن کمک کرد بالاترین رتبه جایزه +ADVANCED را کسب کند. در مقایسه ESET دومین جایزه برتر ADVANCED را دریافت کرد، زیرا در 10 فایل به خطر افتاد و نرخ موفقیت 99.9 درصد را نشان داد.


نقد و بررسی آنتی ویروس نود 32 با آنتی ویروس کسپرسکی


به طور کلی در این رده هستند زیرا هر دو ESET و Kaspersky در مورد محافظت از بدافزار در یک لیگ هستند. در اینجا برنده کسپرسکی


3. عملکرد سیستم

یک محصول آنتی ویروس عالی باید فوق العاده سبک باشد و سرعت کامپیوتر شما را تا حد زیادی کاهش ندهد. ما دوباره به AV-Test و AV-Comparatives مراجعه می کنیم تا ببینیم در این مقوله مهم چگونه عمل می کنند. ارزیابی‌ها میانگین تأثیر یک محصول بر سرعت رایانه را در استفاده روزانه هنگام راه‌اندازی وب‌سایت‌های محبوب، دانلود و نصب برنامه‌های پرکاربرد، کپی کردن فایل‌ها و غیره اندازه‌گیری می‌کنند. در آخرین ارزیابی عملکرد AV-Test، بار دیگر کسپرسکی و ESET امتیاز عالی 6 از 6 را کسب کردند.


Kaspersky


نود32 بهتر است یا کسپرسکی


ESET


نود 32 یا کسپرسکی


در مورد تست عملکرد AV-Comparatives آوریل 2021 هر دو محصول آنتی ویروس همچنان نتایج استثنایی نشان می‌دهند و بالاترین جایزه +ADVANCED را دریافت می‌کنند. با این حال امتیاز تاثیر کسپرسکی (3.4) کمتر از ESET (4.6) بود، که نشان می‌دهد کسپرسکی بهتر است، اگرچه هر دو محصول جایزه مشابهی را دریافت کردند.


مقایسه نود 32 با کسپرسکی


به طور کلی می توان گفت که کسپرسکی و ESET هر دو سبک وزن هستند و سرعت کامپیوتر شما را کاهش نمی دهند.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد