نحوه تغییر نوع شبکه تنظیمات فایروال firewall در Eset

ESET به طور خودکار از تنظیمات ویندوز استفاده می کند که ببیند از شبکه عمومی , خانگی یا اداری استفاده می کنید تا سطح محافظت مناسب را تعیین کند.



تغییر نوع شبکه در فایروال نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




محصول Eset Internet security شما به طور خودکار از تنظیمات شبکه ویندوز رایانه شما استفاده می کند تا تعیین کند که از شبکه عمومی یا خانگی یا اداری استفاده می کنید تا سطح محافظت از دیوار آتش مناسب را تعیین کند. چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید تنظیمات فایروال اتصال شبکه را در Nod32 تغییر دهید.


▪ اگر در اتصال به اینترنت با مشکل مواجه هستید، ممکن است لازم باشد تنظیمات فایروال را تنظیم کنید تا برنامه ها یا خدمات خاصی به اینترنت دسترسی داشته باشند.

▪ اگر نگران امنیت هستید، ممکن است بخواهید تنظیمات فایروال را محکم کنید تا همه اتصالات ورودی را مسدود کنید.

▪ اگر از یک شبکه Wi-Fi عمومی استفاده می کنید، ممکن است بخواهید محافظت Wi-Fi عمومی فایروال را فعال کنید تا به محافظت از رایانه شما در برابر بدافزار ها و سایر تهدید ها کمک کند.


تغییر حالت حفاظت فایروال رایانه در نود 32


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Setup → Network protection کلیک کنید.


تغییر حالت حفاظت فایروال رایانه در نود 32


3. روی Network connections کلیک کنید.


تغییر تنظیمات firewall در آنتی ویروس نود32


4. نشانگر ماوس را روی شبکه‌ای که می‌خواهید تغییر دهید ببرید، روی نماد Menu ( نماد سه نقطه ) کلیک کنید و روی Edit کلیک کنید. یک نمایه برای این اتصال شبکه انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید.


چگونه تنظیمات firewall در آنتی ویروس نود32 را تغییر دهم؟



پروفایل های اتصال شبکه


سه نمایه حفاظت از شبکه وجود دارد که می توانید در پنجره پیکربندی حفاظت شبکه از بین آنها انتخاب کنید:


▪ Automatic - محصول امنیتی ESET نمایه را به طور خودکار بر اساس فعال کننده های پیکربندی شده برای هر نمایه انتخاب می کند.

▪ Private (Trusted) - برای شبکه های قابل اعتماد ( شبکه خانگی یا اداری ). رایانه و فایل های به اشتراک گذاشته شده شما برای سایر کاربران شبکه قابل مشاهده است و منابع سیستم برای سایر کاربران در شبکه قابل دسترسی است. توصیه می کنیم هنگام دسترسی به یک شبکه محلی امن از این تنظیم استفاده کنید.

▪ Public (Untrusted) - برای شبکه های غیرقابل اعتماد ( شبکه عمومی )، فایل‌ ها و پوشه‌ های موجود در سیستم شما با سایر کاربران شبکه به اشتراک گذاشته نمی‌شوند یا برای آنها قابل مشاهده نیستند و اشتراک‌گذاری منابع سیستم غیرفعال می‌شود. توصیه می کنیم هنگام دسترسی به شبکه های بی سیم از این تنظیم استفاده کنید.


نحوه تغییر تنظیمات شبکه فایروال firewall در محصولات نود32


تغییر تنظیمات فایروال اتصال شبکه در NOD32 می تواند چندین هدف را انجام دهد، از جمله :


امنیت پیشرفته : تنظیم تنظیمات فایروال می تواند با اجازه دادن یا مسدود کردن انواع خاصی از ترافیک شبکه، به تقویت امنیت شبکه شما کمک کند. می‌توانید قوانینی را برای اجازه یا رد اتصالات ورودی و خروجی بر اساس آدرس‌های IP، پورت‌ها، پروتکل‌ها یا معیارهای خاص برنامه سفارشی کنید.

کنترل دسترسی شبکه : تنظیمات فایروال به شما امکان می دهد مدیریت کنید که کدام برنامه ها یا سرویس ها مجاز به دسترسی به شبکه هستند. با پیکربندی فایروال، می‌توانید دسترسی شبکه را به برنامه‌ های خاصی محدود یا اعطا کنید و از دسترسی غیرمجاز یا فعالیت‌های مخرب محافظت کنید.هد.

حفاظت از حریم خصوصی : تنظیمات فایروال شما را قادر می سازد از انتقال داده ها از طریق شبکه توسط برنامه های خاص جلوگیری کنید و یک لایه اضافی از حریم خصوصی را فراهم می کند. این می تواند به ویژه در هنگام برخورد با اطلاعات حساس یا هنگام استفاده از شبکه های Wi-Fi عمومی مهم باشد.


توجه به این نکته ضروری است که مراحل و گزینه های خاص برای تغییر تنظیمات فایروال در NOD32 ممکن است بسته به نسخه و پیکربندی نرم افزار متفاوت باشد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد