نحوه حذف کردن فایل قرنطینه شده در آنتی ویروس نود 32

حذف یک فایل قرنطینه در نود 32 به حذف دائمی یک فایل یا برنامه ای اطلاق می شود که قبلاً توسط آنتی ویروس ایزوله شده و در پوشه قرنطینه ذخیره شده است



حذف یک فایل قرنطینه شده در آنتی ویروس ESET



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




هنگامی که یک فایل به عنوان یک ویروس یا بدافزار شناسایی می شود، به طور خودکار توسط آنتی ویروس ESET به قرنطینه منتقل می شود. این به این معنی است که فایل هنوز روی رایانه شما است، اما قادر به اجرا یا ایجاد آسیب نیست. شما می توانید انتخاب کنید که فایل را از قرنطینه حذف کنید، یا می توانید آن را به محل اصلی خود بازگردانید. حذف یک فایل قرنطینه در نود 32 به حذف دائمی یک فایل یا برنامه ای اطلاق می شود که قبلاً توسط نرم افزار آنتی ویروس ایزوله شده و در پوشه قرنطینه ذخیره شده است.


بنابراین هنگامی که آنتی ویروس یک تهدید بالقوه را شناسایی می کند، ممکن است بلافاصله آن را حذف نکند، بلکه آن را برای تجزیه و تحلیل بیشتر به پوشه قرنطینه منتقل کند. قرنطینه کردن یک فایل یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می کند و از آسیب رساندن به فایل به سیستم جلوگیری می کند. با این حال، اگر انتخاب کنید که یک فایل قرنطینه را حذف کنید، به این معنی است که به طور دائم آن را از پوشه قرنطینه حذف می کنید و در واقع آن را از سیستم خود حذف می کنید. این اقدام فقط در صورتی انجام می شود که مطمئن باشید به آن فایل نیاز ندارید و می توانید با خیال راحت آن را حذف کنید.


حذف یک فایل قرنطینه شده در محصولات ESET

شما می خواهید فایل ها را از قرنطینه حذف کرده و به طور کامل پاک کنید - قرنطینه حاوی نسخه های پشتیبان از فایل هایی است که توسط محصول ESET شناسایی، تمیز یا حذف شده‌اند. برای حذف این فایل ها از قرنطینه مراحل زیر را دنبال کنید.


1. پنجره برنامه اصلی محصول ESET خود را باز کنید.

2. روی Tools → Quarantine کلیک کنید.

● کاربران نسخه 16.0 یا قبلی: روی Tools → More tools → Quarantine کلیک کنید.

 

حذف یک فایل قرنطینه شده در ESET


3. روی فایلی که می خواهید حذف کنید کلیک راست کرده و Delete from Quarantine را بزنید.


نحوه حذف کردن فایل قرنطینه شده در نود 32


4. برای تایید روی Yes کلیک کنید.


چگونگی حذف فایل قرنطینه در Eset


اگر محصول ESET شما فایلی را که می‌ دانید ایمن است قرنطینه کرده است، باید به صورت دستی فایل را از اسکن‌ های زمان واقعی و بر اساس تقاضا حذف کنید تا از قرنطینه مجدد آن جلوگیری کنید. " نحوه بازیابی فایل های قرنطینه شده در آنتی ویروس نود 32 "


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد