تروجان Trojan Rovnix چیست - چگونه آن را حذف کنم؟

تروجان Rovnix که با نام Rovnix یا Rovnixbot نیز شناخته می شود، نوعی بدافزار است که سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز را هدف قرار می دهد.



تروجان Trojan Rovnix چیست؟ + نحوه حذف آن



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




تروجان Trojan Rovnix چیست؟


تروجان Rovnix که با نام Rovnix یا Rovnixbot نیز شناخته می شود، نوعی بدافزار است که سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز را هدف قرار می دهد. این نرم افزار به دسته بدافزار های بانکی تروجان تعلق دارد، به این معنی که هدف اصلی آن سرقت اطلاعات مالی حساس، مانند اعتبار بانکی آنلاین، جزئیات کارت اعتباری و سایر داده های شخصی است. Rovnix معمولاً سیستم‌ ها را از طریق روش‌ های مختلف از جمله پیوست‌ های ایمیل مخرب، وب‌سایت‌ های آلوده، دانلودهای درایو یا تکنیک‌ های مهندسی اجتماعی آلوده می‌کند. زمانی که Rovnix به یک سیستم کامپیوتری دسترسی پیدا کرد، با اصلاح فایل‌ های سیستم و ورودی‌های رجیستری، پایداری را ایجاد می‌کند تا اطمینان حاصل شود که حتی پس از راه‌اندازی مجدد سیستم نیز فعال باقی می‌ماند.


تروجان Trojan Rovnix چیست؟


Rovnix در درجه اول برای رهگیری تراکنش های بانکی آنلاین طراحی شده است. مرورگرهای وب را کنترل می کند و خود را به جلسات مرور کاربر تزریق می کند، اعتبار ورود و سایر اطلاعات محرمانه وارد شده در وب سایت های بانکی را ضبط می کند. این اطلاعات دزدیده شده سپس به سرورهای راه دور که توسط مجرمان سایبری کنترل می شوند، منتقل می شود. علاوه بر این، Rovnix ممکن است عملکردی برای گسترش در شبکه‌ های محلی، سوء استفاده از آسیب‌ پذیری‌ ها در پروتکل‌های شبکه یا اشتراک‌ های مدیریتی با امنیت ضعیف داشته باشد. برای محافظت در برابر تهدیداتی مانند Rovnix، حفظ نرم‌ افزار آنتی‌ ویروس به‌ روز، نصب منظم به‌ روزرسانی‌های امنیتی برای سیستم‌ عامل و برنامه‌ های کاربردی، احتیاط در هنگام باز کردن پیوست‌ های ایمیل یا کلیک کردن بر روی لینک‌ های مشکوک و تمرین عادات مرور ایمن بسیار مهم است. محصول Eset Internet Security تهدید Win32 / Rovnix یا Win32 / Rovnix.A را تشخیص می دهد


نحوه حذف تروجان Rovnix با آنتی ویروس Eset


Win32 / Rovnix یک تروجان است که اطلاعات حساس را سرقت می کند. تروجان تلاش می کند اطلاعات جمع آوری شده را به یک ماشین راه دور ارسال کند. از تکنیک های رایج در روت کیت ها استفاده می کند.

1. ابتدا ابزار ESET Rovnix Cleaner را دانلودکنید


◀ دانلود Download the ESET Rovnix Cleaner tool

◀ فایل را در دسک تاپ خود ذخیره کرده ( در بعضی موارد ، این ابزار به طور خودکار در پوشه Downloads شما ذخیره می شود ).


2. دوم ابزار ESET Rovnix Cleaner را اجرا کنید

3. به دسک تاپ خود بروید و ESET Rovnix Cleaner را دوبار کلیک کنید.


تروجان Rovnix


4. بر روی Yes کلیک کنید.

5. این ابزار سیستم شما را اسکن کرده و اگر "شما Win32 / Rovnix را در سیستم خود ندارید" به طور خودکار بسته می شود. اگر تهدیدی یافت شد ، Y را فشار دهید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا سیستم خود را تمیز کنید


حذف تروجان Rovnix


6. پس از اتمام کار ابزار، راه اندازی مجدد کامپیوتر انجام می شود. لازم است تمام فایل های باقی مانده مربوط به تهدید Win32/Rovnix حذف شود. وقتی کارتان تمام شد، به قسمت بعدی بروید.


تروجان Rovnix (Rovnix.A) چیست؟


اسکن عمیق کامپیوتر را انجام دهید

اسکن عمیق کامپیوتر با آنتی ویروس به بررسی کامل و جامع فایل ها، برنامه ها و فرآیند های یک سیستم کامپیوتری برای شناسایی و حذف نرم افزار های مخرب یا بدافزار هاست، برنامه های آنتی ویروس نقش مهمی در محافظت از رایانه ها در برابر تهدیدات مختلف مانند ویروس ها، تروجان ها، کرم ها، باج افزارها و جاسوس افزار ها دارند. در این مرحله یک اسکن کامل انجام دهید تا سیستم بصورت کامل پاکسازی شود. "نحوه اسکن کامل رایانه آنتی ویروس نود 32"


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد