نحوه اضافه کردن آیکون آنتی ویروس ESET در ویندوز

نحوه اضافه کردن آیکون آنتی ویروس ESET در ویندوز و اجرا کردن آنتی ویروس در ویندوز های Windows 7 و Windows 8 و Windows 10 و Windows 11



چگونه ایکون نود 32 را در دسکتاپ ویندوز اضافه کنیم؟



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا نماد آنتی ویروس ESET در ویندوز ظاهر نمی شود. در اینجا برخی از توضیحات احتمالی وجود دارد:


اضافه کردن آیکون آنتی ویروس ESET در ویندوز 10


مشکل نصب : نرم افزار آنتی ویروس ESET ممکن است به درستی روی رایانه شما نصب نشده باشد. سعی کنید نرم افزار را دوباره نصب کنید و مطمئن شوید که دستورالعمل های نصب ارائه شده ( آموزش نصب و فعالسازی آنتی ویروس Eset ) را دنبال کنید.

نمادهای مخفی : در برخی موارد، نماد آنتی ویروس ممکن است در سینی سیستم پنهان باشد. برای بررسی اینکه آیا این مورد است، روی فلش کوچک (^) واقع در سمت چپ یا راست سینی سیستم کلیک کنید. این کار آیکون های مخفی را گسترش می دهد و ممکن است نماد آنتی ویروس ESET را در آنجا پیدا کنید.

تنظیمات اعلان : همچنین این امکان وجود دارد که برنامه آنتی ویروس ESET طوری پیکربندی شده باشد که نماد خود را در سینی سیستم نشان ندهد. می توانید تنظیمات نرم افزار آنتی ویروس ESET را بررسی کنید تا ببینید آیا گزینه ای برای فعال کردن یا نمایش نماد در سینی سیستم وجود دارد یا خیر.

نرم‌ افزار متناقض : گاهی اوقات تداخل بین برنامه‌های نرم‌ افزاری مختلف می‌تواند باعث بروز مشکلاتی در نمایان شدن نمادها در سینی سیستم شود. بررسی کنید که آیا آنتی ویروس یا نرم افزار امنیتی دیگری روی رایانه خود نصب کرده اید که ممکن است با ESET تداخل داشته باشد. اگر چنین است، نرم افزار متناقض را حذف نصب کنید یا ویژگی های آن را غیرفعال کنید.

مشکلات سازگاری : نسخه آنتی ویروس ESET که استفاده می کنید ممکن است به طور کامل با نسخه ویندوز شما سازگار نباشد. مطمئن شوید که آخرین نسخه آنتی ویروس ESET را نصب کرده اید که با سیستم عامل شما سازگار است.


اضافه کردن ایکون نود 32 در taskbar


به طور پیش فرض در ویندوز 10 و 11 نماد محصول ESET را در ناحیه اعلان ویندوز ( سینی سیستم ) نمایش نمی دهد. برای قرار دادن نماد در کنار ساعت سیستم خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. روی ناحیه taskbar کلیک راست کرده و تنظیمات Taskbar settings را کلیک کنید.


اضافه کردن ایکون نود 32 در taskbar


2. در قسمت Notification area، روی انتخاب Select which icons appear on the taskbar کلیک کنید.


چگونه ایکون نود 32 را در دسکتاپ ویندوز اضافه کنیم؟


3. روی کلید کنار محصول ESET خود کلیک کنید تا فعال شود.


پیدا کردن ایکون نود 32 در ویندوز


4. نماد ESET اکنون باید در ناحیه اعلان ویندوز نمایش داده شود. برای تغییر ترتیب می توانید نمادها را بکشید و رها کنید.


taskbar icon eset windows


نحوه بازکردن برنامه اصلی محصولات ESET


ویندوز 10 به بعد

1. برای باز کردن پنجره اصلی برنامه، روی فلش Show hidden icons در نوار وظیفه کلیک کنید و روی نماد ESET کلیک کنید.


آموزش باز کردن آنتی ویروس نود 32


نحوه ایجاد shortcut در آنتی ویروس Eset


برای ایجاد میانبر برای محصول خانگی ESET Windows خود دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:ویندوز 10 به بعد

1. کلید Windows را فشار دهید و ESET را در نوار جستجو تایپ کنید.

2. روی نماد ESET کلیک راست کرده و Pin to Start را از منوی زمینه انتخاب کنید.


نحوه ایجاد shortcut در آنتی ویروس Eset


3. روی نماد ESET کلیک کنید و نگه دارید تا آن را به مکان مورد نظر خود در منوی استارت بکشید یا برای ایجاد میانبر به دسکتاپ بکشید.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد