چگونه نرم افزار جاسوسی آیفون - iOS شناسایی و حذف کنیم؟

آیا کسی از آیفون شما جاسوسی می کند؟ نرم افزارهای جاسوسی نوعی بدافزار (یا برنامه) است که به صورت مخفیانه در تلفن شما نفوذ می کند.



حذف برنامه جاسوسی از آیفون



با درود به کاربران و بازدید کنندگان عزیز سایت تخصصی نادمارکت

جهت خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید لایسنس نود 32

جهت خرید لایسنس اورجینال ویندوز 10 و 11 بر روی لینک رو به رو کلیک کنید:خرید ویندوز




آیا کسی از آیفون شما جاسوسی می کند؟ نرم افزارهای جاسوسی نوعی بدافزار (یا برنامه) است که به صورت مخفیانه در تلفن شما نفوذ می کند، فعالیت آنلاین شما را ردیابی می کند، ضربه های کلید شما را زیر نظر دارد و حتی دوربین و میکروفون شما را فعال می کند. با نحوه شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی از آیفون خود آشنا شوید و ببینید چرا یک برنامه آنتی ویروس قوی مانند خرید لایسنس توتال سکیوریتی بیت دیفندر باید اولین خط محافظت از حریم خصوصی شما باشد.


خرید بیت دیفندر توتال سکیوریتی


آیا کسی می تواند از آیفون جاسوسی کند؟

بله، شخصی می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار جاسوسی به آیفون شما از راه دور و در زمان واقعی دسترسی پیدا کند. نرم افزارهای جاسوسی می توانند موقعیت مکانی GPS شما را ردیابی کنند، ورودی های صفحه کلید شما مانند شماره کارت اعتباری و رمز عبور را ضبط کنند و تماس ها، پیامک ها، استفاده از برنامه، ایمیل ها، صدا و سایر داده های شخصی شما را نظارت کنند.


نحوه شناسایی نرم افزارهای جاسوسی در آیفون

آیا نمی دانید که چگونه کسی در حال جاسوسی از آیفون شما است؟ اگر می‌دانید که پاسخ مثبت است، برای یادگیری نحوه حذف نرم‌افزارهای جاسوسی در آیفون، به ادامه مطلب بروید. اگر می خواهید ابتدا در مورد شناسایی نرم افزارهای جاسوسی آیفون بدانید، در اینجا نحوه بررسی جاسوس افزار در آیفون آورده شده است:


چگونه نرم افزارهای جاسوسی را از آیفون شناسایی و حذف کنیم؟


▪ گرم شدن بیش از حد

آیفون هایی که به خوبی کار می کنند نباید بیش از حد گرم شوند. اگر دستگاه شما به طور غیرعادی گرم یا حتی داغ می شود، ممکن است نشان دهنده این باشد که شخصی در حال جاسوسی از آیفون شما است. نصب نرم افزارهای جاسوسی تنها دلیل داغ شدن بیش از حد گوشی نیست، پس نترسید. فقط ممکن است لازم باشد یاد بگیرید که چگونه آیفون خود را تمیز کنید، و همه دستگاه ها نیز می توانند از حذف فایل ها و برنامه های ناخواسته غیر ضروری بهره مند شوند.


▪ باتری خالی شده

نرم افزارهای جاسوسی 24 ساعته در پشت صحنه کار می کنند تا از حرکات دیجیتال شما جاسوسی کنند. به همین دلیل است که باتری دائماً تخلیه می شود، نشانه وجود نرم افزارهای جاسوسی است. اگر ویدیو را زیاد پخش می‌کنید یا به طور مکرر از گیمرهای تلفن همراه استفاده می‌کنید، ریپورت کردن داده‌ها طبیعی است، اما مراقب تخلیه باتری خود با سرعت غیرمعمول سریع باشید.


▪ پیام های غیرمعمول

آیا هنگام مرور آنلاین، پیام های پاپ آپ تصادفی در آیفون خود دریافت می کنید؟ تبلیغات ناخواسته ممکن است نشان دهنده نفوذ نرم افزارهای جاسوسی باشد، زیرا نرم افزارهای جاسوسی اغلب با نرم افزارهای تبلیغاتی همراه هستند. اگر گوشی خود را روت کرده باشید و برنامه‌هایی را از خارج از اپ استور نصب کرده باشید، این پیام‌های عجیب ممکن است به شکل پیام‌های متنی یا اعلان‌های برنامه باشد.


▪ مصرف بیش از حد داده

همانطور که نرم افزارهای جاسوسی باتری شما را خالی می کند، داده های شما را نیز خالی می کند. نرم افزارهای جاسوسی از داده های تلفن همراه شما برای ارسال اطلاعاتی که برای شما جمع آوری می کند استفاده می کند. این بدان معناست که شما هزینه ارسال یک استاکر، هکر یا داده های ناخواسته جاسوسی را روی فعالیت های دیجیتال خود (و شاید حتی فیلم های ویدیویی و صوتی) پرداخت می کنید. اگر آیفون شما به دلایلی غیر از مصرف زیاد داده کند است بیابید که چرا آیفون شما کند است و چگونه سرعت آن را افزایش دهید.


چگونه نرم افزارهای جاسوسی را از آیفون خود حذف کنیم

حذف نرم افزارهای جاسوسی آیفون را می توان با به روز رسانی نرم افزار، حذف برنامه های مشکوک یا بازنشانی کارخانه ای انجام داد. از آنجایی که نرم افزارهای جاسوسی آیفون اغلب در یک فایل یا برنامه ناشناخته پنهان می ماند، همیشه به آسانی زدن دکمه حذف نیست. ابزار حذف جاسوس افزار می تواند جاسوس افزار را از انواع دیگر دستگاه ها شناسایی و حذف کند.


نرم افزار ضد جاسوسی آیفون


نرم افزار خود را به روز کنید

برخی از نرم افزارهای جاسوسی آیفون تنها به دلیل نقص امنیتی iOS مؤثر هستند. هکرها همیشه به دنبال آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزاری برای بهره‌برداری هستند که اپل مرتباً از طریق به‌روزرسانی‌های امنیتی اپل آن‌ها را برطرف می‌کند. تنها در صورتی که نرم افزار خود را به آخرین نسخه iOS به روز کنید، از مزایای این وصله های نرم افزار ضد جاسوس افزار بهره مند خواهید شد. به‌روزرسانی iOS ممکن است به شما کمک کند باج‌افزار را از iPhone خود حذف کنید (یا باج‌افزار تقلیدی که در iOS رایج‌تر است).

چگونه متوجه شویم که آخرین به روز رسانی iOS را داریم؟ هشدارهای اعلان قرمز را در برنامه تنظیمات، برگه عمومی و برگه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار مشاهده خواهید کرد.

1. برای دریافت آخرین نسخه iOS روی نماد برنامه تنظیمات - Settings کلیک کنید.


چگونه متوجه شویم گوشی ما کنترل میشود


2. به پایین اسکرول کنید و روی General ضربه بزنید.


نرم افزار ضد جاسوسی آیفون


3. سپس روی Software Update ضربه بزنید.


بهترین نرم افزار جاسوس یاب


4. برای نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار دستورات را دنبال کنید: Download & Install, Agree to Terms, Enter Password.


بهترین نرم افزار ضد جاسوسی


برنامه های مشکوک را حذف کنید

آیا متوجه برنامه ای در گوشی خود شده اید که دانلود نکرده اید؟ با فشار دادن و نگه داشتن نماد برنامه، اپلیکیشن مشکوک آیفون خود را حذف کنید. چندین گزینه ظاهر می شود. روی Remove app ( یا Delete App بسته به نسخه iOS خود ) ضربه بزنید و سپس با ضربه زدن روی Delete app تأیید کنید.


یافتن برنامه های مخفی در گوشی


هر برنامه پس از فشار دادن و نگه داشتن نماد برنامه برای فعال کردن تنظیمات، طیف متفاوتی از انتخاب ها را ارائه می دهد. اما همه اپلیکیشن ها گزینه Delete App را به رنگ قرمز به عنوان اولین یا آخرین گزینه دارند.


تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید

به عنوان آخرین راه حل، بازنشانی کارخانه ای را برای حذف نرم افزارهای جاسوسی انجام دهید. این روش همه داده‌ها را از دستگاه شما ( نرم‌افزار جاسوسی ) پاک می‌کند، بنابراین قبل از پاک کردن آن، حتماً از دستگاه خود با استفاده از iTunes یا iCloud نسخه پشتیبان تهیه کنید. ما می گوییم امیدواریم نرم افزارهای جاسوسی را حذف کنید، زیرا باید از یک نسخه پشتیبان که قبل از نصب نرم افزار جاسوسی روی تلفن شما ایجاد شده است، بازیابی کنید. نسخه پشتیبان تهیه شده پس از آن نقطه همچنان حاوی برنامه جاسوسی خواهد بود. بنابراین، اگر آن نسخه پشتیبان را بازیابی کنید، در نهایت به نصب مجدد نرم افزارهای جاسوسی به همراه هر چیز دیگری خواهید رسید. در اینجا نحوه انجام بازنشانی کارخانه ای در آیفون خود آورده شده است:


1. روی برنامه تنظیمات - Settings کلیک کنید.

2. به پایین اسکرول کنید و General را انتخاب کنید.

3. به پایین بروید و Reset را انتخاب کنید.

4. Erase All Content and Settings را انتخاب کنید و سپس گزینه خود را تایید کنید.


نرم افزار جاسوسی spyware


اکنون، نرم افزارهای جاسوسی را از آیفون خود دور نگه دارید!

شما در یادگیری نحوه شناسایی و حذف نرم افزارهای جاسوسی از آیفون خود دچار مشکل شده اید. اکنون مسیر آسان را انتخاب کنید و یک برنامه جامع حفظ حریم خصوصی مانند خرید Bitdefender total Security برای iOS را دانلود کنید تا گوشی خود را ایمن نگه دارید. این برنامه سبک وزن، با رتبه برتر و کاملا امن از شما در برابر شبکه های Wi-Fi آسیب پذیر، نقض داده ها و چشمان کنجکاو ناخواسته محافظت می کند. این ساده ترین راه برای حفظ کنترل زندگی دیجیتالی خود بدون مصالحه است.


چه چیزی جاسوس افزار آیفون را تا این حد خطرناک می کند؟

Spyware نرم افزار نظارتی است که به فضای شخصی حمله می کند. علیرغم تلاش‌های اپل، نرم‌افزار جاسوسی iOS همچنان در لباس‌های مبدل جدید بازمی‌گردد. این نوع بدافزار خطرناک است زیرا شناسایی نرم افزارهای جاسوسی آیفون دشوار است. نرم افزارهای جاسوسی در آیفون شما مخفی می ماند و هر حرکت شما را ضبط می کند، از جمله موقعیت مکانی، رمز عبور، ایمیل ها، تماس ها - اساساً تمام زندگی شما. به هر کاری که در آیفون خود انجام می دهید فکر کنید. حال تصور کنید یک استالکر، هکر، مجرم سایبری یا حتی شخصی که شخصاً می‌شناسید به همه آن دسترسی داشته باشد. حداقل می توان گفت ناراحت کننده است.


حذف برنامه جاسوسی از گوشی


نرم افزارهای جاسوسی بسته به نیاز جاسوس به اشکال مختلفی عرضه می شوند. دستگاه مورد نظر می تواند توسط نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم که حرکات شما را در سراسر وب ردیابی می کند، بدافزار تروجانی که به عنوان چیزی مفید ظاهر می شود اما به طور مخفیانه فعالیت های شما را ردیابی می کند، یا کی لاگرهایی کی لاگر چیست؟ که ورودی های صفحه کلید شما را هدف قرار می دهند مورد ضربه قرار گیرد.


اپل سعی کرده است امنیت خود را برای مسدود کردن نرم افزارهای جاسوسی به روز کند، اما نرم افزارهای جاسوسی همچنان می توانند به آیفون ها حمله کنند. جاسوس‌افزار و بدافزار Pegasus که در سال 2017 ظاهر شد، اولین جاسوس‌افزاری بود که می‌توانست آیفون‌ها و آی‌پدها را آلوده کند. این سیستم از یک آسیب‌پذیری ناشناخته (روز صفر) در iOS استفاده کرد که می‌توانست دستگاه را جیلبریک کند (دسترسی به ریشه پیدا کند) و فعالیت‌ها را نظارت کند. اپل به سرعت یک وصله امنیتی منتشر کرد، اما جاسوس‌افزار آیفون هنوز هم وجود دارد.


گوشی خود را در برابر دسترسی فیزیکی ایمن کنید

نرم افزارهای جاسوسی می توانند از راه دور از طریق یک برنامه مخرب بر روی آیفون شما بارگذاری شوند، یا اگر شخصی به تلفن شما دسترسی پیدا کند، به صورت فیزیکی. بسته به مدل آیفونی که دارید، همیشه از دستگاه خود با یک پین ایمن یا تاچ آیدی و Face ID محافظت کنید.


یک برنامه آنتی ویروس دانلود کنید


خرید لایسنس بیت دیفندر توتال سکیوریتی


اگر به دنبال محافظت از آیفون برای مرور در وای فای عمومی یا رمزگذاری عکس های شخصی هستید، لیست ما را از بهترین برنامه های حفظ حریم خصوصی و امنیتی برای آیفون ها بررسی کنید. برای مبارزه با تبلیغات مزاحم و دفاع در برابر تبلیغات بد، به دنبال بهترین مسدود کننده های تبلیغات برای آیفون باشید. علاوه بر محافظت از آیفون خود در برابر نرم افزارهای جاسوسی، باید از تمام دستگاه های خود در برابر انواع ویروس ها و بدافزارها محافظت کنید. خلاصه بهترین نرم افزار آنتی ویروس را انتخاب کنید که مناسب دستگاه و نیازهای شما باشد.


سایت نادمارکت فعالیت خود را از سال 94 با ارائه محصولات آنتی ویروس های خانگی و سازمانی - ویندوز - ویندوز سرور و آفیس آغاز نموده و توانست با ارائه خدمات موثر به یکی از برترین و بزرگترین ارائه دهنده محصولات اورجینال تبدیل شود، تا محصولات متنوع و اورجینال را به کاربران ارائه دهد. کارشناسان نادمارکت با پشتیبانی فنی و قدرتمند پاسخگوی همیشگی نیاز های کاربران عزیز جهت بهترین راهنمایی ها و راهکارها در قالب محصولات اورجینال هستند. شما کاربران گرامی میتوانید خرید خود را با خیال راحت و دریافت پشتیبانی کامل انجام دهید.

لطفا قبل از هر گونه سوالی قسمت سوالات متداول مطالعه شود، به صورت کلی ما مشتاقانه آماده هستیم، تا تمام سوالات و نیازهای شما را پاسخگو باشیم.

تلگرام: ID = @nodmarket (فقط ارسال پیام)
وآتس آپ: 09338809387 (فقط ارسال پیام)
تماس 1: 09338809387
تماس 2: 01334556373

نماد اعتماد