مقایسه و تفاوت نسخه های آنتی ویروس ایست نود 32

ESET Internet Security دارای مجموعه ای از ویژگی های امنیتی ، قابلیت های کاربردی و پیشرفت های فن آوری اسکن در دفاع از زندگی آنلاین شماست.



تفاوت نسخه های آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز بهترین گزینه برای محافظت از رایانه شخصی شماست. تقریباً 20 سال از توسعه فناوری ESET را قادر به ایجاد پیشرفته ترین سیستم ضد ویروس کرده تا بتواند شما را در برابر انواع تهدیدات اینترنتی محافظت کند. ESET Internet Security دارای مجموعه ای از ویژگی های امنیتی ، قابلیت های کاربردی و پیشرفت های فن آوری اسکن در دفاع از زندگی آنلاین شماست. بهترین دفاع شما در برابر ویروس ها ، تروجان ها و سایر انواع بدافزارها - و گزینه برتر برای متخصصان فناوری اطلاعات. مجهز به موتور ThreatSense دارای اکتشافی پیشرفته ، که تهدیدات ناشناخته بیشتری را مسدود می کند.


فرق نود 32 با اینترنت سکیوریتی


جدیدترین نسل آنتی ویروس ESET امنیت شما را به سطح جدیدی می رساند. ساخته شده برای ردیابی ، اسکن سریع ، ویژگی های امنیتی و گزینه های سفارشی سازی را برای امنیت سازگار و شخصی بصورت آنلاین یا آفلاین می کند. ESET Internet Security با محافظت هوشمند چند لایه با ترکیب قابلیت های ضد ویروس ، ضد جاسوس افزار ، فایروال ، ضد روت کیت و ضد اسپم ، رایانه یا لپ تاپ شما را ایمن نگه می دارد. بر اساس آنتی ویروس ESET NOD32 ، از شما در برابر ویروس ها ، کرم ها ، جاسوس افزارها و همه تهدیدهای اینترنتی محافظت می کند. باعث صرفه جویی در منابع و بهبود سرعت کامپیوتر می شود. هنگامی که کار می کنید ، در شبکه های اجتماعی ، بازی های آنلاین و غیره ، در بالاترین سطح محافظت می شوید.

حال تفاوت نسخه آنتی ویروس با نسخه اینترنت سکیوریتی چیست؟

اینترنت سکوریتی و آنتی ویروس چه تفاوت هایی با هم دارند؟ در این مقاله تلاش کرده‌ایم تفاوتهای میان آنتی ویروس و ورژن اینترنتی سکیوریتی را به ساده ترین بیان ممکن توضیح دهیم.


* اما در این مقاله چه میخوانیم؟

* آنتی ویروس چیست؟

* اینترنت سکیوریتی چیست؟


تفاوت آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی


بسیاری از کاربران اینترنت و لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی از ما این سوال را می پرسند که کدام ورژن از آنتی ویروس را تهیه کنیم؟ به طور خلاصه پاسخ این سوال نسخه اینترنت سکیوریتی است. اما برای پاسخ مفصل به این سوال باید کمی به عقب بازگردیم مثلاً سالهایی که هنوز اینترنت زیاد در بین مردم رواج داشت سالهای ۸۰ تا ۹۰ در این سال ها بیشتر رایانه های شخصی هنوز به اینترنت متصل نشده بودند بیشتر انتقال آلودگی های ویروس توسط انتقال از رایانه به رایانه دیگر اتفاق می افتاد. در آن زمان از یک محصول حفاظتی از سیستم استفاده می شود " محصول آنتی ویروس " از زمان قبل ما ایرانی‌ها به محصولات حفاظتی از رایانه ها آنتی ویروس می گفتیم حتی هنوز هم بسیاری از کاربران و حتی متخصصان امور رایانه به صورت تحت‌اللفظی از واژه آنتی ویروس برای تمامی محصولات حفاظتی امنیتی رایانه استفاده می کنند.

آنتی ویروس ها نسبت به حفاظت از سیستم به صورت آفلاین و بدون اینترنت کارکرد دارند و توانایی حفاظت آنلاین در آنها در نظر گرفته نشده است، از سال های ۹۰ به بعد که استفاده ی اینترنت همه گیر شد، شرکت های تولید کننده ی محصولات نرم افزارهای امنیتی یک محصول جدید به نام اینترنت سکیوریتی را به کاربران معرفی کرند این محصول علاوه بر داشتن ویژگی آنتی ویروس توانایی و ایجاد امنیت آفلاین حفاظت از سیستم در حالت آنلاین را نیز دارا بود.


آیا اینترنت سکیوریتی هم آنتی ویروس نود 32 است؟

پاسخ این سوال کاملاً مشهود است اینترنت سکیوریتی نسخه کامل شده این نسخه علاوه بر داشتن ویژگی های آنتی ویروس یعنی حفاظت سیستم در حالت آفلاین ویژگی کنترل امنیت جلوگیری از آلوده شدن سیستم توسط بدافزار های آنلاین را نیز دارا است به بیان دیگر تمامی خروجی‌ها و‌ ورودی های سیتم را در حالت آنلاین بررسی می کند امروزه در صورت نیاز به محصول ضد ویروس حتماً بهتر است از نسخه اینترنت سکوریتی استفاده کنیم.


تفاوت اسمارت سکوریتی و اینترنت سکیوریتی


نکته قابل توجه این است که این نسخه علاوه بر داشتن تمام ویژگی های آنتی ویروس ویژگی امنیتی بالاتر و تامین امنیت علیه حملات آنلاین را نیز داراست. در پایین به برخی از ویژگی های محصول اینترنت سکیوریتی به اختصار می پردازیم :


* داشتن تمام ویژگی های محصول آنتی ویروس

* تامین امنیت علیه حملات آنلاین

کنترل خروجی ها و دسترسی های آنلاین حفاظت از اطلاعات کارت های بانکی و حفاظت از اطلاعات پرداخت.

* جلوگیری از ورود کاربران به سایت های آلوده و نا امن

* جلوگیری از بارگیری کد های ناخواسته

* جلوگیری از هک سیستم

* تشخیص صفحه های جعلی پرداخت

* تشخیص کی لاگر ها (جلوگیری از سرقت اطلاعات کارتهای بانکی)

* جلوگیری از دسترسی هکرها به دوربین و منابع سیستم و بسیاری دیگر از ویژگی های دیگر


پس با خیال راحت به جای فعال کردن نسخه آنتی ویروس نسخه اینترنتی سکیوریتی را انتخاب کنید. با خرید یک لایسنس از سایت نادمارکت می توانید هر نسخه ایی که مایلید را بر روی سیستم خود فعال کنید . چکیده امروزه با نفوذ اینترنت در بین کاربران برای تامین امنیت بیشتر رایانه ها تبلت ها گوشی های تلفن همراه از نسخه کامل امنیت یعنی نسخه اینترنتی به جای نسخه آنتی ویروس استفاده نمایید.


اما تنها تفاوت Smart Security Premium با Internet Security

اسمارت سکیوریتی پریمیوم علاوه بر داشتن تمام امکانت 2 نسخه های بالا حفاظت یوزنیم و پسورد را نیز دارا می باشد . که بطور موقت در ایران در دسترس نمی باشد .

تمام ویژگی های ESET Smart Security Premium و حفاظتی که دریافت می کنید کاملا مشابه حفاظت ESET Internet Security است. و فقط ابزارهای رمز عبور و رمزگذاری فایل ESET Smart Security Premium را نسبت به آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی ارائه می دهد.


خرید لایسنس نود 32 اسمارت سکوریتی


در لیست زیر مقایسه کلی نسخه های آنتی ویروس نود 32 برای شما گردآوری شده است


تفاوت نسخه های آنتی ویروس نود 32تفاوت نسخه های آنتی ویروس Eset


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد