نحوه غیرفعال کردن Keylogger در ویندوز 10

با غیرفعال کردن keylogger مخفی ویندوز 10 می توانید keylogger را در کامپیوتر خود متوقف کنید تا از شما جاسوسی نکند.



آموزش غیرفعال کردن Keylogger در ویندوز 10



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید: خرید ویندوز 10




keylogger چیست و چگونه می توان آن را در ویندوز 10 تشخیص داد


Keylogger ( کی لاگر چیست؟ ) برنامه ای است که تمام وقت در پس زمینه کامپیوتر شما اجرا می شود. کاربر مشاهده نمی کند که برنامه اجرا شده است زیرا مخفی است اما همیشه در پس زمینه کار می کند. اکنون یک کی لاگر ممکن است مبتنی بر سخت افزار یا نرم افزار باشد. در این پست ، ما برنامه کی لاگر مبتنی بر نرم افزار را پوشش می دهیم زیرا بسیار رایج است. همانطور که از نام آن پیداست keylogger ضربات کلید فشرده شده یا کلیدهای فشار داده شده روی صفحه کلید رایانه شما را ضبط و ذخیره می کند. برنامه ممکن است داده های تایپ شده را به صورت ناشناس برای هکرها ارسال کند. اکنون ممکن است بسیاری از شما به این فکر کنید که چگونه می تواند به شما آسیب برساند؟ خوب ، از بسیاری جهات می تواند به شما آسیب برساند.

بدون توجه به ویژگی های پیشرفته جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت در مورد توانایی ویندوز 10 در نظارت بر تایپ کردن و مکالمه با این سیستم عامل آگاهی داشته اید. اگر عمیق بیندیشید، این واقعیت را به عنوان یک نگرانی جدی درباره حفظ حریم خصوصی نادیده نخواهید گرفت. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن keylogger مخفی ویندوز 10 را مشاهده خواهید کرد و بنابراین می توانید keylogger را در کامپیوتر خود متوقف کنید تا از شما جاسوسی نکند. این یک واقعیت انکارناپذیر است که این ویژگی ویندوز 10 خوب است، اما برای بسیاری - کاملاً نگران کننده است. و خبر خوب این است که شما می توانید این ویژگی را که فعالیت شخصی شما را در رایانه شما جمع آوری می کند متوقف کنید.


برای جلوگیری از جاسوسی در مورد خود ، Keylogger پنهان را در ویندوز 10 غیرفعال کنید


از چند طریق داده های شما در ویندوز 10 جمع آوری می شود؟


مایکروسافت خود گزینه ای را برای غیرفعال کردن ویژگی هایی که فکر می کنید باعث از بین رفتن حریم خصوصی شما می شوند به شما ارائه می دهد. اما همه این ویژگی ها به طور پیش فرض فعال می شوند. ممکن است برخی از شما هنوز فکر کنید - غیرفعال کردن به روزرسانی خودکار ویندوز 10 برای جلوگیری از هک شدن داده کافی است. خوب این درست نیست به هر حال روند غیرفعال کردن keylogger ویندوز 10 نیز چندان دشوار نیست. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.


چگونه می توان Keylogger را در ویندوز 10 غیرفعال کرد؟


ویژگی جدیدی از زمان آپدیت آوریل به ویندوز 10 اضافه شده است که به شما امکان می دهد آنچه را که کی لاگر داخلی آن در نظر گرفته می شود غیرفعال کنید. مایکروسافت همچنین یک ویژگی جدید اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد ببینید از چه اطلاعاتی در دستگاه شما نسخه پشتیبان تهیه می‌شود. همانطور که گفته شد، اگر نگران حریم خصوصی داده های خود هستید، می توانید به سرعت کی لاگر ویندوز 10 را از صفحه تنظیمات خاموش کنید.


1. دکمه Start را در taskbar خود فشار دهید.

2. Settings را از لیست گزینه ها انتخاب کنید.

3. به تب Privacy بروید.


4. به قسمت Inking & Personalization بروید.


5. در بخش Getting to know you قرار می گیرید، جایی که مایکروسافت توضیح می دهد که ویندوز و کورتانا از الگوهای صوتی و نوشتاری شما برای ارائه پیشنهادات بهتر استفاده می کنند.

6. برای پاک کردن تمام داده های جمع آوری شده از دستگاه، آن را خاموش کنید.


7. اکنون به Privacy > Diagnostics and Feedback بروید.


8. در قسمت Diagnostic data باید Required diagnostic data را انتخاب کنید. با انجام این کار، کی لاگر ویندوز 10 را خاموش کرده و از ارسال اطلاعات مربوط به رایانه شخصی شما به مایکروسافت جلوگیری می کنید.

9. پس از انجام این انتخاب، تنظیمات Improve inking and typing نیز به طور خودکار خاموش می شود.


اگر سیستم عامل خود را ارتقا داده اید، راهنمای اختصاصی در مورد نحوه غیرفعال کردن کی لاگر در ویندوز 11 را می توانید بررسی کنید.


راهای جلوگیری از keylogger


1. از یک آنتی ویروس یا نرم افزار امنیتی اینترنتی قابل اعتماد و به روز استفاده کنید که دارای ویژگی های ضد کی لاگر است. این ابزارها می توانند کی لاگرها را روی دستگاه شما شناسایی کرده و از نصب آن جلوگیری کنند.

2. فقط نرم افزار یا برنامه های کاربردی را از منابع معتبر دانلود کنید. از دانلود فایل ها یا برنامه ها از وب سایت های ناشناس یا مشکوک خودداری کنید، زیرا ممکن است حاوی کی لاگر یا سایر نرم افزارهای مخرب باشند.

3. سیستم عامل و نرم افزار خود را به روز نگه دارید. نصب منظم به‌ روز رسانی‌ ها و وصله‌ های امنیتی به محافظت از شما در برابر آسیب‌ پذیری‌ های شناخته‌ شده‌ای که کی‌لاگر ها ممکن است از آنها سوءاستفاده کنند، کمک می‌کند.

4. مراقب ایمیل ها یا پیام های فیشینگ باشید. کی لاگرها را می توان از طریق پیوست ها یا پیوندهای ایمیل آلوده نصب کرد. از کلیک بر روی لینک های مشکوک یا باز کردن پیوست های مشکوک خودداری کنید.

5. مراقب شبکه های وای فای عمومی باشید. کی لاگرها می توانند ضربه های کلید شما را در شبکه های ناامن یا در معرض خطر رهگیری کنند. از استفاده از Wi-Fi عمومی برای کارهای حساس مانند بانکداری آنلاین یا وارد کردن رمز عبور خودداری کنید.

6. برای وارد کردن اطلاعات حساس از صفحه کلید مجازی استفاده کنید. صفحه‌ کلیدهای مجازی به شما این امکان را می‌دهند که به‌ جای استفاده از صفحه‌ کلید فیزیکی خود، با کلیک کردن روی صفحه، ضربه‌ های کلید را وارد کنید، و این کار را برای کی‌ لاگرها دشوار می‌کند تا ضربات کلید شما را ثبت کند.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد