نحوه بازیابی فایل های حذف شده از در ویندوز

اگر یک فایل را ناخواسته حذف می کنید یکی از ساده ترین راه های بازگردانی فایل های حذف شده هم از طریق نرم افزار و خود ویندوز است.



آموزش نحوه بازیابی فایل های حذف شده از در ویندوز 11/10/8/7



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید ویندوز




نحوه بازیابی فایل های حذف شده از سطل بازیافت در ویندوز 10 / 11


اگر فایلهای رایانه خود را با انتقال آنها به سطل آشغال به سادگی حذف کرده اید و دکمه "Empty Recycle Bin" را پس از آن نزدید، بازیابی پرونده های اخیر حذف شده می تواند آسان باشد. از مراحل زیر برای بازیابی پرونده های حذف شده از سطل بازیافت در ویندوز 10 و 11استفاده کنید:


مرحله 1. سطل بازیافت را باز کرده ، فایلهایی را که می خواهید بازیابی شوند ، پیدا کرده و راست کلیک کرده و "Restore" را انتخاب کنید.

مرحله 2. با این کار فایل های حذف شده به محل اصلی خود بازگردانده می شوند. در صورت تمایل ، می توانید فایل ها را در درایوهای دیگر کپی کنید.


بازیابی فایل حذف شده در ویندوز


نحوه بازیابی فایل های حذف شده با نرم افزار بازیابی


اگر فایل های حذف شده در سطل آشغال نیستند و نسخه ذخیره شده قبلی وجود ندارد، می توانید از یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات - " دانلود Ease " برای بازیابی فایل های حذف شده یا بازیابی فایل های حذف شده دائمی در رایانه یا لپ تاپ استفاده کنید. نرم افزار بازیابی اطلاعات Ease که با فناوری پیشرفته الگوریتم توسعه یافته است، یک ابزار آسان برای استفاده بیش از یک دهه سابقه بی عیب و نقص در زمینه بازیابی اطلاعات است. نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده را به صورت رایگان بارگیری کرده و برای بازیابی پرونده های حذف شده از لپ تاپ یا رایانه شخصی در Windows 10 / 11 مراحل زیر را دنبال کنید.


مرحله 1. مکان دقیق فایل را انتخاب کنید و سپس برای ادامه روی دکمه "Scan" کلیک کنید.


بازیابی فایل پاک شده


مرحله 2. پس از انجام مراحل ، می توانید ویژگی "Filter" را اعمال کنید یا دکمه "Search files or folders" را برای یافتن فایل های حذف شده کلیک کنید.


ریکاوری فایل پاک شده


مرحله 3. روی دکمه "بازیابی - Recover" کلیک کنید و پرونده های بازیابی شده را ذخیره کنید - در حالت ایده آل باید با فایل اصلی متفاوت باشد.

احتیاط: داده های بازیابی شده را در پارتیشن یا درایو جایی که گم کرده اید ذخیره نکنید! می توانید پس از بازیابی به آن مکان منتقل کنید، اما بازیابی مستقیم در همان درایو ممکن است باعث رونویسی مجدد فایل شود.



نحوه بازیابی فایل های حذف شده از لپ تاپ/کامپیوتر در ویندوز



بازیابی فایل های حذف شده با استفاده از ویژگی نسخه های قبلی (بدون نرم افزار)


اگر فایلی که حذف کرده اید در سطل بازیافت نیست یا سطل بازیافت را خالی کرده اید و نمی خواهید از نرم افزار شخص ثالث برای بازیابی فایل های حذف شده استفاده کنید، می توانید نسخه قدیمی فایل حذف شده یا از دست رفته را بازیابی کنید. با استفاده از ویژگی پشتیبان گیری و بازیابی رایگان ساخته شده در ویندوز برای بازیابی فایل های حذف شده بدون استفاده از نرم افزارهای خاص این مراحل را دنبال کنید.


در ویندوز 11/10/8.1/8:


مرحله 1. کنترل پنل را باز کنید.

مرحله 2. به "File History" > "Restore personal files" بروید.

مرحله 3. روی دکمه سبز "Restore" کلیک کنید تا پرونده های حذف شده را پس بگیرید.


بازیابی فایل های حذف شده ویندوز


در ویندوز 7:


مرحله 1. روی دکمه "Start" کلیک کنید ، "Computer" را انتخاب کنید و به پوشه ای که قبلاً حاوی فایل یا پوشه مورد نیاز برای بازیابی بود ، بروید.

مرحله 2. روی پوشه راست کلیک کرده و "Restore versions previous" را در منوی زمینه انتخاب کنید.


ریکاوری فایل های از دست رفته در ویندوز


مرحله 3. لیستی از نسخه های قبلی موجود فایلها یا پوشه های حذف شده با زمانها و تاریخهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. نسخه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی "Restore" کلیک کنید تا فایل های حذف شده را بازیابی کنید.


برگرداندن فایل های پاک شده در ویندوز 7


نحوه بازیابی فایل ها از پشتیبان در ویندوز


اگر قبلاً Windows Backup را تنظیم کرده اید، می توانید از آن برای بازیابی فایل های حذف شده استفاده کنید. برای بازیابی فایل از پشتیبان، مطمئن شوید که رسانه یا درایو که نسخه پشتیبان شما را ذخیره می کند در دسترس است و سپس این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1. روی دکمه "Start" کلیک کنید ، Control Panel را تایپ کرده و آن را انتخاب کنید.

مرحله 2. "پشتیبان گیری و بازیابی - Backup and Restore (Windows)" را انتخاب کنید.


ریکاوری فایل های پاک شده در ویندوز 10


مرحله 3. روی گزینه "Select another backup to restore files from" کلیک کرده و پشتیبان خود را انتخاب کنید.

مرحله 4. روی "Next" کلیک کنید و دستورالعمل ها را برای تکمیل روند بازیابی دنبال کنید.


ریکاوری فایل های پاک شده در ویندوز


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد