نحوه رفع خطای Missing Support for Azure Code Signing در نود 32

خطای missing support for azure code signing اخیرا پس از نصب آنتی ویروس eset در ویندوز 10 که کاربران نسخه های قدیمی آن را نصب دارند نمایان می شود.



رفع خطای Azure code signing در آنتی ویروس نود 32



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




پیغام Missing Support for Azure Code Signing به چه معناست.

خطای missing support for azure code signing اخیرا پس از نصب آنتی ویروس eset در ویندوز 10 که کاربران نسخه های قدیمی آن را نصب دارند نمایان می شود. پیام "missing support for azure code signing" معمولاً نشان می دهد که مشکلی در قابلیت امضای کد در رابطه با Azure ( پلتفرم محاسبات ابری مایکروسافت ) وجود دارد. در امضای کد، از امضای دیجیتال برای تایید صحت و یکپارچگی نرم افزار استفاده می شود. این تضمین می کند که نرم افزاری که دریافت می کنید توسط اشخاص غیرمجاز دستکاری یا اصلاح نشده است. این خطا به دلیل پایان دادن پشتیبانی مایکروسافت از یکی از قابلیت های قدیمی رمزنگاریست، و همچنین قابلیت رمزنگاری جدید ارائه شده که سایر نرم افزار ها و آنتی ویروس ها به آن احتیاج دارند.


رفع خطای Azure code signing در آنتی ویروس نود 32


پیغام Attention required


پشتیبانی از امضای کد Azure وجود ندارد - Missing support for Azure Code Signing

این سیستم عامل از Azure Code Signing پشتیبانی نمی کند - This operating system does not support Azure Code Signing

لطفاً سیستم عامل خود را به روز کنید تا بتوانید به روز رسانی ها را برای محصول ESET خود نصب کرده و آن را ارتقا دهید


پیام Windows Update Standalone Installer



1. ویندوز را به آخرین نسخه ارتقا دهید و Windows Update را اجرا کنید.

2. ابتدا ببینید چه نسخه از بروز رسانی ویندوز 10 را دارید.

3. بر روی Start کلیک کنید و در قسمت جستجوی ویندوز عبارت Winver را تایپ و روی آن کلیک کنید، نوع نسخه آخرین بروز رسانی را مشاهده خواهید کرد.



پیغام Missing Support for Azure Code Signing چیست؟



از آنجا که دلیل اصلی بوجود آمدن این خطا قدیمی بودن نسخه ویندز 10 با بروز رسانی version 21H1 است، لذا کافی است ویندوز 10 را برای به روز رسانی 21H2 یا جدیدتر به روز کنید یا به روز رسانی مناسب را از https://support.microsoft.com/en-gb/topic/kb5022661-windows-support-for-the-azure-code-signing-program نصب کنید.

مقاله ESET برای بررسی وضعیت سیستم عامل و یا برنامه امنیتی: https://support-eol.eset.com/en/trending_weol2023_10_2022.html


Windows 10 v.21H1 و تمام نسخه های ویندوز قبل از آن در حال حاضر یا به زودی در وضعیت "پایان زندگی" قرار خواهند گرفت. از آنجایی که تفاوت بین نسخه‌های رها شده و مدرن قابل توجه است، برنامه‌های ESET قادر به کار (به طور کامل) و محافظت از نسخه‌های رها شده سیستم‌عامل‌ها نخواهند بود. طبق اطلاعات موجود، ارتقاء ویندوز 10 رایگان است.

سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد